Premier League Tråden
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 407 gange
- Blevet takket: 1462 gange
Re: Premier League Tråden
Chris Wood er ond mod sin tidligere klub Brighton. Hattrick og fem mål i alt af Nottingham.
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
5-1 til Arsenal nu. Fatter ikke han gider blive ved med at blive ydmyget, den gode Pep.FCBarcelonaChr skrev: ↑søn feb 02, 2025 8:19 pmHold kæft Manchester City får tæsk. Bagud 1-4 ude mod Arsenal.
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 622 gange
- Blevet takket: 665 gange
Ja, hvis det er sådan City har tænkt sig at spille mod Real, så bliver det ikke særlig spændende.
- FCBarcelonaChr
Real Madrid kommer til at køre dem ud på røv og albuer.PuyolErGud skrev: ↑søn feb 02, 2025 8:23 pmJa, hvis det er sådan City har tænkt sig at spille mod Real, så bliver det ikke særlig spændende.
-
- Har takket: 1148 gange
- Blevet takket: 1023 gange
Som nævnt ovre i CL tråden, ser jeg City som absolut chanceløse mod Real.FCBarcelonaChr skrev: ↑søn feb 02, 2025 8:24 pmReal Madrid kommer til at køre dem ud på røv og albuer.PuyolErGud skrev: ↑søn feb 02, 2025 8:23 pmJa, hvis det er sådan City har tænkt sig at spille mod Real, så bliver det ikke særlig spændende.
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 619 gange
- Blevet takket: 629 gange
Det er svært at sige, City tabte på udebane mod PSG i strålende form, og på udebane mod premier leagues nr 2, Arsenal… tror i ikke Real i deres nuværende forfatning kunne have tabt på udebane til disse 2?Antimadridista skrev: ↑søn feb 02, 2025 10:03 pmSom nævnt ovre i CL tråden, ser jeg City som absolut chanceløse mod Real.FCBarcelonaChr skrev: ↑søn feb 02, 2025 8:24 pmReal Madrid kommer til at køre dem ud på røv og albuer.PuyolErGud skrev: ↑søn feb 02, 2025 8:23 pmJa, hvis det er sådan City har tænkt sig at spille mod Real, så bliver det ikke særlig spændende.
Real tabte i ligaen mod et hold der ligger på grænsen til nedrykning…
Hvorfor ser i Real som så store favoritter?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
-
Lidt forskellige årsager som jeg ser det.SpillerSomMESSI skrev: ↑søn feb 02, 2025 10:15 pmDet er svært at sige, City tabte på udebane mod PSG i strålende form, og på udebane mod premier leagues nr 2, Arsenal… tror i ikke Real i deres nuværende forfatning kunne have tabt på udebane til disse 2?Antimadridista skrev: ↑søn feb 02, 2025 10:03 pmSom nævnt ovre i CL tråden, ser jeg City som absolut chanceløse mod Real.FCBarcelonaChr skrev: ↑søn feb 02, 2025 8:24 pmReal Madrid kommer til at køre dem ud på røv og albuer.PuyolErGud skrev: ↑søn feb 02, 2025 8:23 pmJa, hvis det er sådan City har tænkt sig at spille mod Real, så bliver det ikke særlig spændende.
Men Real er Real, de har en evne som ingen andre når det virkelig gælder, i CL.
Dertil har jeg set City en del gange i år og det er simpelthen rystende det niveau de ligger på, specielt ift de sidste mange års niveau og dominans. Det er som om en ballon bare kollektivt er sprunget hos City og alle bare har mistet 20% niveau. Altså jeg synes virkelig der er tale om et ekstremt fald over hele linjen.
