Ahh men der må altså være en grænse for skandaler og korruption i en turnering. Man når snart til et punkt hvor nok må være nok. Smertetærsklen er individuel og varierer fra person til person, men selv for de mest hærdede personer er den altså nået for længst.Birksted skrev: ↑man dec 16, 2024 10:42 amHej Wennerberg mfl.,
Det er ikke en fejl, men til gengæld er det virkelig ikke godt skrevet. Beskrivelsen af Vinicius er ikke fcbarcelona.dk værdig, den slags skriver de på madridista. Historisk set (om end med smuttere) har fcbarcelona.dk tenderet mod at været classy og ladet den slags polariserede/polarisrende personbeskrivelser og konspirationsteoretiske overvejelser fylde et absolut minimum. Hvor om end jeg er enig i beskrivelsen af Vinicius, så hører den ikke til i en nyhed.
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/domm ... elona.html
Glædelig jul og al den slags,
N
Der er jo kæmpe forskels behandling mellem RM og Barca. Bare i denne sæson alene har der været utallige eksempler. Lewandowskis annulleret mod Real Sociedad var en historisk skandale bare for at tage et eksempel i denne sæson.
Mod Las Palmas var der også 3-4 klokkeklare episoder hvor vi blev bortdømt.
Kampen igår var endnu et eksempel på en dommer som tillod fuldstændig brutal fysisk spil mod Barca, som nu formentlig har kostet Yamal en skade.
Jeg kunne nærmest skrive en bog hvis jeg skulle opremse alle eksempler. Men forskelsbehandlingen er jo ikke en stor overraskelse når man har Tebas ved roret som en kæmpe RM fan.
Du kan kalde det konspirationsteori, jeg synes dog det er helt åbenlyst. Personligt taler jeg sjældent om dommere. Jeg bruger mere energi på at kritisere spillere eller manageren. Men igen, der må altså være grænser for La Liga korruption. Hvis ikke man kæfter op om det, så fortsætter det jo bare.