Copa del Rey
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Barca80
- Har takket: 83 gange
- Blevet takket: 260 gange
Re: Copa del Rey
Nu abonnerer jeg jo på konspirationsteorien om, at vi bliver bortdømt af fodboldforbundet.
Det ville derfor ikke undre mig, hvis vi får en svær modstander som Real Sociedad eller Atlético Madrid på udebane.
Det ville derfor ikke undre mig, hvis vi får en svær modstander som Real Sociedad eller Atlético Madrid på udebane.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1920 gange
- Blevet takket: 1234 gange
- Kontakt:
Vi skal møde Valencia på udebane og der er ingen returkamp så det er vind eller forsvind.
MDCCCXCIX
- Paulinho15
- Har takket: 280 gange
- Blevet takket: 126 gange
Spændende med Valencia, men det står da godt nok skidt til for dem for tiden. De ligger sidst i La Liga, så jeg her i går.
Nej, de ligger næstsidst kan jeg se nu, når jeg lige kigger på stillingen igen.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Lopezzz
- Kontakt:
Det betyder at vi taber og ryger ud. Vi kan bare ikke finde ud af hvordan man vinder over bundholdene.Paulinho15 skrev: ↑man jan 20, 2025 5:44 pmSpændende med Valencia, men det står da godt nok skidt til for dem for tiden. De ligger sidst i La Liga, så jeg her i går.
Jeg håbede på at vi vil trække Real eller Atletico men desværre, det blev meget værre.
MDCCCXCIX
- Paulinho15
- Har takket: 280 gange
- Blevet takket: 126 gange
Tror nu nok, at vi skal slå Valencia ud. Det er en knald eller fald kamp, så tror de stepper op ligesom mod Real Madrid.Lopezzz skrev: ↑man jan 20, 2025 9:46 pmDet betyder at vi taber og ryger ud. Vi kan bare ikke finde ud af hvordan man vinder over bundholdene.Paulinho15 skrev: ↑man jan 20, 2025 5:44 pmSpændende med Valencia, men det står da godt nok skidt til for dem for tiden. De ligger sidst i La Liga, så jeg her i går.
Jeg håbede på at vi vil trække Real eller Atletico men desværre, det blev meget værre.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 622 gange
- Blevet takket: 665 gange
Ikke at Real nok havde vundet i forlænget alligevel, men godt at at verden trods alt det skøre der sker, fortsat har plads til at Real selvfølgelig scorer til 3-2 i sidste sekunder overtiden...
- Lopezzz
- Kontakt:
Så er svinene tilbage til det gamle system hvor de scorer i 17956. min i tillægstiden

MDCCCXCIX
-
Bare rolig, Leverkusen udlignede også til 2-2 i overtiden, så alt er ved at være tilbage som vanligt

- Lopezzz
- Kontakt:
Det er helt utroligt at det kan ske i 90% af deres kampe. Jeg får kvalme af denne klub hver gang de spiller.PuyolErGud skrev: ↑ons feb 05, 2025 11:54 pmBare rolig, Leverkusen udlignede også til 2-2 i overtiden, så alt er ved at være tilbage som vanligt![]()
MDCCCXCIX
-
- Har takket: 49 gange
- Blevet takket: 121 gange
Perverse Puta og lorte spilletidspunkt iaftenLopezzz skrev: ↑tors feb 06, 2025 12:04 amDet er helt utroligt at det kan ske i 90% af deres kampe. Jeg får kvalme af denne klub hver gang de spiller.PuyolErGud skrev: ↑ons feb 05, 2025 11:54 pmBare rolig, Leverkusen udlignede også til 2-2 i overtiden, så alt er ved at være tilbage som vanligt![]()

-
Ja, og slutter endda ude. Det havde da været at foretrække at møde Real... Nå, vi skal vel bare ud og spille som vi ved holdet kan mod andre store hold, selvom Atletico vel er den værste af de modstandere, da de kan stå dybt og samtidig er farlige.
- Lopezzz
- Kontakt:
For os var det umuligt at besejre Real Sociedad. De styrede kampen. Men hvad tror I der kommer til at ske når de møder puta?
Jeg tror at de knækker fuldstændig sammen.
Jeg tror at de knækker fuldstændig sammen.
MDCCCXCIX
høre det ikke efterhånden fortiden til at Real har lodtræknings held . Synes de sidste mange sæsoner har de ofte måtte den tunge vej - Både i CHL og Copa . Så at de lige i denne omgang slipper med den “nemme” er vel til at leve med
De mødte ATL Madrid sidste sæson allerede i 1/16 finalerne hvor Barca mødte salamanca og året inden vandt de turneringen vis Villarreal , Atl Madrid , og Barcelona og til sidst Osasuna . Synes jeg husker det nogenlunde har været det samme for CHL de sidste sæsoner for Real Madrid .
At de så stadig vinder på held og sort magi - det en anden snak
De mødte ATL Madrid sidste sæson allerede i 1/16 finalerne hvor Barca mødte salamanca og året inden vandt de turneringen vis Villarreal , Atl Madrid , og Barcelona og til sidst Osasuna . Synes jeg husker det nogenlunde har været det samme for CHL de sidste sæsoner for Real Madrid .
At de så stadig vinder på held og sort magi - det en anden snak