10/11 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2024/2025

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2323 gange
Blevet takket: 1377 gange
Kontakt:

Re: 10/11 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Søndag kl 21 :yawn: ...jeg melder mig syg i morgen
MDCCCXCIX

Brugeravatar
PeterPedal
Har takket: 70 gange
Blevet takket: 260 gange

Indlæg af PeterPedal »

SpillerSomMESSI skrev:
lør nov 09, 2024 5:12 pm
Ja jeg drømmer om at alt flow og streaming ville blive samlet en een portal og så betale pr udsendelse man vil se. På den måde ville alt vlre tilgængelig for enhver, man skulle blot betale en sum pr. udsendelse.
Jeg har TV2 Play og betaler ca 85 kr for en kamp - det svarer nogenlunde til prisen på en bif-billet.

Og så er der lidt ekstra Bonus oven i ... jeg kan se kampe dagen efter, hvis jeg er forhindret, og jeg kan se en del OK engelske krimier og nogen OK film fra BritBox og CMore ... lidt af hvert. Jeg synes sådan set det er en rimeligt OK pris.
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
Puyols_garn
Har takket: 218 gange
Blevet takket: 196 gange

Indlæg af Puyols_garn »

Prøvede lige hurtigt at regne på det. Hvis man vil se alle Barça kampe i La Liga, CL, Copa del Rey, Supercopa de España, og UEFA Super Cuppen, så skal man have både Viaplay og TV2 Play med sportspakken. Hvis man vælger abonnementet med reklamer hos TV2 Play bliver det 718 kroner om måneden for begge. Hvis man er fuldstændig ligeglad med international sport og annullerer abonnementerne i 2 måneder henover sommerpausen, så bliver det 7180 kroner om året. Over de 5 turneringer kan Barça ende med at spille 64 kampe over et år, hvis man vinder Champions League efter at have endt som nr 9-16 i gruppespillet, vinder ligaen eller Copa del Rey, og går hele vejen til finalen i både CdR og Supercopa de España. Det er lige godt og vel 114 kroner pr kamp hvis man ender med at spille så mange kampe som overhovedet muligt. Hvis vi nu siger man misser et par kampe i løbet af sæsonen og Barça ikke går hele vejen i alle turnerninger, så man ender med at se 45 kampe på en sæson, så bliver det 160 kr. per kamp. Har ikke inkluderet VM for klubhold, for jeg har ikke kunnet finde noget om hvem der får rettighederne herhjemme. Jeg er faktisk heller ikke engang sikker på om der er nogen herhjemme der har rettighederne til Supercopa de España, fordi jeg selv bruger en anden løsning.

Synes det er blevet ret pebret at se kampe i TV. Er heller ikke synderligt imponeret over kommentatorerne herhjemme. Endte med at se vores hjemmekamp i sidste sæson mod Napoli på TV3+ (Tror da nok det var dem der sendte den), og var chokeret over hvor lidt kommentatorerne vidste om Barça. Da Raphinha scorede med højrebenet kommenterede en af dem at han satte den ind med hans stærke ben, og de var begge to fuldstændig i vildrede da Roberto blev sat ind i stedet for Fermín som interior, for Roberto er da højreback, var de ganske overbevist om. Nevermind at han var CM inden han blev omskolet til HB, eller at han havde spillet interior i løbet af sæsonen og havde vist at han var ret dygtig til at lave farlige dybdeløb. Han endte selvfølgelig med at score kort efter :lol:

Det er noget helt andet at høre kommentatorerne på det internationale engelske kommentarspor. Der plejer det at være Albert 'Chapi' Ferrer og en anden gut jeg ikke kan huske navnet på der kommenterer Barça kampe, og de er ikke helt dumme at høre på. Eneste lille anke er at ham den anden gut altid udtaler Iñigo som IN-YOU-GO :lol:

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 593 gange

Indlæg af Norbit »

Puyols_garn skrev:
søn nov 10, 2024 2:41 pm
Prøvede lige hurtigt at regne på det. Hvis man vil se alle Barça kampe i La Liga, CL, Copa del Rey, Supercopa de España, og UEFA Super Cuppen, så skal man have både Viaplay og TV2 Play med sportspakken. Hvis man vælger abonnementet med reklamer hos TV2 Play bliver det 718 kroner om måneden for begge. Hvis man er fuldstændig ligeglad med international sport og annullerer abonnementerne i 2 måneder henover sommerpausen, så bliver det 7180 kroner om året. Over de 5 turneringer kan Barça ende med at spille 64 kampe over et år, hvis man vinder Champions League efter at have endt som nr 9-16 i gruppespillet, vinder ligaen eller Copa del Rey, og går hele vejen til finalen i både CdR og Supercopa de España. Det er lige godt og vel 114 kroner pr kamp hvis man ender med at spille så mange kampe som overhovedet muligt. Hvis vi nu siger man misser et par kampe i løbet af sæsonen og Barça ikke går hele vejen i alle turnerninger, så man ender med at se 45 kampe på en sæson, så bliver det 160 kr. per kamp. Har ikke inkluderet VM for klubhold, for jeg har ikke kunnet finde noget om hvem der får rettighederne herhjemme. Jeg er faktisk heller ikke engang sikker på om der er nogen herhjemme der har rettighederne til Supercopa de España, fordi jeg selv bruger en anden løsning.

Synes det er blevet ret pebret at se kampe i TV. Er heller ikke synderligt imponeret over kommentatorerne herhjemme. Endte med at se vores hjemmekamp i sidste sæson mod Napoli på TV3+ (Tror da nok det var dem der sendte den), og var chokeret over hvor lidt kommentatorerne vidste om Barça. Da Raphinha scorede med højrebenet kommenterede en af dem at han satte den ind med hans stærke ben, og de var begge to fuldstændig i vildrede da Roberto blev sat ind i stedet for Fermín som interior, for Roberto er da højreback, var de ganske overbevist om. Nevermind at han var CM inden han blev omskolet til HB, eller at han havde spillet interior i løbet af sæsonen og havde vist at han var ret dygtig til at lave farlige dybdeløb. Han endte selvfølgelig med at score kort efter :lol:

Det er noget helt andet at høre kommentatorerne på det internationale engelske kommentarspor. Der plejer det at være Albert 'Chapi' Ferrer og en anden gut jeg ikke kan huske navnet på der kommenterer Barça kampe, og de er ikke helt dumme at høre på. Eneste lille anke er at ham den anden gut altid udtaler Iñigo som IN-YOU-GO :lol:
Ikke underligt at flere og flere vælger iptv - pirattv. Har hørt priser ned mod 3-400kr årligt for stort set samtlige tv kanaler. Det er jo vanvittigt. Det var langt bedre i gode gamle dage.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Michman
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 779 gange

Indlæg af Michman »

Hader de kl 21 kampe om søndagen.. Ved godt det lyder sindsygt.. Men jeg står op kl 08:00 (ved godt det er sent og luksus for mange).. Men jeg har fibromyalgi det tager 1,5 time at falde i søvn pga smerter. Plus tanke forstyrrelser. Som jeg får anti phykotisk medicin for.. Det er ikke optimalt for mig med de kampe..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Puyols_garn
Har takket: 218 gange
Blevet takket: 196 gange

Indlæg af Puyols_garn »

Norbit skrev:
søn nov 10, 2024 4:00 pm
Ikke underligt at flere og flere vælger iptv - pirattv. Har hørt priser ned mod 3-400kr årligt for stort set samtlige tv kanaler. Det er jo vanvittigt. Det var langt bedre i gode gamle dage.
Enig, synes det er ved at tage overhånd med priserne for at være fodboldfan. Alt fra billetpriser til TV-abonnementer er blevet sindssygt dyrt, og vi ser allerede hvordan store dele af fanbaserne i flere storklubber ikke længere har råd til følge deres hold i samme omfang som før i tiden. Synes det er en ærgelig udvikling.

