17/2 FC Barcelona - Rayo Vallecano
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Wennerberg
- Forum Admin
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 231 gange
17/2 FC Barcelona - Rayo Vallecano
FC Barcelona - Rayo Vallecano
La Liga
17. februar - kl. 21.00
TV: TV2 Sport
La Liga
17. februar - kl. 21.00
TV: TV2 Sport
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
-
- Har takket: 49 gange
- Blevet takket: 125 gange
Re: 17/2 FC Barcelona - Rayo Vallecano
Så har vi friweekend, først bold på mandag.
Tror faktisk ikke det bliver let at få 3p. Men håber.
Rayo ligger ikke tilfældigt i toppen.
God weekend og god kamp mandag
Tror faktisk ikke det bliver let at få 3p. Men håber.

Rayo ligger ikke tilfældigt i toppen.
God weekend og god kamp mandag

- JonasV
- Geografisk sted: Lige ved og næsten
- Har takket: 1446 gange
- Blevet takket: 1930 gange
Vi skal virkelig være på stikkerne.

Stativ, stakit, Busquets.
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 682 gange
Nu er det all in..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 627 gange
- Blevet takket: 651 gange
Tror vi igen får et rødt kort mandag… bare for at stille Real Madrid ligaen tilfreds
Og jeg tror vi taber med 0-1
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1961 gange
- Blevet takket: 1246 gange
- Kontakt:
Synes det er på tide at udnytte de her matchbolde. Vi har misset mange af dem i løbet af sæsonen.SpillerSomMESSI skrev: ↑lør feb 15, 2025 9:20 pmTror vi igen får et rødt kort mandag… bare for at stille Real Madrid ligaen tilfreds
MDCCCXCIX
- Norbit
- Har takket: 196 gange
- Blevet takket: 491 gange
Håber på en storsejr og lidt minutter til Fati. Forhåbentlig kan vi få ham igang og at han kan give os ekstra glæde her mod slutningen af sæsonen. Håber virkelig han kommer igang snart.
Det gør jeg alene af den grund, at da det så allerværst ud, så gav han en fornyet energi til klubben og holdet.
Det gør jeg alene af den grund, at da det så allerværst ud, så gav han en fornyet energi til klubben og holdet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
- Geografisk sted: Ishøj
Minutter til Fati er nok lidt svær, da han ikke umiddelbart er med i truppen.Norbit skrev: ↑søn feb 16, 2025 2:11 pmHåber på en storsejr og lidt minutter til Fati. Forhåbentlig kan vi få ham igang og at han kan give os ekstra glæde her mod slutningen af sæsonen. Håber virkelig han kommer igang snart.
Garcia er desuden også ude med mindre skade.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 410 gange
- Blevet takket: 1516 gange
-
- Har takket: 49 gange
- Blevet takket: 125 gange
Vallecano fik uafgjort mod Puta hjemme, men er heldigvis ikke så stærke på udebane
Så som flere herinde skriver så må vi ikke igen igen misse en matchbold
Vamos drenge, giv os de 3p iaften

Så som flere herinde skriver så må vi ikke igen igen misse en matchbold

Vamos drenge, giv os de 3p iaften
Rayo har nu fået samme point på udebane (17point) som på hjemme bane (18point) i denne sæson - så markant dårligere på udebane er de ihvertfald ikke
De har desuden kun lukket 9 mål ind på udebane hvilket kun et overgået af ( selvfølgelig ) Atl Madrid
Kunne godt gå hen og blive sådan en fodbold kamp Barca bare “hader” at spille - lidt ala Alaves kampen . Men også muligt det bliver en magisk aften hvor meget lykkes og Lewan score hattrick .

De har desuden kun lukket 9 mål ind på udebane hvilket kun et overgået af ( selvfølgelig ) Atl Madrid
Kunne godt gå hen og blive sådan en fodbold kamp Barca bare “hader” at spille - lidt ala Alaves kampen . Men også muligt det bliver en magisk aften hvor meget lykkes og Lewan score hattrick .
-
- Geografisk sted: Ishøj
Nå, kan se Fati er udtaget, så der er håb!PuyolErGud skrev: ↑søn feb 16, 2025 2:20 pmMinutter til Fati er nok lidt svær, da han ikke umiddelbart er med i truppen.Norbit skrev: ↑søn feb 16, 2025 2:11 pmHåber på en storsejr og lidt minutter til Fati. Forhåbentlig kan vi få ham igang og at han kan give os ekstra glæde her mod slutningen af sæsonen. Håber virkelig han kommer igang snart.
Garcia er desuden også ude med mindre skade.
- Puyols_garn
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 81 gange
Synes for det meste Rayo er en modstander der godt kan drille mod de store hold, både ude og hjemme. Sidste kamp mod dem holdt også lidt hårdt.Ikigai skrev: ↑man feb 17, 2025 9:49 amRayo har nu fået samme point på udebane (17point) som på hjemme bane (18point) i denne sæson - så markant dårligere på udebane er de ihvertfald ikke![]()
En af bookmakerne har os som 1,18 favoritter, med odds 8 og 13 på henholdsvis uafgjort og Rayo sejr. Lopezzz, kan du ikke sætte en ti'er på Rayo sejr? Vi har brug for 3 point i dag

- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1961 gange
- Blevet takket: 1246 gange
- Kontakt:
Det er planen.Puyols_garn skrev: ↑man feb 17, 2025 4:17 pmSynes for det meste Rayo er en modstander der godt kan drille mod de store hold, både ude og hjemme. Sidste kamp mod dem holdt også lidt hårdt.Ikigai skrev: ↑man feb 17, 2025 9:49 amRayo har nu fået samme point på udebane (17point) som på hjemme bane (18point) i denne sæson - så markant dårligere på udebane er de ihvertfald ikke![]()
En af bookmakerne har os som 1,18 favoritter, med odds 8 og 13 på henholdsvis uafgjort og Rayo sejr. Lopezzz, kan du ikke sætte en ti'er på Rayo sejr? Vi har brug for 3 point i dag![]()
Jeg laver 2 odds.
X2 på Rayo, odds 4.
Barca vinder 4:1, odds 13.
MDCCCXCIX