Scrubs er den serie, der har ramt mig hårdest. Balancen mellem at sidde med tårer i øjnene i en scene, for derefter at få en hysterisk morsom scene er vildt lavet af Bill Lawrence. Jeg har set alt han har lavet siden da. Cougar Town, Ted Lasso, Shrinking osv.Ialocin skrev: ↑man feb 10, 2025 9:50 pmJeg elsker også komik og humor. Hvad er det for en Seinfeld-klub du er med i? Det lyder spændende. Jeg er nok mere en casual Seinfeld-beundrer, men har da trods alt set alle afsnittene et par gange eller 3.SpillerSomMESSI skrev: ↑man feb 10, 2025 2:52 pmJeg elsker at spille guitar, at studere Tagalog, at nørde musik historie og er ganske imponeret af eks. Pink Floyd, Beatles, Leonard Cohen etc.. og jeg har altid været meget interesseret i at analysere sangtekster.
Jeg er fuldstændig opslugt af komik, så meget at det grænser til det mærkværdige for min familie.. Family Guy, American Dad, Bill Burr og i særlig grad den afdøde Norm MacDonald (hence my avatar here on the forum), men jeg er også med i en lille eksklusiv Seinfeld klub. Jeg studerer Bibelen næsten dagligt.. Elsker atletik og selvfølgelig fodbold hvor jeg ser alle Barca kampe næsten uden undtagelse og har fulgt klubben siden start 1990'erne.
Jeg går også i motionscenter hver dag, for at holde vægten nede på max 78! Det har jeg holdt siden 2019.
Jeg interesserer mig for motorcykler og biler - jeg ejer en Honda Dax ST 125 og vi har en lille mc klub. Jeg har tidligere kørt MC cruiser, sport og touring, men nu er det den lille retro Dax der optager mig.
Og Elvis.. jeg er vokset op med en familie der nærmest dyrkede ham, så jeg er også lidt af en Elvis nørd.
Jeg spiller fodbold hver weekend på motionsplan.
Jeg går også lidt op i Whisky og Rom for tiden. Nå ja og jeg vinterbader.
Personlige komik-favoritter inkluderer: Scrubs (my first big love), Seinfeld, Curb Your Enthusiasm, Arrested Development, The Good Place, Louie, Malcolm in the Middle, It's Always Sunny In Philadelphia, The Office, South Park, Rick & Morty, Bojack Horseman, Family Guy, The Inbetweeners og Derry Girls.. Det var godt nok pokkers mange serier, men det er et godt udsnit af mine favorit-serier. Hvis vi taler stand up er Bill Burr, Louis CK., Bo Burnham, John Mulaney og Anthony Jeselnik. Af dem jeg lige kan huske navnene på.
Det var også i Scrubs jeg hørte Joshua Radin for første gang. Jeg er til koncert hver gang han er i området, har netop været til min sjette med ham.