Ja der er virkelig mange at vælge imellem. En utroligt likeable trup vi har. Kounde er jeg helt enig med dig i er undervurderet. Han gør det, for det meste, forrygende. Casadó, Olmo og Fermín var nogle af mine boblere.Hristo skrev: ↑ons okt 02, 2024 5:50 pm#1: Gavi (kongen)FCBarcelonaChr skrev: ↑ons okt 02, 2024 5:39 pmSad og tænkte på ... hvem er egentlig jeres yndlingsspillere i Barça?
Min top fem:
1) Gavi.
Navnet taler for sig selv. Han er en kriger uden sidestykke, kæmper med brystet forrest. Lader ikke små hunde som Vinicius gøre hvad der passer ved ham. Han kæmper. Han er eminent teknisk og virker som en virkelig god dreng.
2) Cubarsí.
En ung gut de fleste af os fik øjnene op for i sidste sæson. Hans evner med bolden for fødderne er helt specielle i så ung en alder. Han laver sine fejl, men der er et kæmpe potentiale. Jeg ser ham som fremtiden for Barça. Jeg husker en del virkelig gode bolde op i banen i sidste sæson og også denne. Han er rolig på bolden og er lige det vi mangler.
3) Pedri.
Arvtageren til Don Andrés' nummer otte. Hvad han ikke kan med en bold, er ikke værd at kunne. Efter min mening, hvis han kan holde sig skadesfri, så er han helt oppe i toppen af midtbanespillere i hele verden. Top to. Unikum.
4) Raphinha.
Hvor skal man starte? Fra at være en humørspiller (for at sætte det på spidsen), til at være én af vores mest stabile spillere. Han leverer gang på gang. Han kan spille på kanterne, som hængende angriber, offensiv midt. Han er blevet langt mere afslutningssikker. Kæmper tydeligvis for logoet og sine holdkammerater. En rigtig guttermand.
5) Yamal.
Hvor dælen skal man starte med den her knægt? Han kan jo drive gæk med selv de mest rutinerede forsvarsspillere, sætte sine medspillere op i bedste Messi-stil, han er tilmed begyndt at score regelmæssigt og har været med i nogle år nu efterhånden. Han vælger, eftersigende, at afvise århundredets kontrakttilbud fra PSG. Udelukkende grundet kærligheden til klubben. Dét giver ham en stor stjerne i min bog, udover alt det åbenlyse. En unik spiller.
Det var et lille skriv om mine nuværende yndlingsspillere på førsteholdet i Barça!
#2: Pedri, Araujo, Yamal, Fermin, Raphinha, Kounde (undervurderet af mange)
#3: Casado, Balde, Cubars, Olmo, Fati, Ter Stegen
Ja det er mange, men det er nok der kendetegner den nye gejst: mange fede typer at holde af, mange klubfolk.
Og har intet imod Lewan eller De Jong. AC er også så fin og må gerne blive mange år. Men jeg elsker dem med passion. Ikke tilfældigt Stoitchkov nok er min alltime favorit efter Ronaldinho og Messi.
FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 366 gange
- Blevet takket: 1353 gange
Re: FC Barcelona
-
- Har takket: 131 gange
- Blevet takket: 171 gange
De sidste tre har virkelig bare alle en fed mentalitet. De går bare ind på den bane for at vinde.FCBarcelonaChr skrev: ↑ons okt 02, 2024 5:59 pmJa der er virkelig mange at vælge imellem. En utroligt likeable trup vi har. Kounde er jeg helt enig med dig i er undervurderet. Han gør det, for det meste, forrygende. Casadó, Olmo og Fermín var nogle af mine boblere.Hristo skrev: ↑ons okt 02, 2024 5:50 pm#1: Gavi (kongen)FCBarcelonaChr skrev: ↑ons okt 02, 2024 5:39 pmSad og tænkte på ... hvem er egentlig jeres yndlingsspillere i Barça?
Min top fem:
1) Gavi.
