Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Har takket: 1148 gange
Blevet takket: 1023 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

PuyolErGud skrev:
ons jan 22, 2025 11:53 pm
Antimadridista skrev:
ons jan 22, 2025 11:32 pm
Simpelthen vanvittigt med City! Sidste sæson vel Europas bedste. I år måske lige nøjagtig i top 30….
Knap top 24 er det nok mere retteligt, men stadig vildt. Efter denne runde hvis de taber som det ser ud, er de nummer 25 inden sidste spillerunde. Endda to point efter top 24 og dermed SKAL de viinde sidste kamp. Hvis de gør det, er de til gengæld også videre, da både PSG og Stuttgart vil have 10 point og skal møde hinanden sidste runde og dermed kan begge hold ikke nå over 11 point som City vil få.

Men det er godt nok vildt. Og det hjælper næppe for kampen hjemme mod Club Brügge at den ligger i det her kommende kampprogram: Chelsea (Hjemme), Club Brügge (hjemme), Arsenal (Ude). Derefter en uges pause inden Cup kamp mod Leyton O. inden de møder Newcastle hjemme, Liverpool hjemme, Tottenham ude, Nottingham Forest ude og Brighton hjemme.

Hvis de ikke får rettet op på spillet kan det godt blive rigtig grimt...
Det jeg mente var mere ift hvis man forsøgte at se på styrken af de bedste hold i Europa i år. Ikke direkte ift Cl stillingen. Så tror jeg knap de kan holde sig i top 30..

Men ja, det er som om noget helt fundamentalt er i stykker…det er nærmest alle city spillerne der løber rundt som zombier, uden selvtillid og tro og i markant mindre boldbesiddelse end normalt…ligner en kollektiv depression har ramt alle mand!

Og KDB virker dælme færdig!

Ikigai
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 5 gange

Indlæg af Ikigai »

Godt Barcelona ikke skal deltage i det væddeløb til direkte kvalifikation .

Spørgsmålet er om 15 point bliver nok til en 8.plads - hvor Real , Bayern , Juventus , Dortmund så vil få noget af en dyst - da de alle er på 12 point med nogenlunde identiske målscore.

Mit håb er Real Madrid ikke på yderste mandat slutter på en 8.plads - så Barca uafgjort mod atalanta ville faktisk ikke være helt skidt .

Det nye CHL format har alligevel vist sig at give en anden form for spænding - selvom det i sidste ende nok stadig bliver de samme hold som tidligere i kvart finalerne

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1920 gange
Blevet takket: 1234 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Jo før vi møder puta jo bedre. Nu hvor vi har "momentum" har jeg lyst til at møde dem igen.
Vi ved at vi ikke vinder CL men at sende puta ud af denne korrupte turnering er bedre end alt andet.
MDCCCXCIX

Iniesta007
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 121 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Ikigai skrev:
tors jan 23, 2025 2:17 am

Spørgsmålet er om 15 point bliver nok til en 8.plads - hvor Real , Bayern , Juventus , Dortmund så vil få noget af en dyst - da de alle er på 12 point med nogenlunde identiske målscore.

Mit håb er Real Madrid ikke på yderste mandat slutter på en 8.plads - så Barca uafgjort mod atalanta ville faktisk ikke være helt skidt .

Det nye CHL format har alligevel vist sig at give en anden form for spænding - selvom det i sidste ende nok stadig bliver de samme hold som tidligere i kvart finalerne
Enig. Var faktisk imod det nye koncept men det har jo givet nogle fede kampe :thumbup:
Og lad da bare Puta...Bayern...PSG og måske City mfl. " slå hinanden ihjel", vi er heldigvis direkte videre :clap:
God dag Culés.

