7 - Ferran Torres

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Har takket: 2708 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 7 - Ferran Torres

Indlæg af Drake »

Det kan godt være at Ferran har scoret nogle mål, men ellers bidrager han med intet.

Jeg håber vi kan komme af med ham til sommer, han høre ikke til i Barca, han er ikke god nok.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
whidgee
Har takket: 183 gange
Blevet takket: 371 gange

Indlæg af whidgee »

Ferran Torres skal væk hurtigst muligt. Han er simpelthen for dårlig til at være i Barca

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 83 gange
Blevet takket: 260 gange

Indlæg af Barca80 »

Drake skrev:
lør jan 18, 2025 1:07 am
Jeg håber vi kan komme af med ham til sommer, han høre ikke til i Barca, han er ikke god nok.
Heller ikke som backup? Jeg er med på, at han ikke har niveau til at spille fast mand i Barca. Men som en backup-løsning, hvor han spiller de sidste 20-30 minutter, er det vel fint?

Han har i denne sæson spillet 689 minutter, hvilket svarer til omkring 7,6 kampe, og han har scoret 6 mål. Det er da godkendt som backup-spiller. Hans løbepensum er også udmærket; han presser modstanderen og giver sig altid fuldt ud.

Igen, jeg ved, at han har mangler, hvilket er grunden til, at han ikke starter inde, men sidder på bænken som backup.

Drake
Har takket: 2708 gange
Blevet takket: 195 gange

Indlæg af Drake »

Barca80 skrev:
lør jan 18, 2025 1:43 am
Drake skrev:
lør jan 18, 2025 1:07 am
Heller ikke som backup? Jeg er med på, at han ikke har niveau til at spille fast mand i Barca. Men som en backup-løsning, hvor han spiller de sidste 20-30 minutter, er det vel fint?

Han har i denne sæson spillet 689 minutter, hvilket svarer til omkring 7,6 kampe, og han har scoret 6 mål. Det er da godkendt som backup-spiller. Hans løbepensum er også udmærket; han presser modstanderen og giver sig altid fuldt ud.

Igen, jeg ved, at han har mangler, hvilket er grunden til, at han ikke starter inde, men sidder på bænken som backup.
Nej heller ikke som backup. Ja kan 20-30 minutter være fint til ham hvis han score, men problemet er når han skal dække ind for skader og aflaste, der er han langt fra god nok.

Så vil jeg meget hellere satse på de unge som fx Dani R. osv.
Jeg er træt at at vores kanter ikke kan skabe noget som helt i egenhånd, der har vi kun Yamal der kan det.
Jeg vil også hellere spille Torre på kanten fremfor Ferran.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2189 gange
Blevet takket: 1287 gange

Indlæg af Dytrax »

AC Milan are interested in signing Ferran Torres on loan. [La Gazzetta dello Sport]

❌ Ferran Torres does not want to leave Barça. [Mundo Deportivo]

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 937 gange
Blevet takket: 687 gange

Indlæg af Kvoller »

Player doesn't want to leave.

Det er bare typisk vores spillere :lol:

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 622 gange
Blevet takket: 665 gange

Indlæg af PuyolErGud »

Kvoller skrev:
tirs jan 21, 2025 10:08 am
Player doesn't want to leave.

Det er bare typisk vores spillere :lol:
Jeg ville sgu heller ikke forlade Barcelona, da jeg var på udveksling dernede, men okay jeg havde også kun skrevet en halvårig kontrakt uden mulighed for forlængelse desværre :grin:

Besvar