Antimadridista skrev: ↑man nov 11, 2024 12:22 am
Lopezzz skrev: ↑søn nov 10, 2024 11:53 pm
Antimadridista skrev: ↑søn nov 10, 2024 11:39 pm
Lopezzz skrev: ↑søn nov 10, 2024 11:26 pm
Antimadridista skrev: ↑søn nov 10, 2024 11:17 pm
Lopezzz skrev: ↑søn nov 10, 2024 10:07 pm
Antimadridista skrev: ↑søn nov 10, 2024 7:57 pm
Lopezzz skrev: ↑søn nov 10, 2024 6:53 pm
Altså jeg er ikke nyhedskanal

Bare skriv Maccabi Tel Aviv / Amsterdam i Youtube eller på sociale medier så finder du tonsvis af videoer også med vold .
Det har jeg ikke lige tænkt mig. Du nævnte bare at de smadrede alt og angreb folk og så tænkte jeg du vel havde beviser…men du poster 4 videoer der ikke viser vold…
Og som sagt så HAR dansk tv vist noget af det du poster ovenover
Kan du forklare mig først hvorfor er Israel ikke sanktioneret som Rusland eller som alle andre lande der begik folkemord?
Hvorfor deltager de i europæisk sport og alt andet?
De er ikke velkommen nogen steder i verden.
De dræber og dræber uskyldige mennesker og det har de gjort i over 1 år og de jubler over det.
Jeg håber ikke at du synes at det er i orden.
Jeg ved ikke hvad du fisker efter men jeg kan desværre ikke lige nu finde en video hvor de slår på nogen.
Der var sammenstød og det er deres skyld. De rev palæstinensiske flag ned uden nogen grund, de råbte Fuck Palestina, de råbte dræb arabere, dræb børnene og viste provokerende bannere med Netanyahu på billedet. De smadrede taxier, kastede sten mod politiet osv.
Har de forventet at der ikke ville komme nogen modsvar?
Mange kom til skade den aften og der kommer sikkert flere videoer som er ikke lagt på nettet endnu.
Ej hør nu. Det jeg svarede på, har intet med alt det der du skriver nu at gøre. Det gider jeg slet ikke involvere mig i.
Jeg fisker ikke efter noget. Du kom med en masse beskyldninger om vold og om at vestlig TV ikke viste noget af det.
Jeg spurgte blot om bevis for den vold. Det har du så ikke kunnet finde noget af. Om det beviser der ikke har været vold, siger jeg ikke, men alle og enhver kan udbasunere alt muligt. Derfor ønskede jeg blot beviser.
Ligesom jeg havde set nogle af de billeder du viste, i dansk TV. Så det passer altså ikke at dansk TV ikke viste de israelske ballademagere.
Jeg skrev:
Der var sammenstød og det er deres skyld. De rev palæstinensiske flag ned uden nogen grund, de råbte Fuck Palestina, de råbte dræb arabere, dræb børnene og viste provokerende bannere med Netanyahu på billedet. De smadrede taxier, kastede sten mod politiet osv.
Der var tilskadekomne på begge sider så det er vold. Du kan selv læse om det på nettet.
Og hvad mener du om “tilskadekommende på begge sider”? Israelere og politiet eller israelere og muslimske grupper? Eller noget tredje?
Israelere og kristne/muslimer/alle demonstranter/fredelige mennesker fra alle verdens hjørner som viser sympati for Palestina, du ved dem der kæmper for fred i verden
Tror du virkelig at alle der demonstrerer for Palestina er muslimer? Dem er der mindst af.
Vi stopper her. Jeg tror ikke at nogen herinde støtter Palestina.
Du lægger mig utrolig mange meninger i munden Lopezzz, det behøver du ikke…
Skal bare lige forstå…de folk, vist primært muslimer, som der ER videoer af tæske folk. DET er de fredelige folk der kæmper for fred i verden….eller hvordan..??
NEJ, du forstår ingenting.
Korrupte mainstream medier har tegnet det billede men virkeligheden er anderledes.
Videoer med beviser bliver hurtig fjernet fra nettet fordi de ønsker ikke at du skal se sandheden.
Demonstranter forsvarer sig fordi de blev angribet af jøder som har startet hele balladen.
Demonstranter er de gode mennesker, jøder er dårlige mennesker.
Demonstranter (mennesker) demonstrerer i fred og ro. De provokerer aldrig nogen.
Jøder kommer og angriber dem.
Demonstranter forsvarer sig.
Så kommer politiet og beskytter jøder
Billioner af mennesker i verden fordømmer folkedrab af Palæstinensere begået af jøder.
Billioner af mennesker er på gaden hver dag rundt omkring i verden og demonstrerer fredeligt.
De ønsker fred i verden og at krigen skal stoppe men det ender med at de bliver tæsket af politiet.
Hvorfor?
Fordi politiet/regeringer/politikere får ingenting hvis der er fred i verden. De vil hellere skabe kaos så de kan profitere fra det.
Derfor tillader de jøderne at smadre løs på tingene og provokere fredelige mennesker.
Billeder viser at politiet gøre ingenting når Maccabi hooligans laver ballade. De kører bare ved siden af og holder øje.
De ventede bare på at demonstranter bliver involveret så de kan tæske dem. Og demonstranter havde ingen chance end at forsvare sig selv både fra politiet og hooligans.
Så fortæl mig hvor ligger retfærdighed here?
Og forresten muslimer har intet at gøre med noget som helst.
Det var heller ikke muslimer der drabte jøder i 1. og 2. verdenskrig, men det ved du da godt.