"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Brugeravatar
Barcaholic
Geografisk sted: Århus
Har takket: 256 gange
Blevet takket: 251 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Barcaholic »

FCBarcelonaChr skrev:
søn jun 02, 2024 8:09 pm
Nå. Vidste ikke hvor jeg ellers skulle skrive det her henne, så det blev her. Jeg kan mærke at jeg ikke længere har energien til at skrive på forum længere. Det er drænende. Ved ikke hvorfor jeg skriver det til jer, da I sikkert ikke kunne være mere ligeglade. Jeg vil ønske jer allesammen en god sommer og håbe på at vi kommer stærkt igen til næste sæson. Måske jeg vender tilbage, hvis jeg får overskuddet til det. Alt det bedste fra mig - FCBarcelonaChr! :|
Jeg håber ikke dette er et farvel, men et på gensyn.
Må din sommer blive fyldt med sol og god karma.
Håber du vender stærkt tilbage med fornyet energi.
Dine opslag vil blive savnet.

Ps, jeg har jo en revanche i gæt holdopstillingen til gode. ;-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 593 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg håber da du vender tilbage, du er meget værdsat.

Jeg tog selv en pause på ca 18 måneder herfra forummet… det skader ikke at tage en pause.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

nosslo15
Har takket: 128 gange
Blevet takket: 185 gange

Indlæg af nosslo15 »

FCBarcelonaChr skrev:
lør jul 08, 2023 5:34 pm
Halløj!

Så er det efterhånden en del år siden, at jeg meldte mig til forummet her, så det er tide at få sagt goddag.

Jeg har haft et par pauser henad vejen, både selvvalgte, men også tvungne. Jeg har, qua min diagnose som bipolar, en del op og nedture, og det var der sikkert også nogle af jer der lagde mærke til forleden, hvor jeg gik lidt over gevind i transferrygter. Det skyldes min humørsvingninger, som jeg dog tager medicin for, men af og til, sker der udsving. Beklager meget.

Min kærlighed til Barça startede da jeg var omkring otte år gammel. Jeg synes ham Ronaldinho dér, var den sejeste med en bold for fødderne og det synes jeg stadigvæk den dag i dag at han var.

Min første kamp på Camp Nou, var da Barça mødte Bilbao i SuperCuppen tilbage i 2015. Aduriz havde i den omvendte kamp scoret hattrick og chancerne for sejr, efter et 4-0 (?) nederlag, var små. Jeg sad med en kammerat lige bagved udskiftningsbænken og husker at Iker Muniain gik lige forbi os, det var stort at være så tæt på. Leo varmede op så tæt på at man kunne puste ham i nakken. Jeg har sidenhen været i Barcelona to gange yderligere og agter at besøge byen igen snarest, eventuelt når Camp Nou genåbner. Det er og bliver en skøn by. 

I min fritid går jeg meget op i at gå lange ture, cykle forholdsvis lange ture, spille FIFA og bruge tid sammen med venner, familie, kæreste og støtte det lokale fodboldhold, Odense Boldklub. 

Min største kærlighed indenfor boldens verden vil dog altid være FC Barcelona. Jeg har nogle klubber jeg sympatiserer med, men Barça er og bliver min klub.

Det var alt fra mig. 

Visca el Barça! 
💙❤️
Du kunne også bare "trappe" lidt ned med din aktivitet her på forum, så du får lidt mere overskud til andre ting. :glad:

Men du kan også bare vende tilbage, når du har tid og lyst, forummet løber ingen steder. :thumbup:

emo
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 368 gange
Blevet takket: 809 gange

Indlæg af emo »

FCBarcelonaChr skrev:
Nå. Vidste ikke hvor jeg ellers skulle skrive det her henne, så det blev her. Jeg kan mærke at jeg ikke længere har energien til at skrive på forum længere. Det er drænende. Ved ikke hvorfor jeg skriver det til jer, da I sikkert ikke kunne være mere ligeglade. Jeg vil ønske jer allesammen en god sommer og håbe på at vi kommer stærkt igen til næste sæson. Måske jeg vender tilbage, hvis jeg får overskuddet til det. Alt det bedste fra mig - FCBarcelonaChr! :|
Forståeligt, har selv været on and off mange gange, stopper nok aldrig med at læse, men der har gået måneder hvis ikke mere imellem at skrive aktivt. Det er helt normalt !

Vi ses sq til næste sæson !!!
Allez...

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 628 gange

Indlæg af PuyolErGud »

FCBarcelonaChr skrev:
Du skal komme tilbage! Du skal på away med Odense Boldklub til Østerbro og så giver jeg en øl! Nyd sommeren!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Odense
Har takket: 375 gange
Blevet takket: 1385 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvor er I søde, gutter… :oops: Lidt over en måneds pause blev det til. Frisk igen til at debattere.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Odense
Har takket: 375 gange
Blevet takket: 1385 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Halløj! :wave:

Jeg vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle spørge, så det bliver her. Jeg har ikke læst tråden helt igennem, så undskylder på forhånd hvis jeg kunne have fundet svaret der. Jeg tænkte på, hvem holder folk med udover Barça og hvorfor? :think: Er interesseret i at kende mine med fans lidt bedre og har hukommelse som en si, så derfor spørger jeg her. Det behøver selvfølgelig ikke nødvendigvis være sådan at I holder lige meget med alle klubber, hvis der er flere, men det kan også være klubber i blot ønsker det bedste for. Både indenfor og udenfor landets grænser. Jeg starter:

1) FC Barcelona.

Her ligger min allerdybeste kærlighed. Blev forelsket da jeg så Ronaldinho med en bold for fødderne for første gang og har holdt ved lige siden. Kærlighed på godt og på ondt. Min nuværende yndlingsspiller er Gavi. Den lille terrier.

2) Odense Boldklub.

Den første kamp jeg nogensinde så på et ''rigtigt'' stadion var sammen med min far og jeg var ... ikke solgt. Jeg var vel fem år gammel, helt høj på sukker og faldt i søvn i første halvleg. Hjem gik det. Sidenhen har jeg haft den gamle med på Camp Nou og senest Odense Stadion. Selvom OB's spillestil på ingen måder minder om Barça's, så ... er jeg solgt. De har mit hjerte, til evig tid. Lige meget hvor mange gange de skuffer mig, så vil jeg altid støtte dem.

3) Klubber der har min sympati.

Lad os starte i det tyske, nærmere bestemt Borussia Dortmund. De spiller, for det meste, sprudlende offensiv fodbold og har en helt fantastisk fanskare. Jeg har dem på listen over steder jeg skal opleve inden jeg dør. Et magisk sted.

Så hopper vi på et fly og tager til London, hvor vi finder Arsenal. Én af mine allerbedste kammerater er stor fan af Thierry Henry og Arsenal, så det var naturligt for mig at følge med på sidelinjen. Endnu engang, et offensivt tænkende mandskab. Jeg synes snart de skal skubbe Manchester City & Pep af mesterskabstronen, det ville klæde ''verdens bedste liga''.

Sidste stop på FCBChr's lille Europa turné, Milano. Nærmere bestemt AC Milan. Endnu engang skal vi hive gode gamle Ronaldinho frem. Forlod ikke Barça da han gjorde, men holdt et skarpt øje med hvad han foretog sig. Husker en kamp på Bernabéu hvor han i en fremskredende alder drev gæk med Gud og hver mand. Lidt af hvert på min liste.

Listen med sympati klubber kunne nemt være længere, men begrænsede mig! :grin:

Nå gutter. Hvem, hvad, hvor og hvornår? :thumbup:

Besvar