Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 421 gange
- Blevet takket: 254 gange
Re: Transferrygter
Andre der har hørt rygter om at Messi har lavet en transfer request om at komme til city ?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- Norbit
- Har takket: 196 gange
- Blevet takket: 482 gange
Det helt sikkert fake. Han er ikke dum, han ved hvilket pres der kommer hvis han skulle tage til City nu. Hvis han ville til City, så havde han gjort det dengang han forlod os. Nu ser jeg det slet ikke som en mulighed, omvendt det kunne være fedt at se ham igen på den største scene.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2189 gange
- Blevet takket: 1287 gange
Jonathan Tah has decided to join Barça. In the coming weeks there will be a meeting to define everything.
Barring any surprises, Jonathan Tah is set to become Barça’s first signing for the 2025-26 season.
[Mundo Deportivo]
Tænker kun det giver mening hvis AC eller Garcia sælges, måske endda begge når Bernal kommer tilbage næste år til at dække midtbanen af.
- Barca80
- Har takket: 83 gange
- Blevet takket: 260 gange
Det forstår jeg simpelthen ikke – måske er der nogen, der kan hjælpe mig?
Lige nu er der en overflod af midterforsvarere i truppen: Cubarsí, Araújo, Iñigo, Christensen, Eric García, Lenglet samt Koundé (jeg går stærkt ud fra, at vi henter en fast højreback til sommer, hvilket betyder, at Koundé primært vil spille som centerback). Og nu også Jonathan Tah. Det giver i alt otte CB'er til to pladser.
Selv hvis det lykkes at sælge Eric García (tvivler stærk at han smutter), Christensen (måske) og Lenglet (rimelig sikkert), vil der stadig være mindst fem midterforsvarere til to pladser, hvilket også er fint – men hvor mindst fire af dem FORVENTER FAST SPILLETID: For hverken Cubarsí, Araújo, Tah eller Koundé vil acceptere en rolle som rotationsspiller!!
Jonathan Tah bliver sandsynligvis også dyr i løn, så det ville give mere mening at beholde enten Eric García eller Christensen som backup, mens man satser på Cubarsí, Araújo og Koundé som de faste midterforsvarere.
-
- Har takket: 1153 gange
- Blevet takket: 1025 gange
Jeg tror ikke nødvendigvis Kounde bliver CB.
Med Tah , Cubarsi, Araujo og Iñigo, vil vi være rigtig godt besat og i mine øjne ikke overrendt.
Cubarsi er stadig ung og må gerne få lidt flere pauser
Araujo kan ikke gå en halv sæson uden en semislem skade
Iñigo er oppe i årene og vil ikke brokke sig over en tilbagevenden til reserve rolle
Tah forventer vel en del spilletid og det vil han også få.
Det er sundt med konkurrence..
AC og Garcia lader til at være overflødige og hvis ikke de sendes videre, må og vil de sandsynligvis være indforståede med en marginal rolle.
Med Tah , Cubarsi, Araujo og Iñigo, vil vi være rigtig godt besat og i mine øjne ikke overrendt.
Iñigo er oppe i årene og vil ikke brokke sig over en tilbagevenden til reserve rolle
AC og Garcia lader til at være overflødige og hvis ikke de sendes videre, må og vil de sandsynligvis være indforståede med en marginal rolle.
- !Option
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 186 gange
- Blevet takket: 172 gange
Meget enig i ovenstående.Antimadridista skrev: ↑tors feb 13, 2025 1:52 pmJeg tror ikke nødvendigvis Kounde bliver CB.
Kounde er vores faste HB hvor han har gang i en rigtig flot sæson, til trods for enkelte udfald som de fleste andre. Jeg kender personligt ikke meget til Tah men kan han hentes gratis mens man indkasserer penge for AC, Eric og Lenglet og sparer alle tres løn så er det en no brainer for mig, omend det selvfølgelig altid er rart med dansk islæt i Barca.
Med ovenstående rokade er der formegentlig frigjort lønkroner da Tah nok trods alt ikke skal have det samme i løn som AC, Eric og Lenglet tilsammen. Så er vores CB på plads og der skal til forsvaret "kun" hentes forstærkninger til de to backs til at være andet valg bag Balde og Kounde. Den ene kunne passende være Alex Valle, mens den anden kan købes for overskuddet af salg af de tre omtalte CB

Midtbanen er et overflødighedshorn af valgmuligheder både på banen, men så sandelig også på transfermarkedet hvis man vil lave en god skilling for at få råd til en ny 9'er (Ikke ham fra Madridista

Rey Abi!
-
- Har takket: 152 gange
- Blevet takket: 209 gange
Kan heller ikke se nogen grund til Kounde skal spille centralt. Han kan spille fast som hb og må meget gerne eje den plads de næste fem år.!Option skrev: ↑tors feb 13, 2025 2:40 pmMeget enig i ovenstående.Antimadridista skrev: ↑tors feb 13, 2025 1:52 pmJeg tror ikke nødvendigvis Kounde bliver CB.
Kounde er vores faste HB hvor han har gang i en rigtig flot sæson, til trods for enkelte udfald som de fleste andre. Jeg kender personligt ikke meget til Tah men kan han hentes gratis mens man indkasserer penge for AC, Eric og Lenglet og sparer alle tres løn så er det en no brainer for mig, omend det selvfølgelig altid er rart med dansk islæt i Barca.
Med ovenstående rokade er der formegentlig frigjort lønkroner da Tah nok trods alt ikke skal have det samme i løn som AC, Eric og Lenglet tilsammen. Så er vores CB på plads og der skal til forsvaret "kun" hentes forstærkninger til de to backs til at være andet valg bag Balde og Kounde. Den ene kunne passende være Alex Valle, mens den anden kan købes for overskuddet af salg af de tre omtalte CB![]()
Midtbanen er et overflødighedshorn af valgmuligheder både på banen, men så sandelig også på transfermarkedet hvis man vil lave en god skilling for at få råd til en ny 9'er (Ikke ham fra Madridista![]()
) samt måske en backup mere til Yamal og Raphinia.
- Barca80
- Har takket: 83 gange
- Blevet takket: 260 gange
Strålende nyhed – Musiala forlænger med Bayern!
At jagte endnu en midtbanespiller ville have været meningsløst, især efter at have investeret 60-70 millioner i Olmo i sommers. Vores midtbane er allerede spækket med kvalitet, og nu undgår vi samtidig at betale et beløb svarende til 17 bondegårde for Musiala
At jagte endnu en midtbanespiller ville have været meningsløst, især efter at have investeret 60-70 millioner i Olmo i sommers. Vores midtbane er allerede spækket med kvalitet, og nu undgår vi samtidig at betale et beløb svarende til 17 bondegårde for Musiala

- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 408 gange
- Blevet takket: 1469 gange
Har vi overhovedet penge til en spiller som Isak? Tænker MINIMUM €100M.
Han ville være med en velkommen, både på kanten og som ren 9'er.
Han ville være med en velkommen, både på kanten og som ren 9'er.
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 678 gange
Sesko vil bestemt heller ikke være et nej tak fra mig tho..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..