Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Puyols_garn
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Kvoller skrev:
ons nov 13, 2024 3:31 pm
Der er heller ikke nogen grund til at smide enorme summer i løn efter Salah, der bliver 33 til sommer. Men man bliver ikke overrasket hvis det sker.
Han har alligevel 8 mål og 6 assist i blot 11 kampe i Premier League, og i mine øjne er han stadig blandt de bedste i verden.

Men ja, det ville nok blive et meget dyrt bekendtskab, uagtet at det ville være på en fri transfer.

Ville gøre underværker for dybden i truppen med en verdensklassespiller som Salah der både kan begå sig på højre wing og som angriber, men kunne også godt frygte det ville skabe lidt gnidninger at have 4 verdensklassespillere til at kæmpe om 3 pladser.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2174 gange
Blevet takket: 1278 gange

Indlæg af Dytrax »

Deco: "We were interested in Nico Williams, we tried, but the player made a decision and life goes on. The moment the player shows that he has no interest in coming, we stop talking about him."

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 402 gange
Blevet takket: 246 gange

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tors nov 14, 2024 1:56 pm
Deco: "We were interested in Nico Williams, we tried, but the player made a decision and life goes on. The moment the player shows that he has no interest in coming, we stop talking about him."
Præcis som det skal være :wave:
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

SantJordi
Har takket: 27 gange
Blevet takket: 68 gange

Indlæg af SantJordi »

Pinlig udmelding for en klub i krise, der ikke kunne garantere registrering. Det ville klæde os at vise større forståelse for spilleren, der bliver i sin barndomsklub for at spille europæisk fodbold med sin bror. Han er mere end velkommen fra mit synspunkt. Havde han skiftet til PSG e.lign. så var det en anden sag.

Dumle
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 26 gange

Indlæg af Dumle »

Puyols_garn skrev:
ons nov 13, 2024 4:11 pm
Kvoller skrev:
Der er heller ikke nogen grund til at smide enorme summer i løn efter Salah, der bliver 33 til sommer. Men man bliver ikke overrasket hvis det sker.
Han har alligevel 8 mål og 6 assist i blot 11 kampe i Premier League, og i mine øjne er han stadig blandt de bedste i verden.

Men ja, det ville nok blive et meget dyrt bekendtskab, uagtet at det ville være på en fri transfer.

Ville gøre underværker for dybden i truppen med en verdensklassespiller som Salah der både kan begå sig på højre wing og som angriber, men kunne også godt frygte det ville skabe lidt gnidninger at have 4 verdensklassespillere til at kæmpe om 3 pladser.
Jeg tror det ville være en stor gevinst for Barca, i en 2 årig periode. Situationen lige nu er at vi ikke kan spare hverken Yamal eller Robert uden vi ser mærkbart dårligere ud, men det kræver selvfølgelig at der er en forståelse blandt de 4 at der ville være snak om rotation og ja nogle vigtige kampe vil en af dem starte ude.

Men jeg husker også folk rynkede på næsen af signings som Villa, Henke og Henry men de endte alle med at være en gevinst for bredden og Salah er bare møg dygtig

Brugeravatar
Puyols_garn

Indlæg af Puyols_garn »

Dumle skrev:
tors nov 14, 2024 4:01 pm
Puyols_garn skrev:
Kvoller skrev:

Jeg tror det ville være en stor gevinst for Barca, i en 2 årig periode. Situationen lige nu er at vi ikke kan spare hverken Yamal eller Robert uden vi ser mærkbart dårligere ud, men det kræver selvfølgelig at der er en forståelse blandt de 4 at der ville være snak om rotation og ja nogle vigtige kampe vil en af dem starte ude.

Men jeg husker også folk rynkede på næsen af signings som Villa, Henke og Henry men de endte alle med at være en gevinst for bredden og Salah er bare møg dygtig
Helt enig i den første del, hvis en af de tre får bare en mellemlang skade vil det være en markant svækkelse af truppen. Vi har helt klart brug for noget kvalificeret backup oppe foran.

Kan ikke helt huske modstanden mod Villa, Henke og Henry, men så længe har jeg heller ikke været på forum, og Henke er før min tid. Henry kom selvfølgelig også til mens Ronaldinhos niveau stadig var meget højt, og hvis jeg husker rigtigt blev Villa også annonceret før det stod klart at Zlatan var fortid i klubben. Men du har helt ret i de viste sig at være gode handler.

Ville bestemt heller ikke have noget imod Salah, så længe hans lønpakke ikke forhindrer os i at få udfyldt nogle af de andre huller i truppen, og man ellers i klubben ikke ser nogen overhængende fare for splid spillerne imellem. Han er helt klart stadig en verdensklassespiller, og han har altid slået mig som en gennemført professionel og jeg er vild med hans personlighed. Tror han også ville være en rigtig god indflydelse i truppen, hvis de fire foretrukne foran kan affinde sig med lidt rotation.

Brugeravatar
Puyols_garn

Indlæg af Puyols_garn »

SantJordi skrev:
tors nov 14, 2024 3:07 pm
Pinlig udmelding for en klub i krise, der ikke kunne garantere registrering. Det ville klæde os at vise større forståelse for spilleren, der bliver i sin barndomsklub for at spille europæisk fodbold med sin bror. Han er mere end velkommen fra mit synspunkt. Havde han skiftet til PSG e.lign. så var det en anden sag.
Enig, med de problemer vi havde med at stille garanti for registrering in mente, er det langt fra sikkert det var mangel på interesse der var årsagen til at han afviste os. Synes egentlig han har håndteret alle spørgsmålene fortrinligt og været meget respektfuld overfor begge klubbernes fans i hans udtalelser efter vinduet.

