Jeg har Gavi på hjemmebanen og så har jeg valgt Cubarsi til udebanen. Så når 3.trøjen kommer, må det måske blive Olmo eller Casado. Så kan Yamal komme på næste sæson.
Jeg kommer næsten til at kopiere dig! SKAL have en sort Cubarsí trøje, et must.
Kopier du bare løs! Med den sorte på vej kommer jeg op på 84 Barcelona trøjer og den grønne vil gøre det til 85!
Du er jo vanvittig, Puyi!
Det siger min kæreste også, men altså, det er jo FC Barcelona!
Jeg har Gavi på hjemmebanen og så har jeg valgt Cubarsi til udebanen. Så når 3.trøjen kommer, må det måske blive Olmo eller Casado. Så kan Yamal komme på næste sæson.
Kopier du bare løs! Med den sorte på vej kommer jeg op på 84 Barcelona trøjer og den grønne vil gøre det til 85!
Hvem har folk valgt på årets trøje? Hvilke tanker gik I med? Synes altid det er svært at vælge en ny trøje. Mit valg gik på Gavi, da jeg ikke kunne få en Bernal trøje, lå Gavi mig meget naturligt. Trøjen kommer forhåbentlig inden kampen mod Villarreal, så den kan indvies. Mit valg faldt på Gavi fordi han er min yndlingsspiller. Simpelthen.
Det er ved at være et stykke tid siden min sidste trøje.
Dengang valgte jeg Ansu Fati.
Han er 1 ud af 2 talenter jeg har fået på ryggen.
Den anden er Bojan.
Jeg har taget en beslutning aldrig mere at jinxe vores talenter, ved at få deres navn på en trøje.
Tak fordi du tager en for holdet. Helten vi har brug for, ikke helten vi fortjener
Ja nogle gange må man jo ofre sig.
Jeg laver i øvrigt heller aldrig mere en ny spiller tråd.
Startede Dembele tråden, og det var jo ikke ligefrem en succes med ham.
Tænk, hvor længe har vi alle gået herinde og revet håret ud i forsøget på at finde roden til vores skadesproblemer, og så har svaret været lige under vores næser hele tiden
Seriøst ... hvornår kommer den sorte udebanetrøje på lager igen på Barça's hjemmeside?!
Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor Vapor modellen hos Unisport, kører med både logo og navn hos Spotify?
Troede Vapor modellen var den udgave spillerne brugte i kamp, men er jeg helt væk eller hvad?