Man må efterhånden tage det her virke som Barca tilhænger med en enorm portion galgenhumor…
Det positive: Olmo har kun sporadisk vist acceptabelt niveau. Han sku aldrig have været købt. Til den pris.
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Laporta apologized to Dani Olmo and Pau Victor this morning. Both players have shown concern around the situation. [Diario Sport]
Ja, vi skulle have beholdt Gundo, men en europamester lød bedre i Laportas ører.Antimadridista skrev: ↑lør jan 04, 2025 4:21 pmÅhh mama![]()
Man må efterhånden tage det her virke som Barca tilhænger med en enorm portion galgenhumor…
Det positive: Olmo har kun sporadisk vist acceptabelt niveau. Han sku aldrig have været købt. Til den pris.
Catalonien har været særdeles upopulær i store dele af Spanien, siden uafhængighedsafstemningen i 17 - og mon ikke også, at dette spiller en lille rolle, når diverse instanser og domstole, skal vende tommeltotten op eller ned?Norbit skrev: ↑lør jan 04, 2025 4:48 pmKun fordi det synd for klubbens økonomi, ellers burde Olmo pisse Laporta et stykke og smutte til en anden topklub gratis. Det på grænsen til at jeg ser ham skifte til Atl. Madrid eller Real, hvis det kan få Laporta smidt af.. fuck hvor er det vildt. Hele sommeren og efteråret har han forsikret alt og alle at klubben "meget snart" er tilbage til 1:1 reglen.. min bare røv. Vi sejler, og lur mig om vi ikke også ryger ud i CDR nu. Vi er til grin og konstant i krig med alle. Laporta skal ud ASAP.
Det er for mit vedkommende udelukket. Man kan ikke skifte hold, i hvert fald ikke i min alder. Barça har haft mit hjerte i mere end 20 år og det vil de blive ved med at have. Kærligheden til klubben sejrer, lige meget hvor meget det hele sejler.nosslo15 skrev: ↑lør jan 04, 2025 5:58 pmCatalonien har været særdeles upopulær i store dele af Spanien, siden uafhængighedsafstemningen i 17 - og mon ikke også, at dette spiller en lille rolle, når diverse instanser og domstole, skal vende tommeltotten op eller ned?Norbit skrev: ↑lør jan 04, 2025 4:48 pmKun fordi det synd for klubbens økonomi, ellers burde Olmo pisse Laporta et stykke og smutte til en anden topklub gratis. Det på grænsen til at jeg ser ham skifte til Atl. Madrid eller Real, hvis det kan få Laporta smidt af.. fuck hvor er det vildt. Hele sommeren og efteråret har han forsikret alt og alle at klubben "meget snart" er tilbage til 1:1 reglen.. min bare røv. Vi sejler, og lur mig om vi ikke også ryger ud i CDR nu. Vi er til grin og konstant i krig med alle. Laporta skal ud ASAP.
Egentlig kan jeg godt forstå dem, som dansker, for hvorfor hjælpe nogle, der ikke vil være en del af Spanien?
Måske man hellere skulle holde med Bilbao? Sevilla? Eller Villareal? Madrid er selvfølgelig bandlyst.
Enig.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:06 pmDet er for mit vedkommende udelukket. Man kan ikke skifte hold, i hvert fald ikke i min alder. Barça har haft mit hjerte i mere end 20 år og det vil de blive ved med at have. Kærligheden til klubben sejrer, lige meget hvor meget det hele sejler.nosslo15 skrev: ↑lør jan 04, 2025 5:58 pmCatalonien har været særdeles upopulær i store dele af Spanien, siden uafhængighedsafstemningen i 17 - og mon ikke også, at dette spiller en lille rolle, når diverse instanser og domstole, skal vende tommeltotten op eller ned?Norbit skrev: ↑lør jan 04, 2025 4:48 pmKun fordi det synd for klubbens økonomi, ellers burde Olmo pisse Laporta et stykke og smutte til en anden topklub gratis. Det på grænsen til at jeg ser ham skifte til Atl. Madrid eller Real, hvis det kan få Laporta smidt af.. fuck hvor er det vildt. Hele sommeren og efteråret har han forsikret alt og alle at klubben "meget snart" er tilbage til 1:1 reglen.. min bare røv. Vi sejler, og lur mig om vi ikke også ryger ud i CDR nu. Vi er til grin og konstant i krig med alle. Laporta skal ud ASAP.
Egentlig kan jeg godt forstå dem, som dansker, for hvorfor hjælpe nogle, der ikke vil være en del af Spanien?
Måske man hellere skulle holde med Bilbao? Sevilla? Eller Villareal? Madrid er selvfølgelig bandlyst.
