Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Har takket: 1093 gange
Blevet takket: 1002 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz@

Hvorfor linker du til mit indlæg, når det du skriver overhovedet ikke inddrager en dyt af hvad mit indlæg handler om???

Så synes jeg bare du sku poste et isoleret indlæg, hvor du kan sende din vrede ud!!

nosslo15
Har takket: 130 gange
Blevet takket: 187 gange

Indlæg af nosslo15 »

Lopezzz skrev:
man nov 11, 2024 2:21 pm
Antimadridista skrev:
man nov 11, 2024 1:32 pm
Lopezzz skrev:
man nov 11, 2024 1:06 pm
Antimadridista skrev:
man nov 11, 2024 12:07 pm
Lopezzz skrev:
man nov 11, 2024 11:21 am
Antimadridista skrev:
man nov 11, 2024 9:54 am

Det er fint Lopezzz. Du kører ud af din tangent. Det er dig frit for.

Forresten findes der ikke billioner af mennesker…..
Ok, så mindst 7 ud af 8 milliarder mennesker mener at det Israel gør er helt forfærdeligt.

Og igen hvorfor kan de ikke opføre sig ordentlig når de er i et andet land og specielt nu mens krigen er i gang.
Maccabi tilhængere har også provokeret da der blev holdt 1 minuts stilhed for ofrene i Valencia. Her valgte de at råbe og skrige, så de viser ingen respekt for døde mennesker.

Jeg kan ikke forstår at Israel får lov til at lege med Europa bare fordi USA er deres storbror.
Det land har begået sindssyg mange krigsforbrydelser siden oktober sidste år.
Du vil gerne starte en diskussion som jeg ikke har nogen intention om at involvere mig i.

Præmissen for mit første indlæg var, om du kunne skaffe beviser for det du skrev i dit første indlæg. Det er vi nu langt forbi, uden rigtig at være kommet videre.

Jeg har ikke i sinde at starte en Israel/Gaza/Iran/muslimer/zionister/USA osv debat med dig.
Fair nok.
Jeg havde heller ikke lyst til at starte en diskussion med dig men du blev ved med at spørger efter beviser for vold.

Angående beviser, dem er der mange af men medierne vælger at vise deres løgnehistorier og hjernevasker befolkningen i stedet for. De fjerner alt der ikke passer dem, kun fordi regeringen støtter Netanyahu. En krigsforbryder på fri fod.
Han er på samme niveau som Karadzic og Ratko Mladic :sick:

Og jeg vil ikke diskutere mere om det.
Jeg er frustreret og pisse sur at folkemord (børnemord) betyder ikke særligt meget for Vesten når arabere/afrikanere/asiater dør.
Det er helt forfærdeligt i min verden.
Ja jeg spurgte efter beviser. Som du aldrig kom med. Istedet kom du med en tirade af fordømmelser om alt muligt andet.

Jeg vil opfordre dig til at fokusere en smule af din energi på at fordømme og bekæmpe(hvordan du så end måtte kunne gøre det) de islamistiske terror regimer der sidder på magten i lande som Iran, Syrien, Afganistan, Saudi Arabien, Emiraterne mfl, hvor muslimske befolkninger i hundreder af millioner ingen frihed har og hvor det er væsentligt mere behageligt og frit at være en hund end en kvinde…

Hvordan har du det i øvrigt med PKK…? Er de en terrororganisation eller er Erdogan og tyrkerne udryddende besættere..?
Hvis Israel bekæmper Hamas, Hizbollah, ISIS, PKK og alle andre terrororganisationer vil jeg aldrig komme efter dem men de slår uskyldige civile, de dræber over 40.000 civile og sårer over 100.000, de smadrer hospitaler og skoler og hellige steder.
Selvom terrorister befinder sig der har Israel ikke ret til at bombe alt og alle.
De er godt klar over at der findes tusindvis af uskyldige mennesker der men de vælger alligevel at bombe dem allesammen. De betragter babyer som terrorister.
Det er terror og folkedrab.
Og ud af alle de døde og sårede har de sikkert dræbt måske maks 500 terrorister i alt.
Den Internationale Straffedomstol fordømmer Israels handlinger og har fremvist massevis af beviser der forbindes med krigsforbrydelser og genocide.
All lande undtagen USA vil have og har stemt for at Israel straks stopper krigen og giver lov til de humanitære hjælpeorganisationer og læger til at komme og hjælpe Palæstinenserne men Israel siger NEJ.
Hvad skal der mere til for at stoppe dem.
De er i gang med etnisk udrensning mens verden kigger på.
Hej Lopez.

Jeg er enig med dig i, at det som er foregået i Gaza det sidste års tid har været forfærdeligt. Jeg vil også gerne være enig med dig i, at det som Israel eller rettere zionisterne gør med hjælp fra USA er decideret folkemord. Men man skal bare være klar på, at denne fremstilling af det - OGSÅ er i Hamas interesse og har været det fra begyndelsen. Hamas er jo ikke en organisation, som blot vil forsvare Palestina og palestinensere - de vil udslette Israel.

Den måde som zionisterne (med støtte fra USA.) har båret sig ad overfor palestinenserne de sidste 20 år, nu kan jeg ikke lige huske, hvornår muren kom, har bestemt været konfliktoptrappende. Og når et folk indenfor et bestemt territorie undertrykkes, så bliver tendensen til terroristiske gengældelsesaktioner, andre steder, stigende.

Zionisterne har magten i Israel og er en meget magtfuld organisation i USA og Hamas har magten i Palestina - men man skal alligevel passe på, at man i sin frustration ikke fordømmer alle Israelere eller palestinensere. For så er vi alle med til at eskalere - og det tror jeg også godt, at du ved. ;-)

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1862 gange
Blevet takket: 1219 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
man nov 11, 2024 3:21 pm

Hvorfor linker du til mit indlæg, når det du skriver overhovedet ikke inddrager en dyt af hvad mit indlæg handler om???
Det sker når man er frustreret.

Men jeg har fundet lidt beviser som fortæller sandheden. Maccabi fans har startet det hele og det er deres egen skyld at de blev angrebet. Hvis dine ører kan klare sandheden så hør hvad kvinden har at sige.

https://x.com/Maram_Mary1/status/1855383744401547329
https://x.com/MaxBlumenthal/status/1855 ... Blumenthal
Her fortæller helt almindelige mennesker fra Amsterdam hvad der er sket og hvem der står bag urolighederne.

https://x.com/AsaWinstanley/status/1855243480928260514

https://nltimes.nl/2024/11/10/footage-s ... terdammers
MDCCCXCIX

Antimadridista
Har takket: 1093 gange
Blevet takket: 1002 gange

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
man nov 11, 2024 10:53 pm
Antimadridista skrev:
man nov 11, 2024 3:21 pm

Det sker når man er frustreret.

Men jeg har fundet lidt beviser som fortæller sandheden. Maccabi fans har startet det hele og det er deres egen skyld at de blev angrebet. Hvis dine ører kan klare sandheden så hør hvad kvinden har at sige.

https://x.com/Maram_Mary1/status/1855383744401547329
https://x.com/MaxBlumenthal/status/1855 ... Blumenthal
Her fortæller helt almindelige mennesker fra Amsterdam hvad der er sket og hvem der står bag urolighederne.

https://x.com/AsaWinstanley/status/1855243480928260514

https://nltimes.nl/2024/11/10/footage-s ... terdammers
Åhhh det var da dejligt. Så håber jeg du kan sove mere roligt.

nosslo15

Indlæg af nosslo15 »

Jeg kom måske i mit tidligere indlæg til at lyde partisk.

Selvfølgelig skal Israel kunne forsvare sig selv, når der kommer terrorangreb, men jeg hører nok til dem, som også synes, at det er gået for vidt.

I det hele taget, er det på mange måder bedre at lade være med at sige noget om situationen i Israel/Gaza osv. For stort set alt, hvad man siger kommer til at blive tolket som enten for eller imod.

Det er og har altid været en håbløs situation, fordi ingen af parterne er indstillet på fred. Religiøs/ideologisk terrorisme og fanatisme (som er på begge sider) kan ikke slås ihjel og der vil hele tiden være en ny aggression, som skal gengældes - det er en endeløs hævnspiral.

Brugeravatar
!Option
Geografisk sted: Odense
Har takket: 186 gange
Blevet takket: 171 gange

Indlæg af !Option »

nosslo15 skrev:
tirs nov 12, 2024 3:25 pm

Selvfølgelig skal Israel kunne forsvare sig selv, når der kommer terrorangreb, men jeg hører nok til dem, som også synes, at det er gået for vidt.

I det hele taget, er det på mange måder bedre at lade være med at sige noget om situationen i Israel/Gaza osv. For stort set alt, hvad man siger kommer til at blive tolket som enten for eller imod.

Det er og har altid været en håbløs situation, fordi ingen af parterne er indstillet på fred. Religiøs/ideologisk terrorisme og fanatisme (som er på begge sider) kan ikke slås ihjel og der vil hele tiden være en ny aggression, som skal gengældes - det er en endeløs hævnspiral.
Det er egentligt sagt meget godt, tak for det!

Hvis man så bare som minimum kunne holde urolighederne der hvor de stammer fra og ikke koble dem sammen med håbløs hooliganisme i Amsterdam, voldsomme demonstrationer (og moddemonstrationer) flere steder i verden osv. osv. ville også gøre det hele lidt mere tåleligt, men det er en konflikt som nærmest overskygger alt andet og alle bliver suget ind i den og "tvunget" til at forholde sig til den.
Rey Abi!

nosslo15

Indlæg af nosslo15 »

!Option skrev:
tirs nov 12, 2024 3:31 pm
nosslo15 skrev:
tirs nov 12, 2024 3:25 pm

Det er egentligt sagt meget godt, tak for det!

Hvis man så bare som minimum kunne holde urolighederne der hvor de stammer fra og ikke koble dem sammen med håbløs hooliganisme i Amsterdam, voldsomme demonstrationer (og moddemonstrationer) flere steder i verden osv. osv. ville også gøre det hele lidt mere tåleligt, men det er en konflikt som nærmest overskygger alt andet og alle bliver suget ind i den og "tvunget" til at forholde sig til den.
Ja, det en arketypisk konflikt, som sætter resten af verden i konflikt, fordi der er israelere/jøder og arabere/muslimer overalt.

Brugeravatar
Michman
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 666 gange

Indlæg af Michman »

Det er utroligt at folk ikke kan se hvad det er.. Det er racisme og hensyns løse drab på begge sider.
Vi er i 2024 og vi har ikke lært en skid. Religion er det farligste mennesket har skabt. Der er ikke noget der har dræbt flere mennesker end det lort. Og synes det er så sygt at vi lever i et land hvor vi faktisk holder med det ene land. Fordi vi er "tættere" på dem.. Det er så ulækkert at vi ikke har en person der tør stå frem og sige i er alle forfærdelige mennesker. I dræber uskyldige mennesker for religion mand.. Det er så FUCKING latterligt at vi ikke er klogere.

Nogen gange tænker jeg.. Vi fortjener ikke at være på den her jord..
Vi er ved at smadre vores eneste planet. Og der er INGEN i verden der stopper det.
Vores politikere er magt liderlige mennesker der ikke tør at tage en hård beslutning for fucking stemmer..
Hvis vi fucker op ryger vi i fængsel. Hvis en politiker fucker op får de en "næse" Hvad FUCK er det mand.. Er det børnehave klassen?
Er så fucking træt af samtlige politikere.

Det var lidt af en rant der.. Jeg er seriøst derude hvor jeg er begyndt at hade mennesker. Ved godt det er fucked.. Men se jer lige omkring.. Its all going too shit.. Og manden der har mest magt i verden er FUCKING Trump.. USA I er så syge i hovedet..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

nosslo15

Indlæg af nosslo15 »

Michman skrev:
tirs nov 12, 2024 7:25 pm
Det er utroligt at folk ikke kan se hvad det er.. Det er racisme og hensyns løse drab på begge sider.
Vi er i 2024 og vi har ikke lært en skid. Religion er det farligste mennesket har skabt. Der er ikke noget der har dræbt flere mennesker end det lort. Og synes det er så sygt at vi lever i et land hvor vi faktisk holder med det ene land. Fordi vi er "tættere" på dem.. Det er så ulækkert at vi ikke har en person der tør stå frem og sige i er alle forfærdelige mennesker. I dræber uskyldige mennesker for religion mand.. Det er så FUCKING latterligt at vi ikke er klogere.

Vi er ved at smadre vores eneste planet. Og der er INGEN i verden der stopper det.
Vores politikere er magt liderlige mennesker der ikke tør at tage en hård beslutning for fucking stemmer..
Hvis vi fucker op ryger vi i fængsel. Hvis en politiker fucker op får de en "næse" Hvad FUCK er det mand.. Er det børnehave klassen?

Det var lidt af en rant der.. Jeg er seriøst derude hvor jeg er begyndt at hade mennesker. Ved godt det er fucked.. Men se jer lige omkring.. Its all going too shit.. Og manden der har mest magt i verden er FUCKING Trump.. USA I er så syge i hovedet..
Jeg kan godt følge dig Mich. Især den der tanke om, at mennesket ikke fortjener at leve på jorden, fordi det eneste vi gør er at fucke den op.

Men hvad skal der til, for at vi mennesker kan begynde at leve i fred sammen og passe på vores planet?

Er det overhovedet muligt?

DrGink
Har takket: 833 gange
Blevet takket: 183 gange

Indlæg af DrGink »

nosslo15 skrev:
tirs nov 12, 2024 9:11 pm
Michman skrev:

Jeg kan godt følge dig Mich. Især den der tanke om, at mennesket ikke fortjener at leve på jorden, fordi det eneste vi gør er at fucke den op.

Men hvad skal der til, for at vi mennesker kan begynde at leve i fred sammen og passe på vores planet?

En god verdenskrig har det med at binde os sammen internationalt

Brugeravatar
Michman
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 666 gange

Indlæg af Michman »

nosslo15 skrev:
Michman skrev:

Det er ikke muligt se på vores historie.. Vi er kun gode til at slå hinanden ihjel.
Hvis alle levede som danskerne.. Så skulle vi bruge 4 jordkloder.. Vi er fucked. På et tidspunkt kommer politikerne til at tage nogle utrolig svære beslutninger, vi er allerede mindst 3 mia mennesker for mange..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1862 gange
Blevet takket: 1219 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Michman har ret, religion og politikere har ødelagt hele verden. Det har ødelagt os allesammen. Tænk at de fleste vælger at kigge væk når børn bliver dræbt i et andet land. Vi skal ikke gøre noget så længe det ikke berører os. Det er så afskyeligt.
I stedet for at vi allesammen går på gaden, hæver vores stemme og demonstrerer imod krige i verden vi vælger at ikke blander os fordi det er ikke vores skyld eller det ligger langt væk fra os.
Det er lige præcis vores (menneskets) skyld. Tingene bliver meget værre når vi ignorer det der sker.
Lige meget hvor vi er og hvor vi kommer fra i verden vi er nødt til at står sammen når det handler uskyldige børns/mennesker liv.

Min frustration kommer mest pga af mennesker der ikke viser sympati for dem der lider. Er man virkelig uden følelser når et arabisk eller afrikansk baby bliver dræbt?
Hvordan kan man bare vælge at ignorere det?
Ja de er ikke os, de har en anden kultur, en anden hudfarve og de bor langt væk osv. men de er stadigvæk mennesker lige som os andre.
Vi skal også ikke tror at alle arabere vil juble hvis en dag Danmark brænder. Kun ekstremister der er hjernevasket af regeringen vil juble.

Regeringer og politikere er skabt for at hjernevaske og manipulere mennesker.
Militær og soldater er skabt af regeringer for at dræbe mennesker.
Terrorister er skabt for at dræbe mennesker. Systemet er skabt for at styre mennesker.
Verden er bare et dukketeater hvor fredelige, uskyldige og fattige mennesker er dukker.
Men der skal ikke meget til at vi rejser os allesammen i alle lande og gøre modstand mod dem som smadrer vores verden.
Det er bare spørgsmål om tid før det sker.

Prøv forstille jer hvis israelske, nordkoreanske, arabiske, rusiske, europæiske, amerikanske og andre befolkning siger nok er nok og vender sig imod deres egen regering og militær for at stoppe dem.
Det vil sikkert være vejen til evig fred men desværre det kommer nok aldrig til at ske.
Og så undrer man sig hvorfor det ikke sker eller hvorfor er det ikke sket endnu når vi ved at freden i verden er det vi allesammen ønsker allermest :eh:
MDCCCXCIX

nosslo15

Indlæg af nosslo15 »

DrGink skrev:
tirs nov 12, 2024 9:36 pm
nosslo15 skrev:
Michman skrev:

En god verdenskrig har det med at binde os sammen internationalt
Ja for fanden, se bare hvad der skete efter 1 verdenskrig.

BobJylland
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 20 gange

Indlæg af BobJylland »

Lopezzz skrev:
man nov 11, 2024 5:11 am
NEJ, du forstår ingenting.
Korrupte mainstream medier har tegnet det billede men virkeligheden er anderledes.
Videoer med beviser bliver hurtig fjernet fra nettet fordi de ønsker ikke at du skal se sandheden.

Demonstranter forsvarer sig fordi de blev angribet af jøder som har startet hele balladen.

Demonstranter er de gode mennesker, jøder er dårlige mennesker.
Demonstranter (mennesker) demonstrerer i fred og ro. De provokerer aldrig nogen.
Jøder kommer og angriber dem.
Demonstranter forsvarer sig.
Så kommer politiet og beskytter jøder :wtf:

Billioner af mennesker i verden fordømmer folkedrab af Palæstinensere begået af jøder.
Billioner af mennesker er på gaden hver dag rundt omkring i verden og demonstrerer fredeligt.
De ønsker fred i verden og at krigen skal stoppe men det ender med at de bliver tæsket af politiet.
Hvorfor?
Fordi politiet/regeringer/politikere får ingenting hvis der er fred i verden. De vil hellere skabe kaos så de kan profitere fra det.
Derfor tillader de jøderne at smadre løs på tingene og provokere fredelige mennesker.
Billeder viser at politiet gøre ingenting når Maccabi hooligans laver ballade. De kører bare ved siden af og holder øje.
De ventede bare på at demonstranter bliver involveret så de kan tæske dem. Og demonstranter havde ingen chance end at forsvare sig selv både fra politiet og hooligans.
Så fortæl mig hvor ligger retfærdighed here?

Og forresten muslimer har intet at gøre med noget som helst.
Det var heller ikke muslimer der drabte jøder i 1. og 2. verdenskrig, men det ved du da godt.
Måske er det bare mig, men jeg begriber simpelthen ikke, hvordan Lopezzz stadig har lov at udbasunere sin galde på det her forum. Hvad er der dog efterhånden ikke er skrevet af racistiske, homofobiske, antisemitiske, konspiratoriske indlæg fra hans side? Er der ingen moderator eller administrator til stede? Hvorfor har netop denne ene bruger tilsyneladende meget længere snor end alle andre? Er der en personlig relation til forums indehaver? Jeg mener bare, kast bare lige et lynhurtig blik på nedenstående citat:
"jøder er dårlige mennesker"
Altså, hvad i himlens navn foregår der? Hvorfor tillades det? Hvordan harmonerer det lige med forums regler?

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 193 gange
Blevet takket: 465 gange

Indlæg af Norbit »

BobJylland skrev:
ons nov 13, 2024 3:12 pm
Lopezzz skrev:
man nov 11, 2024 5:11 am
NEJ, du forstår ingenting.
Korrupte mainstream medier har tegnet det billede men virkeligheden er anderledes.
Videoer med beviser bliver hurtig fjernet fra nettet fordi de ønsker ikke at du skal se sandheden.

Demonstranter forsvarer sig fordi de blev angribet af jøder som har startet hele balladen.

Demonstranter er de gode mennesker, jøder er dårlige mennesker.
Demonstranter (mennesker) demonstrerer i fred og ro. De provokerer aldrig nogen.
Jøder kommer og angriber dem.
Demonstranter forsvarer sig.
Så kommer politiet og beskytter jøder :wtf:

Billioner af mennesker i verden fordømmer folkedrab af Palæstinensere begået af jøder.
Billioner af mennesker er på gaden hver dag rundt omkring i verden og demonstrerer fredeligt.
De ønsker fred i verden og at krigen skal stoppe men det ender med at de bliver tæsket af politiet.
Hvorfor?
Fordi politiet/regeringer/politikere får ingenting hvis der er fred i verden. De vil hellere skabe kaos så de kan profitere fra det.
Derfor tillader de jøderne at smadre løs på tingene og provokere fredelige mennesker.
Billeder viser at politiet gøre ingenting når Maccabi hooligans laver ballade. De kører bare ved siden af og holder øje.
De ventede bare på at demonstranter bliver involveret så de kan tæske dem. Og demonstranter havde ingen chance end at forsvare sig selv både fra politiet og hooligans.
Så fortæl mig hvor ligger retfærdighed here?

Og forresten muslimer har intet at gøre med noget som helst.
Det var heller ikke muslimer der drabte jøder i 1. og 2. verdenskrig, men det ved du da godt.
Måske er det bare mig, men jeg begriber simpelthen ikke, hvordan Lopezzz stadig har lov at udbasunere sin galde på det her forum. Hvad er der dog efterhånden ikke er skrevet af racistiske, homofobiske, antisemitiske, konspiratoriske indlæg fra hans side? Er der ingen moderator eller administrator til stede? Hvorfor har netop denne ene bruger tilsyneladende meget længere snor end alle andre? Er der en personlig relation til forums indehaver? Jeg mener bare, kast bare lige et lynhurtig blik på nedenstående citat:
"jøder er dårlige mennesker"
Altså, hvad i himlens navn foregår der? Hvorfor tillades det? Hvordan harmonerer det lige med forums regler?
Så skal forummet omkring Politik bare lukkes helt ned. Jeg kender ikke Lopezzz personligt, men jeg forstiller mig en mand fra en tid hvor man kaldte en spade for en spade og fra en tid hvor der ikke gives en fuck for andres meninger. Jeg skal ikke forsvare Lopezzz og hvad han skriver herinde, det er for hans regning, men jeg synes, at vi er i en tid hvor man ikke tør have nogen holdning om noget som helst - det er blevet en tid, hvor folk frygter at have en holdning. Enten indordner du dig, ellers bliver du tvunget til det. Ingen turde tale om corona vaccinerne, ligesom ingen tør holde med trump, ingen tør nævne at de holder med putin, ingen tør stå op for alle de uskyldige palæstinenser, ingen tør noget som helst efterhånden. Hvorfor tør folk ikke? Tjo, fordi folk bliver udelukket, fyret, cancelled på så mange måder.

Politik får folk oppe i det røde felt, nogen siger tingene upolitisk korrekt, andre bruger mere tid på at pakke det ind. Nogen vil mene, at Lopezzz er i den upolitiske kategori, fordi han har sine holdninger der er i mod normen, men der er også meget forskel på hvordan folk udtrykker sig. En person født og opvokset i Danmark er typisk meget god til at formulere sig politisk korrekt uden at træde folk over tæerne, folk der kommer fra afrika/mellemøsten/asien og østeuropa er mere tilbøjelige til at gå mod strømmen, det bunder ofte i at deres erfaringer med korrupte myndigheder. I Danmark har man troen at "vi stoler på at de bedste beslutninger tages", i mange andre lande tror man på "vi stoler ikke en skid på de beslutninger der tages, de tages for personlig interesse + de er købt til at tie".

Som nævnt, jeg kender ikke Lopezzz, men når jeg læser hans indlæg, så er jeg nogle gange enig og andre gange uenig. Jeg forstår ofte helt præcist hvad han mener, men jeg forstår det også som at han er pisseligeglad med om det er politisk korrekt eller ej. Enig eller uenig med ham, så skal have have respekt for at turde tage debatten og for at stå inde for sine holdninger.

Personligt håber jeg ikke, at forummet bliver sådan et sted hvor der ikke er plads til forskellige holdninger - men jeg håber, at vi selv kan sørge for at der er gensidig respekt når man kommentere til hinanden, vi er trods alt samlet grundet kærligheden til Barca og ikke vores politiske eller religiøse overbevisning. I forhold til hadefulde beskeder, så vil der være virkelig meget oprydning. Alle de personlige angreb under kamptrådene skal ligeså meget oprydes. Det skader og koster ingenting at udvise gensidig respekt, men ofte er forummet herinde et frirum til alfahanner der ikke har noget at skulle have sagt i hverdagen og den bedste måde at komme ud med det på, er ved at irettesætte og oplærer andre i hvordan man skal opføre sig og have samme holdning som en selv.

Peace, love and out fra der politiske forum <3
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar