Har ikke tjekket min telefon hele dagen, og kommer hjem til et hav af journalister der alle siger at Araújo har tænkt sig at blive. Hold nu kæft hvor er det dejligt med nogle gode nyheder
Og undskyld til Bernal, havde fuldstændig glemt han forhåbentlig er fit for fight til næste sæson Ser selvfølgelig hellere ham som vores første backup for Casadó end García/AC
Såfremt at Bernal kommer sig godt over sin skade, er vi virkelig dækket godt ind. Bernal, Casadó, Pedri, Gavi, Olmo (såfremt han forbliver registreret), Torre, potentielt set AC, Fermin Lopéz. Frenkie ryger formentlig videre. Helt OK.
Helt klart, det ser virkelig godt ud på midtbanen med masser af unge spillere med et meget højt niveau. Hvis vi kan få afskibet (autocorrect rettede til aflivet ) Ansu og de Jong, en CB eller to, og få tilføjet noget dybde til de mere udsatte pladser, så begynder det pludselig at ligne en trup der kan håndtere de skader der måtte komme over en sæson
Har ikke tjekket min telefon hele dagen, og kommer hjem til et hav af journalister der alle siger at Araújo har tænkt sig at blive. Hold nu kæft hvor er det dejligt med nogle gode nyheder
Og undskyld til Bernal, havde fuldstændig glemt han forhåbentlig er fit for fight til næste sæson Ser selvfølgelig hellere ham som vores første backup for Casadó end García/AC
Såfremt at Bernal kommer sig godt over sin skade, er vi virkelig dækket godt ind. Bernal, Casadó, Pedri, Gavi, Olmo (såfremt han forbliver registreret), Torre, potentielt set AC, Fermin Lopéz. Frenkie ryger formentlig videre. Helt OK.
Helt klart, det ser virkelig godt ud på midtbanen med masser af unge spillere med et meget højt niveau. Hvis vi kan få afskibet (autocorrect rettede til aflivet ) Ansu og de Jong, en CB eller to, og få tilføjet noget dybde til de mere udsatte pladser, så begynder det pludselig at ligne en trup der kan håndtere de skader der måtte komme over en sæson
Så ja du har ret. Der er KÆMPE forskel mellem de to
Araujo har nok bedre acceleration, men selv der er forskellen vel ikke enorm. Hvis du vil dokumentere deres accelerations-tal, er du velkommen til at gøre det og modbevise mig
Thankfully I have eyes. Hvis vi skal gå i en stats-krig, så er jeg ude. Jeg ser Leverkusen kampe, det vil sige min vurdering bygger på det, som jeg ser på banen. Der er også folk, som vil påstå, at Kounde er hurtig. Det kan man tydeligt se, at han ikke er. Du behøver ikke vise mig statistik, som der viser, at han er den hurtigste i truppen.
Ikke kun Araujo, men også følgende spillere har kontrakt udløb i 2026 (blot om halvandet år) :
Yamal
Pedri
Gavi
Bernal
Frankie de Jong
Andreas Christensen
Lewandowski
Hector Fort
Inaki Pena
Eric Garcia
Pablo Torre
Hele 12 spillere. Det jo helt hul i hovedet. Ledelsen skal få fingeren ud af numsen og få løst det her snarest.
Jeg har svært ved at forestille mig at profiler som Pedri, Gavi og Yamal ønsker at forlade klubben , men man kan ALDRIG vide hvad deres agenter kan finde på nu om dage. Vi skal ikke have noget lignende Arujo drama igen
Før vi overvejer Jonathan Tah, en ny venstre wing eller ny 9'er osv., så skal det her løses ASAP. Især nu når vi er indenfor 1:1 reglen.
Ikke kun Araujo, men også følgende spillere har kontrakt udløb i 2026 (blot om halvandet år) :
Yamal
Pedri
Gavi
Bernal
Frankie de Jong
Andreas Christensen
Lewandowski
Hector Fort
Inaki Pena
Eric Garcia
Pablo Torre
Hele 12 spillere. Det jo helt hul i hovedet. Ledelsen skal få fingeren ud af numsen og få løst det her snarest.
Jeg har svært ved at forestille mig at profiler som Pedri, Gavi og Yamal ønsker at forlade klubben , men man kan ALDRIG vide hvad deres agenter kan finde på nu om dage. Vi skal ikke have noget lignende Arujo drama igen
Før vi overvejer Jonathan Tah, en ny venstre wing eller ny 9'er osv., så skal det her løses ASAP. Især nu når vi er indenfor 1:1 reglen.
Bernal og Yamal er blevet forlænget. De træder i kraft, når de fylder 18. Peña forventer jeg bliver nem. Hector Fort ligeledes, men han har selvfølgelig også noget at skulle bevise. Jeg tror at enten AC eller Garcia er fortid her til vinter, og så tror jeg den næste smutter til sommer. Frenkie ved vi trækker den ud, det gør AC nok også. Torre tror jeg er fortid til sommer. Lewa giver ingen mening at forlænge. Reelt er det kun Pedri og Gavi, som er vigtige, og jeg forventer, at kravene er rimelige
Deco and Araújo's agents have made significant progress in renewing the centre-back's contract, with an official announcement expected to be made next week. [Diario Sport]
Deco and Araújo's agents have made significant progress in renewing the centre-back's contract, with an official announcement expected to be made next week. [Diario Sport]
Dejligt!
Nu vi jeg ikke om Jonathan Tah så bliver overflødig?
Næste sæsons CB'er:
Cubarsi
Araujo
AC
Inigo M.
(Koundé)
Dejligt!
Næste sæsons CB'er:
Cubarsi
Araujo
AC
Inigo M.
(Koundé)
Det kunne man godt umiddelbart mene. Der findes sikkert også en god ung CB lidt længere nede i rækkerne, der kan agere femtevalg.
Dejligt!
Næste sæsons CB'er:
Cubarsi
Araujo
AC
Inigo M.
(Koundé)
Det kunne man godt umiddelbart mene. Der findes sikkert også en god ung CB lidt længere nede i rækkerne, der kan agere femtevalg.
Lidt uheld, så har man 2 mand ude samtidig i et par måneder, så er man altså skidt stillet. Lad endelig Tah komme hvis det er..
Jeg er helt med på at kvalitets cb’er ikke hænger på træerne og at en erstatning for Araujo, sikkert ville have været mindst lige så dyr, som hvis vi havde solgt Araujo.
Men jeg er bare ikke Araujo superfan. Tror ikke på at han bliver verdensklasse, af flere årsager, som er nævnt tidligere.
Men håber selvfølgelig nu, at han udvikler sig yderligere positivt og holder sig relativ skadesfri…