Dumle
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Dumle »

Iniesta007 skrev:
tors jan 23, 2025 9:31 am
Ikigai skrev:
tors jan 23, 2025 2:17 am

Enig. Var faktisk imod det nye koncept men det har jo givet nogle fede kampe :thumbup:
Og lad da bare Puta...Bayern...PSG og måske City mfl. " slå hinanden ihjel", vi er heldigvis direkte videre :clap:
God dag Culés.
Jeg synes det nye koncept har bragt nogle kongekampe, for det føles lidt som om at alle kampe er vigtige, du fedtspiller ikke en topkamp i gruppen på udebane fordi du tænker at slå dem hjemme i en senere runde, alt er ligesom sat på spidsen, og selvom de flest topklubber er relativt sikre på playoff runden så betyder den top 8 bare så meget pga 2 kampe færre i benene i en i forvejen voldsomt lang sæson.

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 83 gange
Blevet takket: 260 gange

Indlæg af Barca80 »

PuyolErGud skrev:
ons jan 22, 2025 11:59 pm
https://www.uefa.com/uefachampionsleague/simulator/

Man kan lege med de forskellige udfald her ift. resultater. Et er helt sikkert. Der bliver gang i kugleramme og liveopdateringen til sidste runde
Ifølge simulatoren er en 6. plads den værste placering, vi kan få (rent matematisk, dog meget usandsynligt), når 8. spillerunde er spillet færdigt. Vi er altså sikret en top 6-placering uanset udfaldet af resultaterne - selv ved det allerværste scenarie.

Vi ender højst sandsynligt på en 2. plads (et uafgjort resultat mod Atalanta er nok).

Som 2'er i tabellen får vi (afhængig af lodtrækning) enten et hold, der er placeret nr. 15 eller 18 - hvor vi møder vinderen af de to hold efter deres 32-knockout kamp. Alternativt får vi nr. 16 eller 17 i tabellen - hvor vi møder vinderen af de to hold efter deres 32-knockout kamp.

På nuværende tidspunkt er Bayern og Real Madrid nr. 15 og 16. :eek: Men det kan være nogle andre hold efter 8. spillerunde.

Kort sagt, som 2'er skal vi møde nr. 15, 16, 17 eller 18 i tabellen. :thumbup:

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 196 gange
Blevet takket: 482 gange

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
tors jan 23, 2025 12:04 pm
PuyolErGud skrev:
ons jan 22, 2025 11:59 pm
https://www.uefa.com/uefachampionsleague/simulator/

Man kan lege med de forskellige udfald her ift. resultater. Et er helt sikkert. Der bliver gang i kugleramme og liveopdateringen til sidste runde
Ifølge simulatoren er en 6. plads den værste placering, vi kan få (rent matematisk, dog meget usandsynligt), når 8. spillerunde er spillet færdigt. Vi er altså sikret en top 6-placering uanset udfaldet af resultaterne - selv ved det allerværste scenarie.

Vi ender højst sandsynligt på en 2. plads (et uafgjort resultat mod Atalanta er nok).

Som 2'er i tabellen får vi (afhængig af lodtrækning) enten et hold, der er placeret nr. 15 eller 18 - hvor vi møder vinderen af de to hold efter deres 32-knockout kamp. Alternativt får vi nr. 16 eller 17 i tabellen - hvor vi møder vinderen af de to hold efter deres 32-knockout kamp.

På nuværende tidspunkt er Bayern og Real Madrid nr. 15 og 16. :eek: Men det kan være nogle andre hold efter 8. spillerunde.

Kort sagt, som 2'er skal vi møde nr. 15, 16, 17 eller 18 i tabellen. :thumbup:
Giv os Paris, så de kan få en lektion i fodbold.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

nosslo15
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 200 gange

Indlæg af nosslo15 »

Uanset hvordan vi ender, så er jeg bekymret for den kommende ottendedels finale, vores form in mente, det kan både blive godt, men også rigtigt skidt. Hvis vi f.eks. skulle rende ind i PSG, det er altså et godt hold - og der er også andre rigtigt gode modstandere i det område af tabellen.

jeg tror, at der er mange hold, som i dette nye format har fløjet langt under radaren - modsat os, fordi vi har været så ivrige efter succes i turneringen. :|

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 83 gange
Blevet takket: 260 gange

Indlæg af Barca80 »

Liverpool møder PSV på udebane i den sidste runde. PSV har meget at spille for, da de kæmper om kvalifikation til knockout og evt. en top 8 placering.

Hvis Liverpool taber med bare 1 mål (f.eks. 1-0 eller 2-1) til PSV, mens vi vinder over Atalanta på hjemmebane med 1 mål, så slutter vi på førstepladsen i tabellen. Det ville være vildt at slutte helt på toppen som nummer 1 efter flere års fadæser i CL :clap:

Ikigai
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 5 gange

Indlæg af Ikigai »

Man skal alligevel være ret optimistisk for at vurdere PSV være i spil til en 8.plads 😜

Der er 10 hold foran dem som ikke må vinde den næste kamp .

Men jo - PSV har masser af kæmpe for ift til videre kvalifikation . Så vil Barca satse på sejr , 1.pladsen og nogle Euro i kassen eller spare nogle spillere da man alligevel ikke kan vide om det er “bedst” at blive nr 2 eller 5 ift til modstander af næste runde

nosslo15
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 200 gange

Indlæg af nosslo15 »

Ikigai skrev:
tors jan 23, 2025 1:54 pm
Man skal alligevel være ret optimistisk for at vurdere PSV være i spil til en 8.plads 😜

Der er 10 hold foran dem som ikke må vinde den næste kamp .

Men jo - PSV har masser af kæmpe for ift til videre kvalifikation . Så vil Barca satse på sejr , 1.pladsen og nogle Euro i kassen eller spare nogle spillere da man alligevel ikke kan vide om det er “bedst” at blive nr 2 eller 5 ift til modstander af næste runde
Det ville selvfølgelig være fristende, at spare spillere til opgøret mod Atalanta, men Atalanta er altså et virkeligt godt hold, som kan skade os voldsomt, hvis ikke vi spiller op til vores bedste. Så jeg tror ikke at Flick vil lade denne mulighed gå forbi, Atalanta er en rigtigt god styrkeprøve.

Iniesta007

Indlæg af Iniesta007 »

Ja der skal mere end lodtrækningsheld til at vinde Champions league :crazy:
Men nu er det snart 10år siden sidst( Jeg var I Berlin da det skete) :angel: , så drømme kender ingen grænser :thumbup:
Om det nye koncept er fair må tiden vise. Men de " store" kan ikke fedtspille i de sidste kampe, og det synes jeg er super.

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Iniesta007 skrev:
tors jan 23, 2025 5:23 pm
Men nu er det snart 10år siden sidst( Jeg var I Berlin da det skete) :angel: , så drømme kender ingen grænser :thumbup:
Om det nye koncept er fair må tiden vise. Men de " store" kan ikke fedtspille i de sidste kampe, og det synes jeg er super.
Jeg var også der den gang vi vandt 3:1 mod Juve :cool: Der var kanon god stemning i byen inden finalen.
MDCCCXCIX

Iniesta007

Indlæg af Iniesta007 »

Lopezzz skrev:
tors jan 23, 2025 10:02 pm
Iniesta007 skrev:
Jeg var også der den gang vi vandt 3:1 mod Juve :cool: Der var kanon god stemning i byen inden finalen.
Vi kunne godt trænge til en tur mere, men det er op til drengene :angel:
God weekend Culers.

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Iniesta007 skrev:
fre jan 24, 2025 12:09 pm
Lopezzz skrev:
tors jan 23, 2025 10:02 pm
Iniesta007 skrev:
Vi kunne godt trænge til en tur mere, men det er op til drengene :angel:
God weekend Culers.
Jep det må vi håbe. Denne gang skal vi til München.
Jeg husker også i Berlin der var på et tidspunkt omkring 32 grader varmt. Vejret var perfekt :cool:
MDCCCXCIX

Besvar