11/12 Dortmund - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 398 gange
- Blevet takket: 1441 gange
Re: 11/12 Dortmund - FC Barcelona
Puha jeg har været nervøs hele kampen igennem.
Tak til Ferran Torres x2 & Raphinha x1. Vi ligger nummer to!
Tak for i aften folkens. Vigtigt at vinde sådan en kamp.
VISCA EL BARÇA!
Tak til Ferran Torres x2 & Raphinha x1. Vi ligger nummer to!
Tak for i aften folkens. Vigtigt at vinde sådan en kamp.
VISCA EL BARÇA!
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1885 gange
- Blevet takket: 1226 gange
- Kontakt:
- PeterPedal
- Har takket: 23 gange
- Blevet takket: 155 gange
Hver gang jeg har svært ved at huske at vi har Ferran i vores trup, så dukker han op og laver den her slags .... men jeg kan stadig ikke rigtigt se ham som fast starter. Eller ... har han bare været ekstremt langsom til at finde sit spil frem?
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- Norbit
- Har takket: 194 gange
- Blevet takket: 476 gange
Schlotterbeck eller hvad fanden han hedder, hold kæft jeg hsr ikke ondt af ham. Han spillede så smart da han vandt 1-2 dueller, og endte med at blive båret fra banen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Daluigi
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 128 gange
- Blevet takket: 882 gange
Jeg synes faktisk deres keeper er sløj på begge Hajens kasser? Men herligt at han får dem puttet ind i nettet. Skønne 3 point !
Yamal ser træt ud… Men kæft han er god!!
Yamal ser træt ud… Men kæft han er god!!
Forumlegende
- JonasV
- Geografisk sted: Lige ved og næsten
- Har takket: 1435 gange
- Blevet takket: 1914 gange
-
- Har takket: 19 gange
- Blevet takket: 23 gange
Sad desværre i fly og kunne ikke se kampen, men flad for resultatet. Ferran er godt nok heldig i sejrsmålet, virkelig dårligt stoppet op, hvis var en kvalitetsspiller havde han spiller på tværs. Men hey who cares glad for målet haha
- Daluigi
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 128 gange
- Blevet takket: 882 gange
Det er nemlig helt ufatteligt, så meget han fucker op i den situation! Heldigt for ham, at keeperen ikke havde mere kvalitet.
Forumlegende
- Norbit
Han er LANGT fra at være starter. Udover de to mål, så sætter han jo ikke en fod rigtigt. Han kommer ind med små 15 minutter igen, han taber nemme bolde og gør egentligt ikke det store væsen ud af sig. Det første mål er fuldt ud Fermins fortjeneste, ingen giver ham ros for at han kommer frem i feltet på den måde, at den så lander foran fødderne på Torres er jo bare heldigt. Ved mål nr. 2, ja han tager et løb i dybden, men det er Yamals geniale aflevering der gør at han får den chance. Havde Yamal taget ½ sekund mere på bolden, så havde Torres stået offside. Man kan jo se hvor klunset han er i det øjeblik, det er jo vildt at han egentligt score på den. Han går ned i tempo og trækker ud af banen. Hele den sekvens er jo ren og skær held for Torres, han ved jo tydeligvis ikke hvad han laver.PeterPedal skrev: ↑tors dec 12, 2024 12:01 amHver gang jeg har svært ved at huske at vi har Ferran i vores trup, så dukker han op og laver den her slags .... men jeg kan stadig ikke rigtigt se ham som fast starter. Eller ... har han bare været ekstremt langsom til at finde sit spil frem?
Som man nok kan læse, så kan jeg stadig ikke fordrage den fyr og jeg frygter at de to mål vil give ham meget mere spilletid. Jeg kunne lide Torres da han indgik i det hurtige kombinationsspil foran feltet. Nu er han bare "heldig" da alle andre berøringer jo er helt væk. Heldigt for ham at Lewandowski var så elendig i går.
Vi skal bare have fingrene i Isak..
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1885 gange
- Blevet takket: 1226 gange
- Kontakt:
Den meget nemme kamp på udebane mod Dortmund er overstået. Stille og roligt sejr.
Men næste kamp bliver ren helvede. Jeg er pisse nervøs for vores næste kamp på hjemmebanen mod almægtige Leganese.
Det er her vi taber vores point.
Men næste kamp bliver ren helvede. Jeg er pisse nervøs for vores næste kamp på hjemmebanen mod almægtige Leganese.
Det er her vi taber vores point.
MDCCCXCIX
- Puyols_garn
- Har takket: 91 gange
- Blevet takket: 69 gange
Men spøg til side, så tænker jeg du lige skal se mål nr 2 igen. Ja, han får den vinklet lidt uheldigt ved førsteberøringen med ydersiden, men han ved han har masser af tid, kigger op og lægger formentlig mærke til at Kobel allerede er på vej hen mod nærmeste stolpe, liner skuddet op, og trykker af hårdt og fladt. Det er rigtig godt sparket ind.
Han bidrager ikke lige så meget i det opbyggende spil som Lewandowski, og han kan ikke modtage en bold med ryggen mod mål på samme måde, men synes han har gjort det fint når han kommer på som sub og der er plads at angribe bag forsvaret. Han spiller som en spidsangriber, tager de rigtige løb uden bold, og kommer frem til chancer. Er ikke fan af ham på venstrekanten, men han kan tilbyde os noget andet når Lewandowski har svære arbejdsvilkår.
- Norbit
Han skal helt sikkert ikke være meget mere end sub, det er vi enige om.Puyols_garn skrev: ↑tors dec 12, 2024 4:50 pm
Men spøg til side, så tænker jeg du lige skal se mål nr 2 igen. Ja, han får den vinklet lidt uheldigt ved førsteberøringen med ydersiden, men han ved han har masser af tid, kigger op og lægger formentlig mærke til at Kobel allerede er på vej hen mod nærmeste stolpe, liner skuddet op, og trykker af hårdt og fladt. Det er rigtig godt sparket ind.
Han bidrager ikke lige så meget i det opbyggende spil som Lewandowski, og han kan ikke modtage en bold med ryggen mod mål på samme måde, men synes han har gjort det fint når han kommer på som sub og der er plads at angribe bag forsvaret. Han spiller som en spidsangriber, tager de rigtige løb uden bold, og kommer frem til chancer. Er ikke fan af ham på venstrekanten, men han kan tilbyde os noget andet når Lewandowski har svære arbejdsvilkår.
- Puyols_garn
- Har takket: 91 gange
- Blevet takket: 69 gange
Lewandowski er foran ham, det kan vi godt blive enige omNorbit skrev: ↑tors dec 12, 2024 5:46 pmHan skal helt sikkert ikke være meget mere end sub, det er vi enige om.Puyols_garn skrev: ↑tors dec 12, 2024 4:50 pm
-
- Har takket: 48 gange
- Blevet takket: 111 gange