12/1 Real Madrid - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Odense
Har takket: 407 gange
Blevet takket: 1462 gange

Re: 12/1 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barca80 skrev:
man jan 13, 2025 9:03 pm
Begge blot 17 år. Og begge var med til at nedlægge Real Madrid. La Masia er for vild :clap:

Billede

Vi må heller ikke glemme, at disse unge mænd også nedlagde Real Madrid: Pedri (22 år), Cassado (21 år), Balde (21 år) og Gavi (20 år). Over halvdelen af startopstillingen mellem 17 og 22 år :wave:
Fremtiden ser lys ud.

Tænk lige på hvor vilde de kan blive, når de får lagt +5 år på rutinen og forhåbentlig holder sig skadesfrie! :thumbup:

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 419 gange
Blevet takket: 254 gange

Indlæg af Filten »

SpillerSomMESSI skrev:
man jan 13, 2025 10:08 am
Filten skrev:
man jan 13, 2025 12:46 am
thomas skrev:
søn jan 12, 2025 11:52 pm
De kan godt være ærlige hos madrista:
"Vi skal bare være heldige at de fik rødt kort og at vi ikke tabte 8 eller 9-1 for at være ærlig."
Der findes også nogle der ikke kan erkende det.

“Total breakdown. Camavinga skal jo tage sig sammen og det hjørnespark vi havde var også ringe. Vi skal have gjort noget ved den opstilling. Der må handles eller lade Valverde spille den HB. Asencio ned som centerforsvar og Tchouameni tilbage på midtbanen.

Sjovt som Manzano havde svært ved at fløjte til halvleg når nu tiden var gået. Men vi var jo heller ikke på Mestalla.

Ligeledes havde han svært ved at se Mbappes klokkeklare frispark. Jeg hader virkelig den mand

Barcelona er ikke bedre end os, vi har strukturelle problemer der skal rettes på.”
Men det er jo heller ikke helt forkert.. isoleret set har vi banket dem i 2 kampe, ret solidt!

Men Barca er ikke bedre end Real spiller for spiller, og La Liga tabellen lyver ikke. Head to head burde der ikke være så stor forskel på os som de seneste 2 kampes resultater viser, så ja, det er strukturelle problemer på Real holdet lige nu, plus Bellingham og Mbappe var småskadet kampen igennem.

Iøvrigt sjovt at brugeren skriver det som en fordel for os at Gil havde lagt så meget tid til i første halvleg, det er da altid en fordel for det hold der er bagud at der er lagt lang tid til, så de har tid til at reducere.
At de har "struktuelle" problemer er vel ligegyldigt? det kan ikke være en undskyldning. De blev spillet ud af banen.
- ligeledes er vi i økonomisk krise og kan ikke handle eller registrere spillere, mens de kan gøre, hvad der passer dem.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Isageren

Indlæg af Isageren »

SpillerSomMESSI skrev:
man jan 13, 2025 10:08 am
Filten skrev:
man jan 13, 2025 12:46 am
thomas skrev:
søn jan 12, 2025 11:52 pm
De kan godt være ærlige hos madrista:
"Vi skal bare være heldige at de fik rødt kort og at vi ikke tabte 8 eller 9-1 for at være ærlig."
Der findes også nogle der ikke kan erkende det.

“Total breakdown. Camavinga skal jo tage sig sammen og det hjørnespark vi havde var også ringe. Vi skal have gjort noget ved den opstilling. Der må handles eller lade Valverde spille den HB. Asencio ned som centerforsvar og Tchouameni tilbage på midtbanen.

Sjovt som Manzano havde svært ved at fløjte til halvleg når nu tiden var gået. Men vi var jo heller ikke på Mestalla.

Ligeledes havde han svært ved at se Mbappes klokkeklare frispark. Jeg hader virkelig den mand

Barcelona er ikke bedre end os, vi har strukturelle problemer der skal rettes på.”
Men det er jo heller ikke helt forkert.. isoleret set har vi banket dem i 2 kampe, ret solidt!

Men Barca er ikke bedre end Real spiller for spiller, og La Liga tabellen lyver ikke. Head to head burde der ikke være så stor forskel på os som de seneste 2 kampes resultater viser, så ja, det er strukturelle problemer på Real holdet lige nu, plus Bellingham og Mbappe var småskadet kampen igennem.

Iøvrigt sjovt at brugeren skriver det som en fordel for os at Gil havde lagt så meget tid til i første halvleg, det er da altid en fordel for det hold der er bagud at der er lagt lang tid til, så de har tid til at reducere.
Hmmm, du lyder lidt som en RM fan her. Hvis noget, så bevidner det jo bare, at Barca har pisset ligaen væk, mens RM har kørt sit sædvanlige dødsyge fodbold sprinklet med dommerkendelser og har scammet et par sejre. De her kampe fortæller meget godt det egentlige styrkeforhold.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 619 gange
Blevet takket: 629 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er jeg delvis enig i, men jeg tænker at hvis Bellingham og Mbappe ikke havde været småskadet og Carlo og Flick byttede trænerroller i denne kamp ville vi ikke kunne tromle dem som vi gør. De mangler struktur på midtbanen især.

Men det gør mig da glad at de har disse problemer. Det er lidt ligesom vores sidste sæson under Xavi det de oplever nu… men lur mig om de ikke alligevel snupper ligaen, for de har stadig den irriterende evne at tro på at de kan vinde en kamp på at score i tillægstiden, som senest i kampen mod Valencia.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 619 gange
Blevet takket: 629 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg havde selvfølgelig min Lamine Yamal trøje på, på arbejde i dag.

Lidt lir:

Og ja, her er mesteren i 2009… jeg får lidt Yamal-Messi vibes

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1920 gange
Blevet takket: 1234 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX