Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2174 gange
- Blevet takket: 1278 gange
Re: Transferrygter
Seneste Araujo rygte er i spillertråden. Det ser ud som om han foretrækker at blive.
-
- Har takket: 1126 gange
- Blevet takket: 1018 gange
Han er bare sjældent i form….Norbit skrev: ↑fre jan 10, 2025 2:22 pmAraujo skal ingen steder. Når han er i form er han blandt de allerbedste i hele verden. 30 mio euro?! Så lad ham hellere være med frem til kontrakten udløber. Udnyt ham i de 1.5 år der er tilbage, måske skifter han mening og vil forlænge.
Han er blandt mine favoritter .
-
Ok. Skal jeg selvfølgelig ikke anfægte….tænker bare at det er mærkeligt at han overhovedet ønskede at komme til den adresse, med det vildeste pres i verden, hvis han har det svært ift forventninger/angst. Og han fortæller også at han nyder at være i klubben..!FCBarcelonaChr skrev: ↑fre jan 10, 2025 12:37 pmJeg mener at have hørt noget lignende, at det var noget angst der spillede ind.Antimadridista skrev: ↑fre jan 10, 2025 11:47 amDet lyder fandme mærkeligt…..!?Kvoller skrev: ↑fre jan 10, 2025 11:37 amProblemet med AC er, at han ofte er skadet. I de store kampe har han det med pludselig at være "syg" eller "småskadet" op til kampene. Det er også historien jeg har hørt fra en af mine venner der er Chelsea fan. Der var rygter om at han ikke var glad for de store kampe. Hvor meget der er i det aner jeg selvfølgelig ikke.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 398 gange
- Blevet takket: 1441 gange
Ja det synes jeg også er ret vildt. Men hørte om det for en del år siden, da han var i Chelsea, men det er røget i glemslen.Antimadridista skrev: ↑fre jan 10, 2025 4:09 pmOk. Skal jeg selvfølgelig ikke anfægte….tænker bare at det er mærkeligt at han overhovedet ønskede at komme til den adresse, med det vildeste pres i verden, hvis han har det svært ift forventninger/angst. Og han fortæller også at han nyder at være i klubben..!FCBarcelonaChr skrev: ↑fre jan 10, 2025 12:37 pmJeg mener at have hørt noget lignende, at det var noget angst der spillede ind.Antimadridista skrev: ↑fre jan 10, 2025 11:47 amDet lyder fandme mærkeligt…..!?Kvoller skrev: ↑fre jan 10, 2025 11:37 amProblemet med AC er, at han ofte er skadet. I de store kampe har han det med pludselig at være "syg" eller "småskadet" op til kampene. Det er også historien jeg har hørt fra en af mine venner der er Chelsea fan. Der var rygter om at han ikke var glad for de store kampe. Hvor meget der er i det aner jeg selvfølgelig ikke.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 398 gange
- Blevet takket: 1441 gange
En hurtig søgning på Reddit, fik den her tråd frem.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre jan 10, 2025 4:14 pmJa det synes jeg også er ret vildt. Men hørte om det for en del år siden, da han var i Chelsea, men det er røget i glemslen.Antimadridista skrev: ↑fre jan 10, 2025 4:09 pmOk. Skal jeg selvfølgelig ikke anfægte….tænker bare at det er mærkeligt at han overhovedet ønskede at komme til den adresse, med det vildeste pres i verden, hvis han har det svært ift forventninger/angst. Og han fortæller også at han nyder at være i klubben..!FCBarcelonaChr skrev: ↑fre jan 10, 2025 12:37 pmJeg mener at have hørt noget lignende, at det var noget angst der spillede ind.Antimadridista skrev: ↑fre jan 10, 2025 11:47 amDet lyder fandme mærkeligt…..!?Kvoller skrev: ↑fre jan 10, 2025 11:37 amProblemet med AC er, at han ofte er skadet. I de store kampe har han det med pludselig at være "syg" eller "småskadet" op til kampene. Det er også historien jeg har hørt fra en af mine venner der er Chelsea fan. Der var rygter om at han ikke var glad for de store kampe. Hvor meget der er i det aner jeg selvfølgelig ikke.
-
Ja ok! SadFCBarcelonaChr skrev: ↑fre jan 10, 2025 4:16 pmEn hurtig søgning på Reddit, fik den her tråd frem.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre jan 10, 2025 4:14 pmJa det synes jeg også er ret vildt. Men hørte om det for en del år siden, da han var i Chelsea, men det er røget i glemslen.Antimadridista skrev: ↑fre jan 10, 2025 4:09 pmOk. Skal jeg selvfølgelig ikke anfægte….tænker bare at det er mærkeligt at han overhovedet ønskede at komme til den adresse, med det vildeste pres i verden, hvis han har det svært ift forventninger/angst. Og han fortæller også at han nyder at være i klubben..!FCBarcelonaChr skrev: ↑fre jan 10, 2025 12:37 pmJeg mener at have hørt noget lignende, at det var noget angst der spillede ind.Antimadridista skrev: ↑fre jan 10, 2025 11:47 amDet lyder fandme mærkeligt…..!?Kvoller skrev: ↑fre jan 10, 2025 11:37 amProblemet med AC er, at han ofte er skadet. I de store kampe har han det med pludselig at være "syg" eller "småskadet" op til kampene. Det er også historien jeg har hørt fra en af mine venner der er Chelsea fan. Der var rygter om at han ikke var glad for de store kampe. Hvor meget der er i det aner jeg selvfølgelig ikke.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2174 gange
- Blevet takket: 1278 gange
Barça have decided to sign Marcus Rashford on loan, the player is open to joining the club. [Diario Sport]
- Barca80
- Har takket: 82 gange
- Blevet takket: 252 gange
Fatter ikke interessen i Rashford.BREAKING NEWS: Barcelona has decided to go for Rashford! They want him on loan.
[Via: Toni Juanmarti]
#AD
I sidste sæson scorede han 7 mål i 33 PL kampe. I denne sæson er det blevet til 4 mål i 15 kampe. Der jo ligeson en grund til at han ikke engang sidder på bænken i Man United, men helt udeladt af truppen.
Så hellere satse på Pau Victor, Ferran og Ansu Fati som wing reserver. Eller trække en op fra Barca B.
Jeg ser ærligt intet lys i hverken Pau, Fati eller Ferran på kanterne.
Rashford har spillet på et helt igennem forfærdeligt united hold, og united skulle ifølge rygterne være villig til stadig at betale en del af hans løn, så i min optik er et evt lån fornuftigt for at se om han er en yderligere investering værd.
Rashford har spillet på et helt igennem forfærdeligt united hold, og united skulle ifølge rygterne være villig til stadig at betale en del af hans løn, så i min optik er et evt lån fornuftigt for at se om han er en yderligere investering værd.
- Isageren
- Har takket: 251 gange
- Blevet takket: 273 gange
1. Han er bedre end alle de andre rotationsspillere. 2. Vi får at se hans topklasse niveau i Barca. Der er ingen tvivl i mig, dette er en klassespiller, som blot har spillet for længe i United. Kunne også være sjovt med en englænder i Barca.Barca80 skrev: ↑lør jan 11, 2025 2:05 amFatter ikke interessen i Rashford.BREAKING NEWS: Barcelona has decided to go for Rashford! They want him on loan.
#AD
I sidste sæson scorede han 7 mål i 33 PL kampe. I denne sæson er det blevet til 4 mål i 15 kampe. Der jo ligeson en grund til at han ikke engang sidder på bænken i Man United, men helt udeladt af truppen.
Så hellere satse på Pau Victor, Ferran og Ansu Fati som wing reserver. Eller trække en op fra Barca B.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.
-
- Har takket: 135 gange
- Blevet takket: 192 gange
Det kommer selvfølgelig an på hans løn ellers tror jeg han kunne blive god for os.Isageren skrev: ↑lør jan 11, 2025 3:05 am1. Han er bedre end alle de andre rotationsspillere. 2. Vi får at se hans topklasse niveau i Barca. Der er ingen tvivl i mig, dette er en klassespiller, som blot har spillet for længe i United. Kunne også være sjovt med en englænder i Barca.Barca80 skrev: ↑lør jan 11, 2025 2:05 amFatter ikke interessen i Rashford.BREAKING NEWS: Barcelona has decided to go for Rashford! They want him on loan.
#AD
-
- Har takket: 845 gange
- Blevet takket: 187 gange
Enig. Han er slet slet slet slet ikke Barca materiale. Hans svageste punkter er hans aflevering og genpres.Barca80 skrev: ↑lør jan 11, 2025 2:05 amFatter ikke interessen i Rashford.BREAKING NEWS: Barcelona has decided to go for Rashford! They want him on loan.
#AD
Kan på ingen måder se meningen...
Ja han har spillet på et svagt United hold. Og han er en af årsagerne til at de er svage.
Han spiller kun sig selv god - dvs "stjæler" statistik fra holdkammeraterne - og der er ikke meget god statistik at stjæle. Han kan ikke drible eller låse et forsvar op.
Han er god til at løbe kontra
Den absolut eneste mening med at have ham, er hvis man vil have en anden måde at kunne spille på. Dvs det bliver som indskiftningsspiller hvis tingene ikke kører eller som starter hvis man vil spille på omstillinger.
Jeg mener sågar der ville være mere idé i Højlund som rotationspiller med Lewan.
- Barca80
- Har takket: 82 gange
- Blevet takket: 252 gange
Jeg er med på at Rashford er påvirket af et dårligt Man Utd hold. Men han er åbenbart den mest påvirkede blandt deres wing spillere siden at han kyles op på tribunen , hvilket må være et tegn på hans elendige niveau
Bliver han meget bedre end Pau Victor, Ansu og Ferran? Det tvivler jeg sgu på.
Og så er der lige det med hans løn. Selv med en aftale om at betale halvdelen af hans løn på 300.000 pund om ugen, er det stadig et voldsomt beløb !
Bliver han meget bedre end Pau Victor, Ansu og Ferran? Det tvivler jeg sgu på.
Og så er der lige det med hans løn. Selv med en aftale om at betale halvdelen af hans løn på 300.000 pund om ugen, er det stadig et voldsomt beløb !
Senest rettet af Barca80 lør jan 11, 2025 12:59 pm, rettet i alt 1 gang.
- Norbit
- Har takket: 194 gange
- Blevet takket: 476 gange
Jeg er ikke kæmpe fan af Rashford, men måske han kunne være en slags Eto'o for os? Løb i dybden, kynisk foran kassen. Rashford i form er verdensklasse, Rashford ude af form er Ferran Torres part 2.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Norbit
- Har takket: 194 gange
- Blevet takket: 476 gange
Men vi bør helt sikkert forstærke os med et par lejeaftaler, en god og stabil venstre back og en angriber kunne være dejligt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."