Hvad er det der er så galt? Hvis du har brug for at snakke, så er min DM åben, altid. Har selv været virkelig langt nede, så kender godt til de grumme tanker, men der er altid en vej ud.
Off topic-tråden
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 398 gange
- Blevet takket: 1441 gange
Re: Off topic-tråden
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1885 gange
- Blevet takket: 1226 gange
- Kontakt:
Hold ud makker, livet er bare en kæmpe forhindring som vi alle skal klare så du er ikke alene. Op med hovedet, bid tænderne sammen og kæmp videre
MDCCCXCIX
- Paulinho15
- Geografisk sted: Vejle
- Har takket: 280 gange
- Blevet takket: 126 gange
- Kontakt:
Det er hårdt at læse Michman...FCBarcelonaChr skrev: ↑tors dec 05, 2024 8:22 pmHvad er det der er så galt? Hvis du har brug for at snakke, så er min DM åben, altid. Har selv været virkelig langt nede, så kender godt til de grumme tanker, men der er altid en vej ud.
Selvom vi ikke har skrevet så meget sammen her på Forum, så er du velkommen til at skrive til mig også.
Har selv delt noget af min personlige historie her på forum til stor hjælp for mig og var selv ved at begå selvmord i april 2020 efter en svær tid med angst, men jeg valgte livet til og det er jeg så glad for i dag.
Hvis du har tanker om selvmord eller ikke har lyst til at leve, så ring gerne til livslinjen på 70 20 12 01 alle årets dage fra kl. 11-05.
Du kan læse mere på deres hjemmeside her https://www.livslinien.dk/ og psykiatrifonden plejer også at være gode til at hjælpe, hvis der er ting der er svære.
Sørg for at åbne op!
Livet er godt og det er altså fedt at være her.
Det skal ikke være surt og trist at være her, fordi vi fortjener alle et godt liv.
Ræk ud efter hjælp!
Der er altid nogen der gerne vil hjælpe, lytte og høre på hvad der gør ondt i livet.
Der er håb forude, også selvom det kan være svært at se.
Jeg prioriterer desværre ikke at deltage i fodbolddebatterne her på forum i øjeblikket, men jeg læser med. Vil dog gerne bruge tid på sådan noget som det her, da det trods alt er vigtigere.
Håber, at du får det bedre!
Og tillykke med fødselsdagen! :)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Michman
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 668 gange
Det er sødt af jer drenge.. Jeg tror bare jeg bøvler lidt med alder. Og indhold i livet pt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- JonasV
- Geografisk sted: Lige ved og næsten
- Har takket: 1435 gange
- Blevet takket: 1914 gange
Mich, jeg stemmer lige i koret: min indbakke er åben. Det er så vigtigt at få talt med nogen når livet har modhager.
Stativ, stakit, Busquets.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 398 gange
- Blevet takket: 1441 gange
Kære allesammen
Både jer der holder jul & bestemt også jer der ikke gør. Må den kommende tid bringe jer al mulighed held og lykke, god mad og tid sammen med jeres kære. Julen er en sjov størrelse og jeg håber at I allesammen nyder den.
Samtidig ønsker jeg at I allesammen får et godt nytår og at alt godt kommer jeres vej, hvad det end måtte være, i det nye år.
Jeg vil tjekke ud for nu. Vi ses på den anden side.
Ha’ det rigtig godt og husk:
Visca el Barça!
Både jer der holder jul & bestemt også jer der ikke gør. Må den kommende tid bringe jer al mulighed held og lykke, god mad og tid sammen med jeres kære. Julen er en sjov størrelse og jeg håber at I allesammen nyder den.
Samtidig ønsker jeg at I allesammen får et godt nytår og at alt godt kommer jeres vej, hvad det end måtte være, i det nye år.
Visca el Barça!
- Paulinho15
- Geografisk sted: Vejle
- Har takket: 280 gange
- Blevet takket: 126 gange
- Kontakt:
Tak og i lige måde! God jul og godt nytår til dig også og til dem omkring dig.FCBarcelonaChr skrev: ↑ons dec 18, 2024 10:30 pmKære allesammen
Visca el Barça!
Og tak for dit store bidrag herinde i år!
Det er værdsat!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
- Har takket: 135 gange
- Blevet takket: 192 gange
Tak for dit engagement og glædelig jul og godt nytår til dig også.FCBarcelonaChr skrev: ↑ons dec 18, 2024 10:30 pmKære allesammen
Visca el Barça!
- Lopezzz
- Kontakt:
God jul habibi
Men du går ingen steder endnu, vi skrives på lørdag ik'
Men du går ingen steder endnu, vi skrives på lørdag ik'
MDCCCXCIX
- Puyols_garn
- Har takket: 91 gange
- Blevet takket: 69 gange
Nogen der vil have en måneds gratis abonnement til The Swiss Ramble? Kan give en måned til tre forskellige personer.
https://swissramble.substack.com/
Han gennemgår klubbernes regnskaber på en måde hvor man også kan være med som lægmand. Han har allerede en analyse af Barças 23/24 regnskab der også indeholder forventede indtægter og udgifter for 24/25, samt lidt omkring La Ligas SCL og projektioner ift UEFAs FFP.
https://swissramble.substack.com/
Han gennemgår klubbernes regnskaber på en måde hvor man også kan være med som lægmand. Han har allerede en analyse af Barças 23/24 regnskab der også indeholder forventede indtægter og udgifter for 24/25, samt lidt omkring La Ligas SCL og projektioner ift UEFAs FFP.
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 619 gange
- Blevet takket: 647 gange
-
- Har takket: 1126 gange
- Blevet takket: 1018 gange
- Lopezzz
- Kontakt:
Den skal ned på 50 kr stk før jeg køber noget lol.. synes man skal af med mange penge hvis man skal købe nu.
MDCCCXCIX
- Puyols_garn
- Har takket: 91 gange
- Blevet takket: 69 gange
Fedt, sender du mig en email i PB? Så får jeg den lige sendt i løbet af dagen.PuyolErGud skrev: ↑fre dec 20, 2024 7:06 pmDet siger jeg ikke nej tak til - Ville være spændende læsning henover julen!
Der er stadig to tilbage hvis der er flere der er interesserede
-
- Har takket: 1126 gange
- Blevet takket: 1018 gange
De første jeg købte for mange år siden, kostede faktisk ca 50 kr pr styk…
Om 2-4 år, tror jeg den svinger mellem 1200 - 1500…