Navnet taler for sig selv. Han er en kriger uden sidestykke, kæmper med brystet forrest. Lader ikke små hunde som Vinicius gøre hvad der passer ved ham. Han kæmper. Han er eminent teknisk og virker som en virkelig god dreng.
2) Cubarsí.
En ung gut de fleste af os fik øjnene op for i sidste sæson. Hans evner med bolden for fødderne er helt specielle i så ung en alder. Han laver sine fejl, men der er et kæmpe potentiale. Jeg ser ham som fremtiden for Barça. Jeg husker en del virkelig gode bolde op i banen i sidste sæson og også denne. Han er rolig på bolden og er lige det vi mangler.
3) Pedri.
Arvtageren til Don Andrés' nummer otte. Hvad han ikke kan med en bold, er ikke værd at kunne. Efter min mening, hvis han kan holde sig skadesfri, så er han helt oppe i toppen af midtbanespillere i hele verden. Top to. Unikum.
4) Raphinha.
Hvor skal man starte? Fra at være en humørspiller (for at sætte det på spidsen), til at være én af vores mest stabile spillere. Han leverer gang på gang. Han kan spille på kanterne, som hængende angriber, offensiv midt. Han er blevet langt mere afslutningssikker. Kæmper tydeligvis for logoet og sine holdkammerater. En rigtig guttermand.
5) Yamal.
Hvor dælen skal man starte med den her knægt? Han kan jo drive gæk med selv de mest rutinerede forsvarsspillere, sætte sine medspillere op i bedste Messi-stil, han er tilmed begyndt at score regelmæssigt og har været med i nogle år nu efterhånden. Han vælger, eftersigende, at afvise århundredets kontrakttilbud fra PSG. Udelukkende grundet kærligheden til klubben. Dét giver ham en stor stjerne i min bog, udover alt det åbenlyse. En unik spiller.
Det var et lille skriv om mine nuværende yndlingsspillere på førsteholdet i Barça!
Ja det er mange, men det er nok der kendetegner den nye gejst: mange fede typer at holde af, mange klubfolk.
Og har intet imod Lewan eller De Jong. AC er også så fin og må gerne blive mange år. Men jeg elsker dem med passion. Ikke tilfældigt Stoitchkov nok er min alltime favorit efter Ronaldinho og Messi.
Kounde er normalt sikker defensivt med få undtagelser. Og så er han bare begyndt at lægge enormt meget på offensivt. Plus - intet pis, arbejder stenhårdt. For mig en absolut elite-højreback.
- FCBarcelonaChr
Han er i hvert fald deroppe af. Han er efter min mening det perfekte pendant til offensive Balde, og så er han, som du selv nævner, ved at bygge på offensivt.Hristo skrev: ↑ons okt 02, 2024 6:03 pmDe sidste tre har virkelig bare alle en fed mentalitet. De går bare ind på den bane for at vinde.FCBarcelonaChr skrev: ↑ons okt 02, 2024 5:59 pmJa der er virkelig mange at vælge imellem. En utroligt likeable trup vi har. Kounde er jeg helt enig med dig i er undervurderet. Han gør det, for det meste, forrygende. Casadó, Olmo og Fermín var nogle af mine boblere.Hristo skrev: ↑ons okt 02, 2024 5:50 pm#1: Gavi (kongen)FCBarcelonaChr skrev: ↑ons okt 02, 2024 5:39 pmSad og tænkte på ... hvem er egentlig jeres yndlingsspillere i Barça?
Min top fem:
1) Gavi.
2) Cubarsí.
3) Pedri.
4) Raphinha.
5) Yamal.
Kounde er normalt sikker defensivt med få undtagelser. Og så er han bare begyndt at lægge enormt meget på offensivt. Plus - intet pis, arbejder stenhårdt. For mig en absolut elite-højreback.
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 593 gange
- Blevet takket: 583 gange
-
- Blevet takket: 221 gange
Casado, Pedri og Gavi... Jeg kan godt lide elegante midtbanespillere, der kan finde ud af at arbejde for holdet. Vi har hele fire styks (næsten alle fra La Masia) med Fermin - lækkert!
Jeg har på intet tidspunkt savnet De Jong i denne sæson, og det er overvejende Bernal og Casados fortjeneste.
Jeg har på intet tidspunkt savnet De Jong i denne sæson, og det er overvejende Bernal og Casados fortjeneste.
- FCBarcelonaChr
Enig. Midtbanen har fungeret fint med de to. Så ærgerligt at Bernal gik i stykker så hurtigt.Madameskrald skrev: ↑ons okt 02, 2024 8:57 pmCasado, Pedri og Gavi... Jeg kan godt lide elegante midtbanespillere, der kan finde ud af at arbejde for holdet. Vi har hele fire styks (næsten alle fra La Masia) med Fermin - lækkert!
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1805 gange
- Blevet takket: 1188 gange
- Kontakt:
- Lopezzz
- Kontakt:
- Puyols_garn
- Har takket: 72 gange
- Blevet takket: 59 gange
Faldt lige over en god tråd fra Blaya Sensat omkring Flicks måde at forsvare på. Der spilles med ekstrem defensiv risiko, men vi fanger også modstanderen offside langt hyppigere sammenlignet med sidste sæson. 59 offsides er det blevet til i de første ti kampe, sammenlignet med 21 i de første ti kampe af sidste sæson. Til tider hårdt for blodtrykket, men der er en mening med galskaben
- Lopezzz
- Kontakt:
Jeg har også lagt mærke til at vi har meget bedre styr på offsidefælden og det giver mening nu. Fortsætter vi i samme stil bliver der ikke lukket mange mål ind.Puyols_garn skrev: ↑fre okt 04, 2024 7:40 pmFaldt lige over en god tråd fra Blaya Sensat omkring Flicks måde at forsvare på. Der spilles med ekstrem defensiv risiko, men vi fanger også modstanderen offside langt hyppigere sammenlignet med sidste sæson. 59 offsides er det blevet til i de første ti kampe, sammenlignet med 21 i de første ti kampe af sidste sæson. Til tider hårdt for blodtrykket, men der er en mening med galskaben
Ser ud til at Hansika er en meget smart mand.
MDCCCXCIX
- Puyols_garn
- Har takket: 72 gange
- Blevet takket: 59 gange
Tror stadig vi kommer til at lukke en pæn sjat mål ind, risikoen er stadig høj. Men helt enig i vi har fået meget bedre styr på offsidefælden. Har været imponeret over hvor gode spillerne har været til at holde linjen og bevæge sig i tandem i kontrasituationer. Så længe det betyder vi kan holde presset på modstanderen og skabe chancer i overflod, så gør det mig ikke noget at der også bliver lukket flere indLopezzz skrev: ↑fre okt 04, 2024 7:49 pmJeg har også lagt mærke til at vi har meget bedre styr på offsidefælden og det giver mening nu. Fortsætter vi i samme stil bliver der ikke lukket mange mål ind.Puyols_garn skrev: ↑fre okt 04, 2024 7:40 pmFaldt lige over en god tråd fra Blaya Sensat omkring Flicks måde at forsvare på. Der spilles med ekstrem defensiv risiko, men vi fanger også modstanderen offside langt hyppigere sammenlignet med sidste sæson. 59 offsides er det blevet til i de første ti kampe, sammenlignet med 21 i de første ti kampe af sidste sæson. Til tider hårdt for blodtrykket, men der er en mening med galskaben
Ser ud til at Hansika er en meget smart mand.
God pointe, har ikke set tal på hvor mange flere tætte off-sides der bliver dømt end før, men havde indtryk af dommerne generelt lod tvivlen komme det angribende hold til gode når det var for tæt til at se live
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2051 gange
- Blevet takket: 1222 gange
There's been a fight between Romanian and Albanian workers at Spotify Camp Nou today, with reports indicating that around 20 individuals were fighting each other with sticks. At least six suffered minor injuries.
The manager intervened and kicked them all out.
[Anna Punsí]