Har hele tiden tænkt at de storsejre mod Bayern og Real var på baggrund af ekstrem stolpe ind.
Nu er vi reelt nok tilbage hvor vi hører hjemme: usikre og ustabile og langt fra Real i stabilitet og vindermentalitet…
Fucking øv mand! Havde trods alt snydt mig selv til at hoppe med på hypen og gejsten….
Derfor smider jeg altid penge på vores modstander, lige meget hvem det er, og når vi taber så er jeg ikke helt trist
Nu tager jeg på restaurant og spiser gratis
Mener helt klart at hovedårsagen til dagens elendige præstation skyldes i går aftens gala fest. Rent mentalt har forberedelse til kampen jo langt fra været optimal
Den skulle de have lagt i aften i stedet. Fucking idioter.
Tænk at en professionel klub kan "fejre" et jubilæum dagen før en kamp
Det kunne man gøre iaften efter en sejr med en gallamiddag.
Dejligt at Las Palma straffer det, men Præsidenten kan nok ikke se fejlen
Har hele tiden tænkt at de storsejre mod Bayern og Real var på baggrund af ekstrem stolpe ind.
Nu er vi reelt nok tilbage hvor vi hører hjemme: usikre og ustabile og langt fra Real i stabilitet og vindermentalitet…
Fucking øv mand! Havde trods alt snydt mig selv til at hoppe med på hypen og gejsten….
Derfor smider jeg altid penge på vores modstander, lige meget hvem det er, og når vi taber så er jeg ikke helt trist
Nu tager jeg på restaurant og spiser gratis
Hansi Flick: "We dominated possession and had a lot of shots. In defence, it's not just about the back line, it's about looking at the team as a whole. We must not leave spaces for the opponent."
"We shot 22 times, we have to score goals. And defensively, what we did today has nothing to do with what we did earlier in the season. We are very disappointed."
"Normally we should have won a match like this."
"It's not easy. The team is full of young players."
"We have to play better against Mallorca on Tuesday."
"Olmo has a minor injury, but we need him for the upcoming matches, so we decided not to play him."
"When I arrived, I always said that I was not going to make excuses. We have to accept the situation and continue moving forward as a team."