Lige præcis, godt sagt!Romario skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:27 pmEnig.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:06 pmDet er for mit vedkommende udelukket. Man kan ikke skifte hold, i hvert fald ikke i min alder. Barça har haft mit hjerte i mere end 20 år og det vil de blive ved med at have. Kærligheden til klubben sejrer, lige meget hvor meget det hele sejler.nosslo15 skrev: ↑lør jan 04, 2025 5:58 pmCatalonien har været særdeles upopulær i store dele af Spanien, siden uafhængighedsafstemningen i 17 - og mon ikke også, at dette spiller en lille rolle, når diverse instanser og domstole, skal vende tommeltotten op eller ned?Norbit skrev: ↑lør jan 04, 2025 4:48 pmKun fordi det synd for klubbens økonomi, ellers burde Olmo pisse Laporta et stykke og smutte til en anden topklub gratis. Det på grænsen til at jeg ser ham skifte til Atl. Madrid eller Real, hvis det kan få Laporta smidt af.. fuck hvor er det vildt. Hele sommeren og efteråret har han forsikret alt og alle at klubben "meget snart" er tilbage til 1:1 reglen.. min bare røv. Vi sejler, og lur mig om vi ikke også ryger ud i CDR nu. Vi er til grin og konstant i krig med alle. Laporta skal ud ASAP.
Jeg fik min første Barca trøje i 93, med Romario på ryggen, og har været kæmpe fan siden! Jeg vil altid være fan af klubben, men ikke af de mennesker der driver den. Smid dem ud, lad os bruge fem til ti år på at bygge et solidt fundament op igen. Vi skal ikke ødelægge klubben i en kamp mod Madrid, som vi alligevel ikke kan vinde.
Romario er grunden til at jeg begyndte at holde med Barca, ikke Laudrup, men Romario… mage til elegant angriber skal man lede længe efter.. så gør det selvfølgelig heller ikke noget at kort tid efter dukkede rigtige Ronaldo op, og efter nogle magre Hollænder år kom den næste store åbenbaring, Ronaldinho og lige efter den bedste af dem alle, Messi.Romario skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:27 pmEnig.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:06 pmDet er for mit vedkommende udelukket. Man kan ikke skifte hold, i hvert fald ikke i min alder. Barça har haft mit hjerte i mere end 20 år og det vil de blive ved med at have. Kærligheden til klubben sejrer, lige meget hvor meget det hele sejler.nosslo15 skrev: ↑lør jan 04, 2025 5:58 pmCatalonien har været særdeles upopulær i store dele af Spanien, siden uafhængighedsafstemningen i 17 - og mon ikke også, at dette spiller en lille rolle, når diverse instanser og domstole, skal vende tommeltotten op eller ned?Norbit skrev: ↑lør jan 04, 2025 4:48 pmKun fordi det synd for klubbens økonomi, ellers burde Olmo pisse Laporta et stykke og smutte til en anden topklub gratis. Det på grænsen til at jeg ser ham skifte til Atl. Madrid eller Real, hvis det kan få Laporta smidt af.. fuck hvor er det vildt. Hele sommeren og efteråret har han forsikret alt og alle at klubben "meget snart" er tilbage til 1:1 reglen.. min bare røv. Vi sejler, og lur mig om vi ikke også ryger ud i CDR nu. Vi er til grin og konstant i krig med alle. Laporta skal ud ASAP.
Jeg fik min første Barca trøje i 93, med Romario på ryggen, og har været kæmpe fan siden! Jeg vil altid være fan af klubben, men ikke af de mennesker der driver den. Smid dem ud, lad os bruge fem til ti år på at bygge et solidt fundament op igen. Vi skal ikke ødelægge klubben i en kamp mod Madrid, som vi alligevel ikke kan vinde.
well, wellSpillerSomMESSI skrev: ↑lør jan 04, 2025 7:12 pmRomario er grunden til at jeg begyndte at holde med Barca, ikke Laudrup, men Romario… mage til elegant angriber skal man lede længe efter.. så gør det selvfølgelig heller ikke noget at kort tid efter dukkede rigtige Ronaldo op, og efter nogle magre Hollænder år kom den næste store åbenbaring, Ronaldinho og lige efter den bedste af dem alle, Messi.Romario skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:27 pmEnig.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jan 04, 2025 6:06 pmDet er for mit vedkommende udelukket. Man kan ikke skifte hold, i hvert fald ikke i min alder. Barça har haft mit hjerte i mere end 20 år og det vil de blive ved med at have. Kærligheden til klubben sejrer, lige meget hvor meget det hele sejler.nosslo15 skrev: ↑lør jan 04, 2025 5:58 pmCatalonien har været særdeles upopulær i store dele af Spanien, siden uafhængighedsafstemningen i 17 - og mon ikke også, at dette spiller en lille rolle, når diverse instanser og domstole, skal vende tommeltotten op eller ned?Norbit skrev: ↑lør jan 04, 2025 4:48 pmKun fordi det synd for klubbens økonomi, ellers burde Olmo pisse Laporta et stykke og smutte til en anden topklub gratis. Det på grænsen til at jeg ser ham skifte til Atl. Madrid eller Real, hvis det kan få Laporta smidt af.. fuck hvor er det vildt. Hele sommeren og efteråret har han forsikret alt og alle at klubben "meget snart" er tilbage til 1:1 reglen.. min bare røv. Vi sejler, og lur mig om vi ikke også ryger ud i CDR nu. Vi er til grin og konstant i krig med alle. Laporta skal ud ASAP.
Nej når man har investeret så mange følelser i den her klub hele livet, og ligget søvnløs i fosterstilling mange nætter (Anfield, feks), så kan man aldrig fjerne det fra ens hjerte uanset hvor mange skandaler der kommer.
Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst