Så ikke kampen kun de sidste 8 min. Siger ikke det var ufortjent. Sider det er frustrerende at de skal vinde på den måde.SpillerSomMESSI skrev: ↑lør jan 04, 2025 12:20 amJa, det er da træls… men du så da at de havde hele kampen i deres hånd, selvom de brænder straffe og spiller med deres bedste mand udvist, skaber de chancer på samlebånd… og de havde også et stolpeskud i kampen.
Det må siges at være fortjent, på udebane.
La Liga Tråden
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 374 gange
- Blevet takket: 817 gange
Re: La Liga Tråden
Allez...
-
Vi har prøvet det samme imod dem og vi kunne hellere ikke dæmme op for presset, i sidste sæson.Red skrev: ↑lør jan 04, 2025 12:25 amHatten af for at igen igen lukke til sidst …(uanset de klassiske beskyldninger om hvor kønt og dommeren hjalp osv. de gør det gang på gang så kan man kun tage hatten af for)
Endnu engang tager de kampen i de sidste 10 minutter det er pisse irriterende og modstanderne ved jo det er der de er farligst så hvorfor gør man ikke noget ekstra :((
Allez...
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 407 gange
- Blevet takket: 1462 gange
Nogen der kan forklare mig hvorfor Vini blev udvist? Ja han skubber Valencia's keeper, men han falder da også let? Vinicius har gjort langt værre ting førhen uden at blive straffet. I min bog er de begge to lige gode om det.
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 622 gange
- Blevet takket: 665 gange
Tænker det er betragtet som slag mod/til hovedet som så takseres til rødt. Uagtet af at målmanden spiller på den.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:40 pmNogen der kan forklare mig hvorfor Vini blev udvist? Ja han skubber Valencia's keeper, men han falder da også let? Vinicius har gjort langt værre ting førhen uden at blive straffet. I min bog er de begge to lige gode om det.
-
Mere end blot skub. Det er i hoved/hals regi. Målmanden hiver ham op i trøjen, han skubber i hovedet.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:40 pmNogen der kan forklare mig hvorfor Vini blev udvist? Ja han skubber Valencia's keeper, men han falder da også let? Vinicius har gjort langt værre ting førhen uden at blive straffet. I min bog er de begge to lige gode om det.
Men det der er slemt er det der sker efter. Men det straffes næppe. Så er det ikke maks 2 dage så er han tilbage?
Allez...
- FCBarcelonaChr
Må se den igen. Synes bare ikke at det så særligt voldsomt ud.PuyolErGud skrev: ↑lør jan 04, 2025 7:08 pmTænker det er betragtet som slag mod/til hovedet som så takseres til rødt. Uagtet af at målmanden spiller på den.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:40 pmNogen der kan forklare mig hvorfor Vini blev udvist? Ja han skubber Valencia's keeper, men han falder da også let? Vinicius har gjort langt værre ting førhen uden at blive straffet. I min bog er de begge to lige gode om det.
- FCBarcelonaChr
Hvad sker der efter? Har kun kunnet finde video af det mellem målmanden & Vinicius.emo skrev: ↑lør jan 04, 2025 7:10 pmMere end blot skub. Det er i hoved/hals regi. Målmanden hiver ham op i trøjen, han skubber i hovedet.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:40 pmNogen der kan forklare mig hvorfor Vini blev udvist? Ja han skubber Valencia's keeper, men han falder da også let? Vinicius har gjort langt værre ting førhen uden at blive straffet. I min bog er de begge to lige gode om det.
Men det der er slemt er det der sker efter. Men det straffes næppe. Så er det ikke maks 2 dage så er han tilbage?
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 622 gange
- Blevet takket: 665 gange
="FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jan 04, 2025 7:11 pmHvad sker der efter? Har kun kunnet finde video af det mellem målmanden & Vinicius.emo skrev: ↑lør jan 04, 2025 7:10 pmMere end blot skub. Det er i hoved/hals regi. Målmanden hiver ham op i trøjen, han skubber i hovedet.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:40 pmNogen der kan forklare mig hvorfor Vini blev udvist? Ja han skubber Valencia's keeper, men han falder da også let? Vinicius har gjort langt værre ting førhen uden at blive straffet. I min bog er de begge to lige gode om det.
- FCBarcelonaChr
Shit mand. Lang karantæne til ham tak.PuyolErGud skrev: ↑lør jan 04, 2025 7:23 pm="FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jan 04, 2025 7:11 pmHvad sker der efter? Har kun kunnet finde video af det mellem målmanden & Vinicius.emo skrev: ↑lør jan 04, 2025 7:10 pmMere end blot skub. Det er i hoved/hals regi. Målmanden hiver ham op i trøjen, han skubber i hovedet.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:40 pmNogen der kan forklare mig hvorfor Vini blev udvist? Ja han skubber Valencia's keeper, men han falder da også let? Vinicius har gjort langt værre ting førhen uden at blive straffet. I min bog er de begge to lige gode om det.
-
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 937 gange
- Blevet takket: 687 gange
Han er virkelig en klam person. Havde Rudiger ikke holdt ham, ligner han en der ville have hoppet i flæsket på dommeren. Det er næsten ærgerligt han ikke blev holdt, så folk kan se hvem han rigtig er.
- FCBarcelonaChr
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 619 gange
- Blevet takket: 629 gange
Nu er vi 7 point efter Real, og er a point med Bilbao på 4 pladsen.
Vi er det hold der skaber flest chancer i ligaen, og brænder mest.
Det er fint nok at Lewan scorer et hav af mål de første 3 måneder af sæsonen men når han så kun scorer i hver 4. kamp derefter selvom han har 100% chancer, så er det ham det peger på som er problemet. Man er nødt til at have en konsistent målscorer som 9’er hvis han ikke ellers bidrager med noget, og det gør han ikke.
Samtidig er det også bekymrende at Olmo igen igen er skadet.
Og hvorfor gav vi i sin tid 50 millioner Euro for Ferran?
Det er fint nok at Lewan scorer et hav af mål de første 3 måneder af sæsonen men når han så kun scorer i hver 4. kamp derefter selvom han har 100% chancer, så er det ham det peger på som er problemet. Man er nødt til at have en konsistent målscorer som 9’er hvis han ikke ellers bidrager med noget, og det gør han ikke.
Samtidig er det også bekymrende at Olmo igen igen er skadet.
Og hvorfor gav vi i sin tid 50 millioner Euro for Ferran?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1920 gange
- Blevet takket: 1234 gange
- Kontakt:
Vi er det hold der taber flest point mod mindre hold og derfor er det helt fint at vi ikke fører ligaen.SpillerSomMESSI skrev: ↑søn jan 19, 2025 6:15 pmNu er vi 7 point efter Real, og er a point med Bilbao på 4 pladsen.
Vi fortjener at ligge på 5. eller 6. plads.
MDCCCXCIX
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1920 gange
- Blevet takket: 1234 gange
- Kontakt: