Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 280 gange
Blevet takket: 126 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Jonathan David har tidligere været nævnt her i tråden i mindre omfang. Jeg kender ikke særlig meget til ham, men han virker som en spændende spiller i Lille med rigtig gode stats.

Han kan hentes på en fri transfer til sommer. Virker umiddelbart som en no brainer at hente ham. Hvad tænker i om ham. Nogle der kender ham bedre end jeg gør?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Drake
Har takket: 2708 gange
Blevet takket: 195 gange

Indlæg af Drake »

Paulinho15 skrev:
fre jan 17, 2025 8:41 pm
Jonathan David har tidligere været nævnt her i tråden i mindre omfang. Jeg kender ikke særlig meget til ham, men han virker som en spændende spiller i Lille med rigtig gode stats.

Han kan hentes på en fri transfer til sommer. Virker umiddelbart som en no brainer at hente ham. Hvad tænker i om ham. Nogle der kender ham bedre end jeg gør?
Klubben skulle desværre ikke være særlig begejstret for ham, da de ikke mener at han er godt nok i de små rum, og skal have meget plads for at være god.

Det er bare ikke det billede jeg har af ham, men jeg har heller ikke set ham spille særlig meget.
Men som du siger, han kan hentes på en fri transfer til sommer, så det burde være en no brainer at hente ham, især fordi han også helst vil til os, og han har være god i flere sæsoner nu.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 83 gange
Blevet takket: 260 gange

Indlæg af Barca80 »

Rygterne omkring Luis Diaz' ankomst til Barca intensiveres og det rapporteres nu at Joan Laporta planlægger at tilbyde 70 millioner euro for Liverpools venstrekant. Flere medier hævder, at forhandlingerne er godt i gang.

Den catalanske avis Sport beretter, at Barca allerede har udtrykt deres ønske om at præsentere et stort økonomisk tilbud til Liverpool, når denne sæson slutter. Det bekræftes også af det colombianske medie Antena 2, som specificerer, at Joan Laporta er villig til at lægge hele 70 millioner euro på bordet for at sikre Díaz’ skifte til Camp Nou.
Ahh, det bare sådan noget der gør mig vred !! Det er svært at forstå, hvordan man kan investere så stor en sum i en spiller, der fylder 29 år i løbet af næste sæson ??? Det mig en gåde.

Hvis spilleren virkelig var legendarisk god, kunne beløbet måske være berettiget, men der er klart en risiko knyttet til at købe en spiller i den alder.

At kigge på yngre talenter som f.eks. Nico Williams, der kun er 22 år gammel og stadig har en klausul på omkring 50 millioner, virker derfor mere fornuftigt. Yngre spillere kan bidrage til holdet over en længere periode og derfor giver mere valuta for pengene.

Hristo
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 200 gange

Indlæg af Hristo »

Barca80 skrev:
lør jan 18, 2025 8:55 am
Rygterne omkring Luis Diaz' ankomst til Barca intensiveres og det rapporteres nu at Joan Laporta planlægger at tilbyde 70 millioner euro for Liverpools venstrekant. Flere medier hævder, at forhandlingerne er godt i gang.

Den catalanske avis Sport beretter, at Barca allerede har udtrykt deres ønske om at præsentere et stort økonomisk tilbud til Liverpool, når denne sæson slutter. Det bekræftes også af det colombianske medie Antena 2, som specificerer, at Joan Laporta er villig til at lægge hele 70 millioner euro på bordet for at sikre Díaz’ skifte til Camp Nou.
Ahh, det bare sådan noget der gør mig vred !! Det er svært at forstå, hvordan man kan investere så stor en sum i en spiller, der fylder 29 år i løbet af næste sæson ??? Det mig en gåde.

Hvis spilleren virkelig var legendarisk god, kunne beløbet måske være berettiget, men der er klart en risiko knyttet til at købe en spiller i den alder.

At kigge på yngre talenter som f.eks. Nico Williams, der kun er 22 år gammel og stadig har en klausul på omkring 50 millioner, virker derfor mere fornuftigt. Yngre spillere kan bidrage til holdet over en længere periode og derfor giver mere valuta for pengene.
Imo bør vi gå all in på Musiala til sommer. Det kræver han ikke forlænger sin nuværende der udløber i 2026 eller får indført sim famøse Barca-klausul. Vi kan evt bløde Bayern op ved at sælge dem De Jong til en rimelig pris først.

Musiala og Yamal + vores enorme talentmasse vil være ren cheat code.

Brugeravatar
Diabolito
Geografisk sted: København
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 61 gange

Indlæg af Diabolito »

Men er Musiala ikke ACM ?
El Señor de las Tartas

Hristo

Indlæg af Hristo »

Jeg mener han har spillet mest acm for Bayern denne sæson. Men han gør det også godt på kanterne.

Dumle
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Dumle »

Jeg synes egentlig offensiven er det forkerte fokuspunkt hvis man er lidt langsigtet.

Som nævnt i en anden tråd så tager lewan nok et år mere, men hans alder taget i betragtning så ville en ekstra 9'er være en god investering evt en gratis Jonathan David.

Jeg er personligt ikke solgt på Balde og er ikke sikker på hvilken ter Stegen der kommer tilbage. Så med en økonomi under opbygning så er det vel ikke utænkeligt der kun er plads til en stor signing.

Så jeg så hellere klubben så efter en Theo Hernandez fra Milan, eller Grimaldo fra Leverkusen (kæmpe fuckup at vi ikke tog ham gratis for 2 pr siden). Er David så ikke fremtiden så skyd den store offensiv investering til sommeren 2026.

Hristo

Indlæg af Hristo »

Dumle skrev:
lør jan 18, 2025 1:50 pm
Jeg synes egentlig offensiven er det forkerte fokuspunkt hvis man er lidt langsigtet.

Som nævnt i en anden tråd så tager lewan nok et år mere, men hans alder taget i betragtning så ville en ekstra 9'er være en god investering evt en gratis Jonathan David.

Jeg er personligt ikke solgt på Balde og er ikke sikker på hvilken ter Stegen der kommer tilbage. Så med en økonomi under opbygning så er det vel ikke utænkeligt der kun er plads til en stor signing.

Så jeg så hellere klubben så efter en Theo Hernandez fra Milan, eller Grimaldo fra Leverkusen (kæmpe fuckup at vi ikke tog ham gratis for 2 pr siden). Er David så ikke fremtiden så skyd den store offensiv investering til sommeren 2026.
Jeg synes vi mangler en enkelt klassespiller i offensiven. Vi har reelt Yamal, Raphinha, Olmo og Lewandowski til tre pladser hvoraf sidstnævnte kun kan spille nier. Jeg har ikke set David spille, men selvom han er topscorer i Frankrig synes jeg ikke han ligner en Barcelona-spiller på et meget højere niveau end fx Torres eller Pau Victor. Derfor vil jeg heller at vi går efter guldet i stedet for en spiller til bredden. Musiala er så oplagt fordi han ligner en Barcelona spiller og er fan af klubben. Han er sublim offensivt og arbejder hårdt samtidig - ligesom Yamal i øvrigt også gør det. Perfect match i min bog.

Vores midtbane er hjernedød god og fremtidssikret selv uden De Jong og jeg er glad for forsvaret også. Synes Balde allerede er god og tror på ham og Valle som vores to vb’er næste år.

Edit: håbede også på Grimaldo dengang han skiftede til Tyskland men han var vist ikke rigtigt sat i forbindelse med Barca og mener også han smuttede fra klubben på en lidt uheldig måde i sin unge dage. Jeg tror han er tabt.

Dumle
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Dumle »

Jeg er fuldstændig enig i Musiala, at bliver han mulig at hente så skal han hentes, men det er også i min optik en af de få spillere som jeg vie bryde planen for at få fordi han er så virkelig dygtig. Men det skal også være de specielle spillere hvis vi virkelig skal handle offensivt til mange penge. Da jeg stadig synes at offensiven er ok besat hvis der kommer en fornuftig bredte spiller til til fornuftig penge (aller helst gratis)

Brugeravatar
PeterPedal
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 162 gange

Indlæg af PeterPedal »

Tror ikke, det på nogen måde er relevant i en transfersammenhæng, men i mangel på bedre underholdning - mens jeg sidder og venter på den skønnes retur fra en shoppingudflugt - sidder jeg og ser Girona-Sevilla og Bryan Gil er fandeme en fornøjelse at se på. Han har fået det rigtige ben først ud af sengen i dag :-)
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
PeterPedal
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 162 gange

Indlæg af PeterPedal »

Ja, den er god med dig Marcus Rashford ... det kan godt være at du foretrækker Barca, men ved du hvad, det gør jeg også. Jeg vil også kun spille for Barca – naturligvis under forudsætning af, at jeg får en absurd høj løn, ellers gider jeg ikke ... så vi har det på samme måde, men jeg er nødt til lige at høre dig, om det er sandt hvad du siger: Vil du virkelig gerne spille for Barca? Er det emblemet på trøjen der trækker? Eller beløbet på lønsedlen? For hvis det er emblemet, så ser jeg ingen problemer ... og det med pengene ... du har allerede så mange, at du ikke kan nå at bruge dem, så hvis du vil hertil, er det jo bare at sige ja tak, til det vi tilbyder. End of story.
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2189 gange
Blevet takket: 1287 gange

Indlæg af Dytrax »

✅ Barça have agreed personal terms with Rashford on a loan until summer. [Diario Sport]

Brugeravatar
whidgee
Har takket: 183 gange
Blevet takket: 371 gange

Indlæg af whidgee »

Dytrax skrev:
man jan 20, 2025 10:36 pm
✅ Barça have agreed personal terms with Rashford on a loan until summer. [Diario Sport]
Han har vel den løn han nu engang har i sin kontrakt i United? Det eneste Barca vel skal forhandle er med United og om de skal betale 100% af lønnen for det sidste halve år

Kluivert
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 23 gange

Indlæg af Kluivert »

PeterPedal skrev:
lør jan 18, 2025 4:46 pm
Ja, den er god med dig Marcus Rashford ... det kan godt være at du foretrækker Barca, men ved du hvad, det gør jeg også. Jeg vil også kun spille for Barca – naturligvis under forudsætning af, at jeg får en absurd høj løn, ellers gider jeg ikke ... så vi har det på samme måde, men jeg er nødt til lige at høre dig, om det er sandt hvad du siger: Vil du virkelig gerne spille for Barca? Er det emblemet på trøjen der trækker? Eller beløbet på lønsedlen? For hvis det er emblemet, så ser jeg ingen problemer ... og det med pengene ... du har allerede så mange, at du ikke kan nå at bruge dem, så hvis du vil hertil, er det jo bare at sige ja tak, til det vi tilbyder. End of story.
Jeg kan også godt lide Novo, men ville aldrig gå ned i løn for dem eller deres kunders skyld. For de fleste spillere er klubben bare en arbejdsplads.

Brugeravatar
Champione
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 182 gange

Indlæg af Champione »

Dytrax skrev:
man jan 20, 2025 10:36 pm
Kunne være interessant som 9’er måske? Har jo en fart og en mere spændstig fysik end Lewa.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar