Champions league
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1961 gange
- Blevet takket: 1246 gange
- Kontakt:
Re: Champions league
Vi er fucked lige meget hvem vi trækker. Vores forsvar skal tage sig sammen hvis vi skal videre.
Vores modstandere skaber mange farlige chancer og vi indkasserer mål i næsten hver kamp.
Det er ikke godt.
Vores modstandere skaber mange farlige chancer og vi indkasserer mål i næsten hver kamp.
Det er ikke godt.
MDCCCXCIX
- PeterPedal
- Har takket: 35 gange
- Blevet takket: 173 gange
Med vores held får vi nok PSG netop som de er ved at have fundet formen ...
Og Real trækker vel Celtic
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 627 gange
- Blevet takket: 682 gange
De fik så City. Real mod City. Og derefter skal vinderen møde Atletico Madrid eller Leverkusen.PeterPedal skrev: ↑fre jan 31, 2025 12:51 pmMed vores held får vi nok PSG netop som de er ved at have fundet formen ...
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 627 gange
- Blevet takket: 682 gange
Men fandme fesent at ikke bare trækker lod ift hvem man skal møde i 1/8 allerede nu, men først gør det senere.
- PeterPedal
- Har takket: 35 gange
- Blevet takket: 173 gange
Ja, det kan jo godt blive en god kamp faktisk Real-City ...
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
- Har takket: 49 gange
- Blevet takket: 125 gange
Puta mod CityPuyolErGud skrev: ↑fre jan 31, 2025 1:25 pmDe fik så City. Real mod City. Og derefter skal vinderen møde Atletico Madrid eller Leverkusen.PeterPedal skrev: ↑fre jan 31, 2025 12:51 pmMed vores held får vi nok PSG netop som de er ved at have fundet formen ...

Og en af dem slipper vi da for videre...hvis nu.
God weekend Culers.
-
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 434 gange
- Blevet takket: 262 gange
Real står sikkert i eget forsvar med 11 mand igen og spiller anti fodbold.Iniesta007 skrev: ↑fre jan 31, 2025 2:03 pmPuta mod CityPuyolErGud skrev: ↑fre jan 31, 2025 1:25 pmDe fik så City. Real mod City. Og derefter skal vinderen møde Atletico Madrid eller Leverkusen.PeterPedal skrev: ↑fre jan 31, 2025 12:51 pmMed vores held får vi nok PSG netop som de er ved at have fundet formen ...
Og Real trækker vel Celtic. De ligger som de har redt
![]()
God weekend Culers.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
- Har takket: 1178 gange
- Blevet takket: 1030 gange
City er en skygge af sig selv. Vel ringeste niveau i omtrent 10 år. Har tabt 10 af deres seneste 21 kampe. De spiller langsomt, ideforladt, uden selvtillid og folk som KDB, Gundogan, Bernardo, Foden mfl, virker bare slidte og langt fra hvordan man kender dem.Filten skrev: ↑fre jan 31, 2025 2:05 pmReal står sikkert i eget forsvar med 11 mand igen og spiller anti fodbold.Iniesta007 skrev: ↑fre jan 31, 2025 2:03 pmPuta mod CityPuyolErGud skrev: ↑fre jan 31, 2025 1:25 pmDe fik så City. Real mod City. Og derefter skal vinderen møde Atletico Madrid eller Leverkusen.PeterPedal skrev: ↑fre jan 31, 2025 12:51 pmMed vores held får vi nok PSG netop som de er ved at have fundet formen ...
Og Real trækker vel Celtic. De ligger som de har redt
![]()
God weekend Culers.
Selvom Real ikke overbeviser, så gør de stadig som oftest arbejdet færdigt og de har stadig en uhyggelig evne når det gælder!
Kan sagtens blive en maltraktering af City.
Spændende med City vs Real Madrid
Synes nu at city er ved at komme op I gear igen - og udover nederlaget til PSG har de været gode på det seneste ( selv de bedste kan tabe til PSG
)
Jeg tror faktisk på City men tilgengæld vil Real Madrid liste et mesterskab hjem . Det bliver held i uheld for dem at de ryger historisk tidligt ud af CHL
Synes nu at city er ved at komme op I gear igen - og udover nederlaget til PSG har de været gode på det seneste ( selv de bedste kan tabe til PSG

