7 - Ferran Torres
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Drake
- Har takket: 2894 gange
- Blevet takket: 210 gange
Re: 7 - Ferran Torres
Det kan godt være at Ferran har scoret nogle mål, men ellers bidrager han med intet.
Jeg håber vi kan komme af med ham til sommer, han høre ikke til i Barca, han er ikke god nok.
Jeg håber vi kan komme af med ham til sommer, han høre ikke til i Barca, han er ikke god nok.
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
- Barca80
- Har takket: 104 gange
- Blevet takket: 385 gange
Heller ikke som backup? Jeg er med på, at han ikke har niveau til at spille fast mand i Barca. Men som en backup-løsning, hvor han spiller de sidste 20-30 minutter, er det vel fint?
Han har i denne sæson spillet 689 minutter, hvilket svarer til omkring 7,6 kampe, og han har scoret 6 mål. Det er da godkendt som backup-spiller. Hans løbepensum er også udmærket; han presser modstanderen og giver sig altid fuldt ud.
Igen, jeg ved, at han har mangler, hvilket er grunden til, at han ikke starter inde, men sidder på bænken som backup.
-
Drake
- Har takket: 2894 gange
- Blevet takket: 210 gange
Nej heller ikke som backup. Ja kan 20-30 minutter være fint til ham hvis han score, men problemet er når han skal dække ind for skader og aflaste, der er han langt fra god nok.Barca80 skrev: ↑lør jan 18, 2025 1:43 amHeller ikke som backup? Jeg er med på, at han ikke har niveau til at spille fast mand i Barca. Men som en backup-løsning, hvor han spiller de sidste 20-30 minutter, er det vel fint?
Han har i denne sæson spillet 689 minutter, hvilket svarer til omkring 7,6 kampe, og han har scoret 6 mål. Det er da godkendt som backup-spiller. Hans løbepensum er også udmærket; han presser modstanderen og giver sig altid fuldt ud.
Igen, jeg ved, at han har mangler, hvilket er grunden til, at han ikke starter inde, men sidder på bænken som backup.
Så vil jeg meget hellere satse på de unge som fx Dani R. osv.
Jeg er træt at at vores kanter ikke kan skabe noget som helt i egenhånd, der har vi kun Yamal der kan det.
Jeg vil også hellere spille Torre på kanten fremfor Ferran.
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2588 gange
- Blevet takket: 1509 gange
AC Milan are interested in signing Ferran Torres on loan. [La Gazzetta dello Sport]
Ferran Torres does not want to leave Barça. [Mundo Deportivo]
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1125 gange
- Blevet takket: 784 gange
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 656 gange
- Blevet takket: 809 gange
Jeg ville sgu heller ikke forlade Barcelona, da jeg var på udveksling dernede, men okay jeg havde også kun skrevet en halvårig kontrakt uden mulighed for forlængelse desværre
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 470 gange
- Blevet takket: 1754 gange
- FCBarcelonaChr
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1125 gange
- Blevet takket: 784 gange
Jeg er noget ambivalent ved en forlængelse af hans kontrakt.
Han kommer ind og scorer nogle mål, men de kampe han er startet har godt nok været en blandet omgang.
Han kommer ind og scorer nogle mål, men de kampe han er startet har godt nok været en blandet omgang.
- FCBarcelonaChr
Som rotationsspiller er han ganske fin, men ja … når han starter så er det godt nok tit op ad bakke.
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 687 gange
- Blevet takket: 747 gange
Jeg tænker at det var bedre at sælge ham da han sikkert kan indbringe lidt mønt fordi han har landsholdsspiller status.
Så kan man bruge et Masia talent som indskifter, eller spille med falsk 9’er.
Torres har ingen spidskompetencer imo, og han er løntung, og har ikke udviklet sig siden vi gav vanvittige 55 m euro for ham i City.
Så kan man bruge et Masia talent som indskifter, eller spille med falsk 9’er.
Torres har ingen spidskompetencer imo, og han er løntung, og har ikke udviklet sig siden vi gav vanvittige 55 m euro for ham i City.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Antimadridista
- Har takket: 1639 gange
- Blevet takket: 1135 gange
- Barca80
- Har takket: 104 gange
- Blevet takket: 385 gange
Kan vi ikke tage en snak om Ferran Torres igen? Han bliver ofte kritiseret, men jeg synes ikke altid, at det er sagligt eller fair. Her er mit besyv til emnet.
Ferran Torres vs. Robert Lewandowski
Her tager vi højde for samtlige spillede minutter i alle turneringer: La Liga, Copa del Rey, Champions League og Supercuppen.
Ferran Torres har i denne sæson spillet 1.127 minutter, hvilket svarer til cirka 12,5 fulde kampe (90 minutter pr. kamp).
Robert Lewandowski har spillet 3.140 minutter, hvilket svarer til omtrent 35 fulde kampe.
Ferran Torres har i alt scoret 13 mål og leveret 3 assists på sine 12,5 kampe.
Robert Lewandowski har scoret 35 mål og lavet 3 assists på sine 35 kampe.
Ser man på målsnit og assists, ligger Ferran Torres en smule over Lewandowski.
Skal Ferran Torres starte inde og være fastmand?
Nej. Han fungerer bedst som indskifter i en jokerrolle.
Selvom hans målsnit er bedre end Lewandowskis, bidrager Lewandowski med sin fysik, hvilket gør ham værdifuld i opspillet og i boksen —blandt andet ved at holde på bolden og bringe medspillere i spil.
Har Ferran Torres niveauet til Barca?
Ikke som fast starter, men som backup klarer han sig mere end hæderligt.
Man skal også huske, at han som reserve kan mangle kamprytme og skarphed, da han ofte kun får 20-30 minutter på banen. Det kan til tider gøre hans præstationer en smule tunge og svingende. Det er helt normalt og gælder faktisk alle reserver.
Hvilke styrker og svagheder har Ferran Torres?
Hans enorme arbejdsrate er en klar styrke i Hansi Flicks system, hvor han konstant presser modstanderne. Han har fin fart, og hans driblinger og afslutninger er måske lidt over middel.
Han har ingen åbenlyse svagheder, men heller ingen deciderede topklasseegenskaber. Alt i alt er han en solid reservespiller.
Del gerne dine synspunkter hvis du enig eller uenig
Ferran Torres vs. Robert Lewandowski
Her tager vi højde for samtlige spillede minutter i alle turneringer: La Liga, Copa del Rey, Champions League og Supercuppen.
Ferran Torres har i denne sæson spillet 1.127 minutter, hvilket svarer til cirka 12,5 fulde kampe (90 minutter pr. kamp).
Robert Lewandowski har spillet 3.140 minutter, hvilket svarer til omtrent 35 fulde kampe.
Ferran Torres har i alt scoret 13 mål og leveret 3 assists på sine 12,5 kampe.
Robert Lewandowski har scoret 35 mål og lavet 3 assists på sine 35 kampe.
Ser man på målsnit og assists, ligger Ferran Torres en smule over Lewandowski.
Skal Ferran Torres starte inde og være fastmand?
Nej. Han fungerer bedst som indskifter i en jokerrolle.
Selvom hans målsnit er bedre end Lewandowskis, bidrager Lewandowski med sin fysik, hvilket gør ham værdifuld i opspillet og i boksen —blandt andet ved at holde på bolden og bringe medspillere i spil.
Har Ferran Torres niveauet til Barca?
Ikke som fast starter, men som backup klarer han sig mere end hæderligt.
Man skal også huske, at han som reserve kan mangle kamprytme og skarphed, da han ofte kun får 20-30 minutter på banen. Det kan til tider gøre hans præstationer en smule tunge og svingende. Det er helt normalt og gælder faktisk alle reserver.
Hvilke styrker og svagheder har Ferran Torres?
Hans enorme arbejdsrate er en klar styrke i Hansi Flicks system, hvor han konstant presser modstanderne. Han har fin fart, og hans driblinger og afslutninger er måske lidt over middel.
Han har ingen åbenlyse svagheder, men heller ingen deciderede topklasseegenskaber. Alt i alt er han en solid reservespiller.
Del gerne dine synspunkter hvis du enig eller uenig
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 687 gange
- Blevet takket: 747 gange
Torres over Lewan, any day! Men hellere en helt anden spiller end de 2.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”