Brugeravatar
!Option
Geografisk sted: Odense
Har takket: 186 gange
Blevet takket: 171 gange

Indlæg af !Option »

Puyols_garn skrev:
tors nov 14, 2024 7:57 pm
Dumle skrev:
tors nov 14, 2024 4:01 pm
Puyols_garn skrev:
Kvoller skrev:

Helt enig i den første del, hvis en af de tre får bare en mellemlang skade vil det være en markant svækkelse af truppen. Vi har helt klart brug for noget kvalificeret backup oppe foran.

Kan ikke helt huske modstanden mod Villa, Henke og Henry, men så længe har jeg heller ikke været på forum, og Henke er før min tid. Henry kom selvfølgelig også til mens Ronaldinhos niveau stadig var meget højt, og hvis jeg husker rigtigt blev Villa også annonceret før det stod klart at Zlatan var fortid i klubben. Men du har helt ret i de viste sig at være gode handler.

Ville bestemt heller ikke have noget imod Salah, så længe hans lønpakke ikke forhindrer os i at få udfyldt nogle af de andre huller i truppen, og man ellers i klubben ikke ser nogen overhængende fare for splid spillerne imellem. Han er helt klart stadig en verdensklassespiller, og han har altid slået mig som en gennemført professionel og jeg er vild med hans personlighed. Tror han også ville være en rigtig god indflydelse i truppen, hvis de fire foretrukne foran kan affinde sig med lidt rotation.
Hvis Salah kan fås på fri transfer for 2 år er det en no brainer i min verden. Hans nuværende lønpakke er på ca. 22 mio. euro årligt.

Til sammenligning får Lewan omkring 30, Frenkie ca. 20, Ansu vidst en 16-18 stykker, Raphinia +/- 15 som jeg husker det fra Capology.
Rey Abi!

Madameskrald
Blevet takket: 222 gange

Indlæg af Madameskrald »

Ja, så kan det være, at vi kan registrere ham i 2045.

Ellers skal Ansu og FrankJ som minimum sendes videre.

Brugeravatar
Puyols_garn

Indlæg af Puyols_garn »

!Option skrev:
tors nov 14, 2024 8:34 pm
Hvis Salah kan fås på fri transfer for 2 år er det en no brainer i min verden. Hans nuværende lønpakke er på ca. 22 mio. euro årligt.

Til sammenligning får Lewan omkring 30, Frenkie ca. 20, Ansu vidst en 16-18 stykker, Raphinia +/- 15 som jeg husker det fra Capology.
Det ville også gøre ham til den næstdyreste spiller i truppen, og selvom vi selvfølgelig ikke skal betale en transfersum, så skal vi nok omvendt lægge en større sign-on fee end hvis han blev købt fri.

Ellers er jeg enig. Hvis den samlede lønpakke ikke er for restriktiv ift vores evne til at få lukket nogle af de andre huller i truppen, så er jeg ret varm på idéen.

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 922 gange
Blevet takket: 679 gange

Indlæg af Kvoller »

Free release ville være så typisk Barca..

Hristo
Har takket: 145 gange
Blevet takket: 195 gange

Indlæg af Hristo »

Kvoller skrev:
tors nov 28, 2024 9:43 am

Free release ville være så typisk Barca..
Der skal laves en Ajax vs Boilesen på De Jong:
Enten forlænger du (og du får ikke Messi-løn)
Eller accepterer du et salg
Eller træner du med reserverne hele 25/26

No more mr Nice guy

Antimadridista
Har takket: 1126 gange
Blevet takket: 1018 gange

Indlæg af Antimadridista »

Det er jo velkendt at Frenkie lader kontrakten løbe ud, da ingen kan matche lønnen + betale en transfer.

Til foråret 2026, ser han hvem der er interesserede, eksempelvis Bayern eller PSG og smutter til dem på en fri og på en ny fed kontrakt.

Skulle interessen om et års tid være lunken fra interessante klubber, så bløder han op, yder maks, roser klubben/Barca i høje toner og får en ny ok kontrakt i Barca :roll:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Odense
Har takket: 398 gange
Blevet takket: 1441 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

DrGink
Har takket: 845 gange
Blevet takket: 187 gange

Indlæg af DrGink »

Antimadridista skrev:
tors nov 28, 2024 3:37 pm
Det er jo velkendt at Frenkie lader kontrakten løbe ud, da ingen kan matche lønnen + betale en transfer.

Til foråret 2026, ser han hvem der er interesserede, eksempelvis Bayern eller PSG og smutter til dem på en fri og på en ny fed kontrakt.

Skulle interessen om et års tid være lunken fra interessante klubber, så bløder han op, yder maks, roser klubben/Barca i høje toner og får en ny ok kontrakt i Barca :roll:
Og det er derfor man må true med reserverne. Det andet er ikke en gangbar løsning. Så må vi se hvor stor en kontrakt han kan få et andet sted hvis han ikke har spillet seniorfodbold i et år.

Besvar