6/11 Røde Stjerne - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Har takket: 94 gange
Blevet takket: 245 gange

Re: 6/11 Røde Stjerne - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Endnu en masterclass af Casadó. Er han den mest formstærke defensive midtbanespiller i verden? Formentlig. Vanvittigt.
Robert Zimmerman

DeanCassady

Indlæg af DeanCassady »

Robert Zimmerman

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 193 gange
Blevet takket: 467 gange

Indlæg af Norbit »

Det slog mig lige, vi gik fra ikke at kunne vinde på udebane i europæiske sammenhænge til at uddelegere øretæver. Er holdet i virkeligheden stærkere mentalt, bedre sammenspillet og bedre fysisk end vi var under Valverde hvor vi fik klø på Anfield? Det er selvfølgelig ikke kun Flicks arbejde, Xavi har naturligvis også lagt noget fundament til det, Flick har bare taget den niveauet op og krydret der mentale med der fysiske. Vil meget gerne se der her hold i en kamp mod Liverpool, de virker også skræmmende gode under den nye træner Arne Slot.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

nosslo15
Har takket: 130 gange
Blevet takket: 187 gange

Indlæg af nosslo15 »

DeanCassady skrev:
tors nov 07, 2024 1:24 am
Hold nu kæft, hvor ser han ud! Er det på begge sider, at han er blevet syet, det ser det da ud til?

Hvordan kan det være gået til? Jeg synes ikke, jeg rigtigt har set noget lignende før. Han må have fået støvleknopper på begge sider. Arme dreng!

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1862 gange
Blevet takket: 1219 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

nosslo15 skrev:
tors nov 07, 2024 1:56 am
DeanCassady skrev:
Hold nu kæft, hvor ser han ud! Er det på begge sider, at han er blevet syet, det ser det da ud til?

Hvordan kan det være gået til? Jeg synes ikke, jeg rigtigt har set noget lignende før. Han må have fået støvleknopper på begge sider. Arme dreng!
Shit man han ligner en mma fighter :lol:
MDCCCXCIX

Dumle
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 24 gange

Indlæg af Dumle »

Lopezzz skrev:
tors nov 07, 2024 7:54 am
nosslo15 skrev:
DeanCassady skrev:

Synd for knægten omend han med de mulige ar kommer til at ligne en sand kriger. Men tænker han nok er ude de næste par kampe

JHMark
Har takket: 93 gange
Blevet takket: 51 gange

Indlæg af JHMark »

Dumle skrev:
tors nov 07, 2024 8:30 am
Lopezzz skrev:
nosslo15 skrev:
DeanCassady skrev:

Synd for knægten omend han med de mulige ar kommer til at ligne en sand kriger. Men tænker han nok er ude de næste par kampe
Sikke en dårlig lægestab! Enhver kan da se at et Disney-plaster havde været nok.

Brugeravatar
Isageren
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 272 gange

Indlæg af Isageren »

Dumle skrev:
tors nov 07, 2024 8:30 am
Lopezzz skrev:
nosslo15 skrev:
DeanCassady skrev:

Sorry, men han skal være med mod Sociedad. Vi har ikke råd til at starte Dominguez
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Har takket: 1094 gange
Blevet takket: 1002 gange

Indlæg af Antimadridista »

Ku vi ik smide Frenkie derned…

DeanCassady

Indlæg af DeanCassady »

nosslo15 skrev:
DeanCassady skrev:

Billedet snyder lidt på grund af blodet. Han blev kun ramt på den ene side af ansigtet, men stadig voldsomt.
Robert Zimmerman

DeanCassady

Indlæg af DeanCassady »

Antimadridista skrev:
tors nov 07, 2024 11:57 am
Ku vi ik smide Frenkie derned…
Jeg stoler simpelthen ikke på Frenkies defensive disciplin. Så hellere Dominguez.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 75 gange
Blevet takket: 237 gange

Indlæg af Barca80 »

Norbit skrev:
tors nov 07, 2024 1:25 am
Det er selvfølgelig ikke kun Flicks arbejde, Xavi har naturligvis også lagt noget fundament til det, Flick har bare taget den niveauet op og krydret der mentale med der fysiske.
Mener du i ramme alvor at Flick bare har taget Xavis arbejde et niveau op ??

Hans trænerarbejd er jo mindst 3-4 klasser over Xavi. Siden hvornår har Barca scoret så mange mål før i sin klub historie? Det antal mål som Barcas nuværende trio scorer kan den berygtede tidligere MSN trio ikke engang hamle op med.

Xavis fundament? Aner ikke hvad det skulle være. Jeg ved bare at mange Barca fans ofte ikke kunne finde rundt i Xavis ideer og planer under kampene.

I forhold til underholdning, angrebsspil, antal mål og sejre - der er Flick nærmest lysår foran Xavi.

Jeg siger ikke at alt hvad Xavi gjorde var dårligt. Men sorry, jeg må bare sige, at han fremstår jo nærmest som billig plastik i forhold til Flick.

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 193 gange
Blevet takket: 467 gange

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
tors nov 07, 2024 1:09 pm
Norbit skrev:
tors nov 07, 2024 1:25 am
Det er selvfølgelig ikke kun Flicks arbejde, Xavi har naturligvis også lagt noget fundament til det, Flick har bare taget den niveauet op og krydret der mentale med der fysiske.
Mener du i ramme alvor at Flick bare har taget Xavis arbejde et niveau op ??

Hans trænerarbejd er jo mindst 3-4 klasser over Xavi. Siden hvornår har Barca scoret så mange mål før i sin klub historie? Det antal mål som Barcas nuværende trio scorer kan den berygtede tidligere MSN trio ikke engang hamle op med.

Xavis fundament? Aner ikke hvad det skulle være. Jeg ved bare at mange Barca fans ofte ikke kunne finde rundt i Xavis ideer og planer under kampene.

I forhold til underholdning, angrebsspil, antal mål og sejre - der er Flick nærmest lysår foran Xavi.

Jeg siger ikke at alt hvad Xavi gjorde var dårligt. Men sorry, jeg må bare sige, at han fremstår jo nærmest som billig plastik i forhold til Flick.
Kan mærke at mit indlæg bliver misforstået.

Xavi er ikke Flick, men lidt credit skal han have, han tog klubben som var under frit fald med Koeman, greb den og fik situationen vendt fra ekstrem nedadgående til steady state. Flick har taget den et niveau op. Jeg nævner på intet tidspunkt at han har taget den fra lvl 3 til lvl 4, jeg skrev at vi er kommet et skridt op. Førhen lå vi i midten af europæiske klubber, pt. er vi i toppen.

Xavi fik et godt resultat mod PSG på udebane, det var meget positivt. Flick er bare mere konstant på det niveau.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2138 gange
Blevet takket: 1266 gange

Indlæg af Dytrax »

Thierry Henry: "I don’t think Hansi Flick started a new era…Xavi did. He's continuing what Xavi did."

"Xavi started Cubarsí, Xavi started Lamine Yamal, Xavi started a lot of the players there. So, he left, Hansi Flick arrived."

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2138 gange
Blevet takket: 1266 gange

Indlæg af Dytrax »

Ikke fordi denne tråd skal bruges til Xavi debat, men...

Jeg var urimeligt kritisk overfor den gode Xavi, også på grænsen til dumstædig kritik for kritikkens skyld.

Cubarsi og Yamal har begge udtrykt glæde og taknemmelig ift. Xavi og måden han var på.
Han overtog et hold i dyb krise og det kan godt være at han ikke fik forløst visionen, men han var og ér Barça helt ind i knoglerne.

Han lagde en del af fundamentet, fik plantet frø i spillerne og under Flick er potentialet vokset. Tror slet ikke vi har set det "færdige" resultat endnu.

Besvar