3/11 FC Barcelona - Espanyol
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Wennerberg
- Forum Admin
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 224 gange
3/11 FC Barcelona - Espanyol
FC Barcelona - Espanyol
La Liga
3. november - kl. 16.15
TV: Ingen
La Liga
3. november - kl. 16.15
TV: Ingen
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
-
Re: 3/11 FC Barcelona - Espanyol
Ærgerligt at de igen igen ikke viser kampen, medmindre man har TV2 Play eller en eller anden stor TV-pakke :(
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 603 gange
- Blevet takket: 596 gange
Nogen der ved om man kan se den på bet365 ?jacobskytte skrev: ↑fre nov 01, 2024 1:59 pmÆrgerligt at de igen igen ikke viser kampen, medmindre man har TV2 Play eller en eller anden stor TV-pakke :(
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
- whidgee
- Har takket: 165 gange
- Blevet takket: 344 gange
Det kan du hvis du har penge på din bet365 konto eller har et aktiv bet. Kvaliteten er dog ikke super godSpillerSomMESSI skrev: ↑fre nov 01, 2024 5:11 pmNogen der ved om man kan se den på bet365 ?jacobskytte skrev: ↑fre nov 01, 2024 1:59 pmÆrgerligt at de igen igen ikke viser kampen, medmindre man har TV2 Play eller en eller anden stor TV-pakke :(
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 603 gange
- Blevet takket: 596 gange
Jeg har en konto, men jeg synes egentlig der er mange kampe derinde hvor de blot grafisk viser kampen, og ikke selve tv udsendelse… ved ikke om de viser la liga kampene.whidgee skrev: ↑fre nov 01, 2024 5:19 pmDet kan du hvis du har penge på din bet365 konto eller har et aktiv bet. Kvaliteten er dog ikke super godSpillerSomMESSI skrev: ↑fre nov 01, 2024 5:11 pmNogen der ved om man kan se den på bet365 ?jacobskytte skrev: ↑fre nov 01, 2024 1:59 pmÆrgerligt at de igen igen ikke viser kampen, medmindre man har TV2 Play eller en eller anden stor TV-pakke :(
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
- whidgee
- Har takket: 165 gange
- Blevet takket: 344 gange
Det gør de. Har selv brugt detSpillerSomMESSI skrev: ↑fre nov 01, 2024 9:04 pmJeg har en konto, men jeg synes egentlig der er mange kampe derinde hvor de blot grafisk viser kampen, og ikke selve tv udsendelse… ved ikke om de viser la liga kampene.whidgee skrev: ↑fre nov 01, 2024 5:19 pmDet kan du hvis du har penge på din bet365 konto eller har et aktiv bet. Kvaliteten er dog ikke super godSpillerSomMESSI skrev: ↑fre nov 01, 2024 5:11 pmNogen der ved om man kan se den på bet365 ?jacobskytte skrev: ↑fre nov 01, 2024 1:59 pmÆrgerligt at de igen igen ikke viser kampen, medmindre man har TV2 Play eller en eller anden stor TV-pakke :(
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1862 gange
- Blevet takket: 1219 gange
- Kontakt:
Jeg kræver en total ydmygelse af mini puta. Glemmer aldrig deres klamme fans den gang de stormede banen så vores spillere var tvunget til at flygte i tunnelen
MDCCCXCIX
- Michman
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 666 gange
Tror muligvis jeg kan låne min tv2 play ud til en heldig hvis det er..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
-
- Har takket: 130 gange
- Blevet takket: 187 gange
Jeg synes der er mange ting som gør, at det bliver en spændende kamp i morgen. For det første bliver det spændende at se, hvordan holdet reagerer mod en modstander, som alle forventer vi kan slå. Kan de sætte sig selv op til kampen? Eller begynder der at ske ting og sager oppe i deres hoveder, når Barca nu er blevet udråbt som storfavoritter til sølvtøj i denne sæson på baggrund af de sidste par kampe?
Det bliver også spændende at se om Flick i denne kamp vil bruge Gavi i længere tid, end han hidtil har fået - og følgelig, hvor Gavi er henne i øjeblikket. Ligeledes med Olmo, han må også forventes at få en del spilletid. Og hvad med de Jong? Kan han fortsætte de gode takter fra sidste kamp og hvor vil Flick bruge ham? Som den bagerste eller som den midterste midt? Bliver Casado bænket fra start? I forhold til Gavi, Pedri og de Jong mener jeg, at det, som jeg indtil videre har set fra Casado, har vist, at han er klart mere defensivt disciplineret end de andre. Men vi for måske ikke helt brug for ham i en kamp som den i morgen? Endelig er der Ansu, kunne kampen i morgen blive den, hvor han begynder at få lidt vind i sejlene?
Det bliver også spændende at se om Flick i denne kamp vil bruge Gavi i længere tid, end han hidtil har fået - og følgelig, hvor Gavi er henne i øjeblikket. Ligeledes med Olmo, han må også forventes at få en del spilletid. Og hvad med de Jong? Kan han fortsætte de gode takter fra sidste kamp og hvor vil Flick bruge ham? Som den bagerste eller som den midterste midt? Bliver Casado bænket fra start? I forhold til Gavi, Pedri og de Jong mener jeg, at det, som jeg indtil videre har set fra Casado, har vist, at han er klart mere defensivt disciplineret end de andre. Men vi for måske ikke helt brug for ham i en kamp som den i morgen? Endelig er der Ansu, kunne kampen i morgen blive den, hvor han begynder at få lidt vind i sejlene?
-
- Har takket: 48 gange
- Blevet takket: 105 gange
Det var snart flere spørgsmål end 7 experter kan svare på....smilernosslo15 skrev: ↑lør nov 02, 2024 4:05 pmJeg synes der er mange ting som gør, at det bliver en spændende kamp i morgen. For det første bliver det spændende at se, hvordan holdet reagerer mod en modstander, som alle forventer vi kan slå. Kan de sætte sig selv op til kampen? Eller begynder der at ske ting og sager oppe i deres hoveder, når Barca nu er blevet udråbt som storfavoritter til sølvtøj i denne sæson på baggrund af de sidste par kampe?
Men lad os se imorgen, tror Flick har styr på det
God weekend Culers.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 392 gange
- Blevet takket: 1412 gange
- Isageren
- Har takket: 251 gange
- Blevet takket: 272 gange
Hvis nogen kan smide et link til kampen, så må de gerne det. Tak.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.