Jeg tror faktisk på City men tilgengæld vil Real Madrid liste et mesterskab hjem . Det bliver held i uheld for dem at de ryger historisk tidligt ud af CHL
-
- Har takket: 96 gange
- Blevet takket: 253 gange
For vores egen skyld må man næsten håbe, at Real avancerer nok gange til, at vi kan møde dem på et tidspunkt. I så fald ville vi velsagtens være garanteret avancement.
Robert Zimmerman
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1961 gange
- Blevet takket: 1246 gange
- Kontakt:
-
- Har takket: 1178 gange
- Blevet takket: 1030 gange
Hvis man kigger på hele Citys sæson, så har de besejret Chelsea 2 gange, derudover ingen kvalitetshold..kan lige tage Nottingham med også. Det er detIkigai skrev: ↑fre jan 31, 2025 4:13 pmSpændende med City vs Real Madrid
Synes nu at city er ved at komme op I gear igen - og udover nederlaget til PSG har de været gode på det seneste ( selv de bedste kan tabe til PSG)
Derimod har de tabt til Tottenham 2 gange, Liverpool, Juve, United, Aston Villa, PSG, foruden hold som Bournemouth, Brighton, Sporting og uafgjort mod Everton, Crystal palace og Feyenoord..!
Kan slet ikke se City pludselig komme i gear, men håber selvfølgelig!
City har helt sikkert haft en skidt sæson sådan med mange dårlige resultater - hvilket så også afspejler deres placering i både liga og CHL tabellen
De var også nærmest forhekset i en periode. Nu hvor deres selvtillid er voksende vil de fint kunne finde niveau.
man kan omvendt også kigge på hvilke kvalitets hold Real Madrid har slået denne sæson . 2 x Atalanta men ellers ingen kvalitets hold - vi kan tage Dortmund med pga deres navn .
Uanset hvad - så ryger et af holdene ud . Forhåbentlig Madrid - men City ude kan nu godt glæde mig som trøste præmie
De var også nærmest forhekset i en periode. Nu hvor deres selvtillid er voksende vil de fint kunne finde niveau.
man kan omvendt også kigge på hvilke kvalitets hold Real Madrid har slået denne sæson . 2 x Atalanta men ellers ingen kvalitets hold - vi kan tage Dortmund med pga deres navn .
Uanset hvad - så ryger et af holdene ud . Forhåbentlig Madrid - men City ude kan nu godt glæde mig som trøste præmie

Jeg må indrømme jeg heller vil møde Real senere i turneringen end city selvom city har en dårlig sæson. Jeg synes nemlig at det her barca mandskab står bedre overfor et Real hold end et city mandskab.
Det være sagt så synes jeg at det her barca holds topniveau er højt nok til at slå alle, og vores bundniveau er lavt nok til at ryge ud næste runde.
Lige nu glæder jeg mig bare til at se vores fremtidige kampe, for dette er en god tid, holdet blomstre så småt, Deco forlænger kontrakter med vores fremtidsprofiler.
Real skal huske at glæde sig over det her mesterskab for det her barca holds potentiale lugter af mange mesterskaber de næste 10 år.
Det være sagt så synes jeg at det her barca holds topniveau er højt nok til at slå alle, og vores bundniveau er lavt nok til at ryge ud næste runde.
Lige nu glæder jeg mig bare til at se vores fremtidige kampe, for dette er en god tid, holdet blomstre så småt, Deco forlænger kontrakter med vores fremtidsprofiler.
Real skal huske at glæde sig over det her mesterskab for det her barca holds potentiale lugter af mange mesterskaber de næste 10 år.
-
- Har takket: 49 gange
- Blevet takket: 125 gange
Iaften vil jeg nyde at Barca har fri og se City mod Puta
.
Holder nu ikke med City normalt, men håber de rammer en god dag og smadrer Puta
Det eneste sikre er at vi slipper for et af holdene videre frem
.
God aften Culers og god ferie til nogle.

Holder nu ikke med City normalt, men håber de rammer en god dag og smadrer Puta

Det eneste sikre er at vi slipper for et af holdene videre frem

God aften Culers og god ferie til nogle.