Deres tro og selvtillid er også bare komplet forsvundet. Det der som alle andre hold havde tidligere, når de mødte City, at man nærmest havde givet lidt op på forhånd, sådan virker City nærmest selv nu, når de møder Liverpool, PSG, Arsenal og andre kvalitetshold…
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 622 gange
- Blevet takket: 665 gange
Ser dem heller ikke nødvendigvis som store favoritter, men City bliver straffet i opspillet og farten. Lige netop det sidste kan Real udnytte til excellence. Men ja, City kan selvfølgelig også gøre ondt på RealSpillerSomMESSI skrev: ↑søn feb 02, 2025 10:15 pmDet er svært at sige, City tabte på udebane mod PSG i strålende form, og på udebane mod premier leagues nr 2, Arsenal… tror i ikke Real i deres nuværende forfatning kunne have tabt på udebane til disse 2?Antimadridista skrev: ↑søn feb 02, 2025 10:03 pmSom nævnt ovre i CL tråden, ser jeg City som absolut chanceløse mod Real.FCBarcelonaChr skrev: ↑søn feb 02, 2025 8:24 pmReal Madrid kommer til at køre dem ud på røv og albuer.PuyolErGud skrev: ↑søn feb 02, 2025 8:23 pmJa, hvis det er sådan City har tænkt sig at spille mod Real, så bliver det ikke særlig spændende.
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 619 gange
- Blevet takket: 629 gange
Men jeg tænker da at man kan sige det samme om Real, de har da tabt til Lille, Liverpool, Milan, 2 x Barca, uafgjort mod Atl. Madrid, uafgjort med Las Palmas.. de har tabt stort mod de store hold.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
-
Ja det er 2 relativt svage storhold.SpillerSomMESSI skrev: ↑søn feb 02, 2025 11:41 pmMen jeg tænker da at man kan sige det samme om Real, de har da tabt til Lille, Liverpool, Milan, 2 x Barca, uafgjort mod Atl. Madrid, uafgjort med Las Palmas.. de har tabt stort mod de store hold.
Jeg holder dog stadig på at City ikke har mange chancer…men jeg krydser alt jeg har, for at jeg tager fejl…
-
- Har takket: 135 gange
- Blevet takket: 200 gange
Tror også, at Real får let spil.Antimadridista skrev: ↑søn feb 02, 2025 11:58 pmJa det er 2 relativt svage storhold.SpillerSomMESSI skrev: ↑søn feb 02, 2025 11:41 pmMen jeg tænker da at man kan sige det samme om Real, de har da tabt til Lille, Liverpool, Milan, 2 x Barca, uafgjort mod Atl. Madrid, uafgjort med Las Palmas.. de har tabt stort mod de store hold.
Jeg holder dog stadig på at City ikke har mange chancer…men jeg krydser alt jeg har, for at jeg tager fejl…
-
- Blevet takket: 224 gange
RM er favoritter, men primært fordi jeg ikke forventer Pep gå på kompromis med spillestilen på trods af vigtigheden.
Med Citys spillestil kræver det stor kontrol mod et lavt stående og trods alt stærkt farligt omstillingshold, som jeg forventer Ancelootti ligger for dagen, og det bundniveau det kræver af City - der tror jeg ikke de er aktuelt.
Omend jeg håber!
Med Citys spillestil kræver det stor kontrol mod et lavt stående og trods alt stærkt farligt omstillingshold, som jeg forventer Ancelootti ligger for dagen, og det bundniveau det kræver af City - der tror jeg ikke de er aktuelt.
Omend jeg håber!
-
- Har takket: 135 gange
- Blevet takket: 200 gange
Går ud fra, at Pep, trods alt, også er på posten i næste sæson og her bliver det virkelig spændende, hvad han gør med holdet.Madameskrald skrev: ↑man feb 03, 2025 7:58 amRM er favoritter, men primært fordi jeg ikke forventer Pep gå på kompromis med spillestilen på trods af vigtigheden.
Omend jeg håber!
Det vi ser i øjeblikket, er vel også en konsekvens af, at Pep har haft så stor succes, som han har. Han ændrer ikke stilen, men kun spillerne. Kan dette mon blive ved i næste sæson, hvis denne slutter uden kvalifikation til CL?