Det kan godt være at Ferran har scoret nogle mål, men ellers bidrager han med intet.
Jeg håber vi kan komme af med ham til sommer, han høre ikke til i Barca, han er ikke god nok.
7 - Ferran Torres
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Har takket: 2708 gange
- Blevet takket: 195 gange
Re: 7 - Ferran Torres
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! 
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år.
Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen 

- Barca80
- Har takket: 83 gange
- Blevet takket: 260 gange
Heller ikke som backup? Jeg er med på, at han ikke har niveau til at spille fast mand i Barca. Men som en backup-løsning, hvor han spiller de sidste 20-30 minutter, er det vel fint?
Han har i denne sæson spillet 689 minutter, hvilket svarer til omkring 7,6 kampe, og han har scoret 6 mål. Det er da godkendt som backup-spiller. Hans løbepensum er også udmærket; han presser modstanderen og giver sig altid fuldt ud.
Igen, jeg ved, at han har mangler, hvilket er grunden til, at han ikke starter inde, men sidder på bænken som backup.
-
- Har takket: 2708 gange
- Blevet takket: 195 gange
Nej heller ikke som backup. Ja kan 20-30 minutter være fint til ham hvis han score, men problemet er når han skal dække ind for skader og aflaste, der er han langt fra god nok.Barca80 skrev: ↑lør jan 18, 2025 1:43 amHeller ikke som backup? Jeg er med på, at han ikke har niveau til at spille fast mand i Barca. Men som en backup-løsning, hvor han spiller de sidste 20-30 minutter, er det vel fint?
Han har i denne sæson spillet 689 minutter, hvilket svarer til omkring 7,6 kampe, og han har scoret 6 mål. Det er da godkendt som backup-spiller. Hans løbepensum er også udmærket; han presser modstanderen og giver sig altid fuldt ud.
Igen, jeg ved, at han har mangler, hvilket er grunden til, at han ikke starter inde, men sidder på bænken som backup.
Så vil jeg meget hellere satse på de unge som fx Dani R. osv.
Jeg er træt at at vores kanter ikke kan skabe noget som helt i egenhånd, der har vi kun Yamal der kan det.
Jeg vil også hellere spille Torre på kanten fremfor Ferran.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! 
Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen 

- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2189 gange
- Blevet takket: 1287 gange
AC Milan are interested in signing Ferran Torres on loan. [La Gazzetta dello Sport]
Ferran Torres does not want to leave Barça. [Mundo Deportivo]
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 622 gange
- Blevet takket: 665 gange
Jeg ville sgu heller ikke forlade Barcelona, da jeg var på udveksling dernede, men okay jeg havde også kun skrevet en halvårig kontrakt uden mulighed for forlængelse desværre