Fejl i nyheder

Diskussion, ris, ros, forslag omhandlende fcbarcelona.dk

Redaktør: Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 267 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af Barca80 »

Birksted skrev:
man dec 16, 2024 10:42 am
Hej Wennerberg mfl.,

Det er ikke en fejl, men til gengæld er det virkelig ikke godt skrevet. Beskrivelsen af Vinicius er ikke fcbarcelona.dk værdig, den slags skriver de på madridista. Historisk set (om end med smuttere) har fcbarcelona.dk tenderet mod at været classy og ladet den slags polariserede/polarisrende personbeskrivelser og konspirationsteoretiske overvejelser fylde et absolut minimum. Hvor om end jeg er enig i beskrivelsen af Vinicius, så hører den ikke til i en nyhed.

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/domm ... elona.html

Glædelig jul og al den slags,
N
Ahh men der må altså være en grænse for skandaler og korruption i en turnering. Man når snart til et punkt hvor nok må være nok. Smertetærsklen er individuel og varierer fra person til person, men selv for de mest hærdede personer er den altså nået for længst.

Der er jo kæmpe forskels behandling mellem RM og Barca. Bare i denne sæson alene har der været utallige eksempler. Lewandowskis annulleret mod Real Sociedad var en historisk skandale bare for at tage et eksempel i denne sæson.

Mod Las Palmas var der også 3-4 klokkeklare episoder hvor vi blev bortdømt.

Kampen igår var endnu et eksempel på en dommer som tillod fuldstændig brutal fysisk spil mod Barca, som nu formentlig har kostet Yamal en skade.

Jeg kunne nærmest skrive en bog hvis jeg skulle opremse alle eksempler. Men forskelsbehandlingen er jo ikke en stor overraskelse når man har Tebas ved roret som en kæmpe RM fan.

Du kan kalde det konspirationsteori, jeg synes dog det er helt åbenlyst. Personligt taler jeg sjældent om dommere. Jeg bruger mere energi på at kritisere spillere eller manageren. Men igen, der må altså være grænser for La Liga korruption. Hvis ikke man kæfter op om det, så fortsætter det jo bare.
Senest rettet af Barca80 man dec 16, 2024 2:06 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 627 gange
Blevet takket: 651 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg er enig med Birksted.

Man kan skrive sådan noget herinde i debatterne .. det er ok, men ikke en nyhedsartikel med sådanne personlige angreb på Vini, det er for lavt.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
PeterPedal
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 173 gange

Indlæg af PeterPedal »

En anden oplagt fejl er, at der er en artikel der hedder "Højdepunkter fra kampen" ... der var ingen !!!!!
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
whidgee
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 379 gange

Indlæg af whidgee »

Birksted skrev:
man dec 16, 2024 10:42 am
Hej Wennerberg mfl.,

Det er ikke en fejl, men til gengæld er det virkelig ikke godt skrevet. Beskrivelsen af Vinicius er ikke fcbarcelona.dk værdig, den slags skriver de på madridista. Historisk set (om end med smuttere) har fcbarcelona.dk tenderet mod at været classy og ladet den slags polariserede/polarisrende personbeskrivelser og konspirationsteoretiske overvejelser fylde et absolut minimum. Hvor om end jeg er enig i beskrivelsen af Vinicius, så hører den ikke til i en nyhed.

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/domm ... elona.html

Glædelig jul og al den slags,
N
Jeg er totalt uenig. Hvor er det dog befriende at de for en gangs skyld kalder en spade for en spade og viser noget kant. Og for min skyld skulle de have gået endnu længere og inddraget racisme-kortet som helt sikkert også har en indflydelse på den forskelsbehandling som Vinicius får. fcbarcelona.dk er en fanside og en Barca-side, så selvfølgelig skal de nogle gange være subjektive og tage stilling til de skandaler der sker og som rammer klubben. Især som her, hvor det sker i direkte forbindelse med Hansis udvisning.

Jeg synes de rammer hovedet på sømmet med den artikel. De skriver bare hvad alle andre end Real Madrid-fans tænker

Brugeravatar
PeterPedal
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 173 gange

Indlæg af PeterPedal »

Er kampen på søndag (9/2-25) fremrykket til kl 20 eller er det en simpel tastefejl på forsiden?
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 231 gange

Indlæg af Wennerberg »

PeterPedal skrev:
fre feb 07, 2025 1:48 pm
Er kampen på søndag (9/2-25) fremrykket til kl 20 eller er det en simpel tastefejl på forsiden?
Rettet :thumbup:
Wennerberg
Forum Admin

JHMark
Har takket: 93 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af JHMark »

Mindre fejl, men mon ikke at Raphinha har leveret assist til Lewandowski og omvendt? For så kan man ikke bare lægge tallene sammen på den måde I gør ;-)

“Lewandowski har nettet 31 gange, mens Raphinha har fået nettet til at blafre 24 gange i sæsonen. Derover har Raphinha leveret 14 assist og Lewandowski tre.

Lægger man det hele sammen, har de to angribere altså medvirket ved hele 72 af de 113 mål, svarende til 64%. “

https://fcbarcelona.dk/Nyheder/tal-vise ... dning.html

Besvar