Iniesta007
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 277 gange

Indlæg af Iniesta007 »

PeterPedal skrev:
søn nov 10, 2024 1:01 pm
SpillerSomMESSI skrev:
lør nov 09, 2024 5:12 pm
Ja jeg drømmer om at alt flow og streaming ville blive samlet en een portal og så betale pr udsendelse man vil se. På den måde ville alt vlre tilgængelig for enhver, man skulle blot betale en sum pr. udsendelse.
Jeg har TV2 Play og betaler ca 85 kr for en kamp - det svarer nogenlunde til prisen på en bif-billet.

Og så er der lidt ekstra Bonus oven i ... jeg kan se kampe dagen efter, hvis jeg er forhindret, og jeg kan se en del OK engelske krimier og nogen OK film fra BritBox og CMore ... lidt af hvert. Jeg synes sådan set det er en rimeligt OK pris.
TV og Streaming mig her og der :crazy:
Man bestemmer jo selv over sine penge det handler om prioritering, og der er ingen lommer I den sidste klædning :angel:
Nå har varmet op i VIPEN og set Odense tøser klaske Brest :thumbup:
Nu gælder det Brøndby og Barca.
Forza. :clap:

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 661 gange
Blevet takket: 835 gange

Indlæg af PuyolErGud »

Som ventet starter Yamal ikke inde, men han er lidt mere overraskende ikke engang på bænken. Fint, hvis vurderingen er at han ikke er helt klar. Så hellere spare end at skulle risikere at smide ham ind til sidst.

Fermin erstatte ham. Cubarsi starter selvfølgelig inde som den kæmpe chef han er.

DrGink
Har takket: 1050 gange
Blevet takket: 220 gange

Indlæg af DrGink »

PuyolErGud skrev:
søn nov 10, 2024 8:52 pm
Som ventet starter Yamal ikke inde, men han er lidt mere overraskende ikke engang på bænken. Fint, hvis vurderingen er at han ikke er helt klar. Så hellere spare end at skulle risikere at smide ham ind til sidst.

Fermin erstatte ham. Cubarsi starter selvfølgelig inde som den kæmpe chef han er.
Ja jeg tænkte også han er nok er ved at være godt brugt.
Jeg forstår til gengæld ikke hvorfor det så ikke blev mod røde stjerne. Sociedad på udebane er ikke en nem kamp.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 710 gange
Blevet takket: 769 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Sendes Liga Loca ikke længere… mit yndlingsprogram?
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Brugeravatar
whidgee
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 461 gange

Indlæg af whidgee »

PuyolErGud skrev:

Barca skriver at han er skadet efter et spark han modtog mod Røde Stjerne. Kun et slag, så intet alvorligt. Håber de holder ham hjemme fra landsholdet i næste uge så han kan få sig et par ugers hvile

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 661 gange
Blevet takket: 835 gange

Indlæg af PuyolErGud »

whidgee skrev:
søn nov 10, 2024 9:24 pm
PuyolErGud skrev:

Barca skriver at han er skadet efter et spark han modtog mod Røde Stjerne. Kun et slag, så intet alvorligt. Håber de holder ham hjemme fra landsholdet i næste uge så han kan få sig et par ugers hvile
Nu skal jeg jo ind i Parken og se kampen, så håber selvfølgelig at se ham spille, men for alles bedste burde han blive sparet.

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1151 gange
Blevet takket: 801 gange

Indlæg af Kvoller »

Senest rettet af Kvoller søn nov 10, 2024 9:42 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 505 gange
Blevet takket: 1829 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kvoller skrev:
søn nov 10, 2024 9:41 pm
For fucks sake...

DrGink
Har takket: 1050 gange