Camp Nou
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1805 gange
- Blevet takket: 1188 gange
- Kontakt:
-
- Har takket: 44 gange
- Blevet takket: 96 gange
Re: Camp Nou
Det har du sku ret i. Men hvis du nogensinde har været så uheldig at se en kamp i regnvejr, så vil du nyde at der snart er tag hele vejen rundt
Og ikke kun hos de fine i VIPEN.
Jeg glæder mig til det er helt færdig og Barca spiller er opvisningskamp med Messi og Iniesta på holdet, det bliver STORT Drømme kender ingen grænser.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 366 gange
- Blevet takket: 1353 gange
Jeg har kun set kampe på Camp Nou i solskin, men kunne forestille mig det er maks træls. Har trods alt været en del gange på Odense Stadion... Når man så hvordan det gamle Camp Nou så ud indvendigt, så levede det slet ikke op til nutidens standarder. Det var jo i forfald og der måtte ske noget. Godt at det sker nu. Jeg glæder mig som et lille barn til at det nye Camp Nou åbner op og vi igen kan se fodbold på et ''rigtigt'' stadion! Det har jeg savnet...Iniesta007 skrev: ↑ons okt 02, 2024 5:20 pmDet har du sku ret i. Men hvis du nogensinde har været så uheldig at se en kamp i regnvejr, så vil du nyde at der snart er tag hele vejen rundt
Jeg glæder mig til det er helt færdig og Barca spiller er opvisningskamp med Messi og Iniesta på holdet, det bliver STORT Drømme kender ingen grænser.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1805 gange
- Blevet takket: 1188 gange
- Kontakt:
Det kommer til at tage lang tid at vænne mig til det nye stadion men jeg glæder mig.Iniesta007 skrev: ↑ons okt 02, 2024 5:20 pmDet har du sku ret i. Men hvis du nogensinde har været så uheldig at se en kamp i regnvejr, så vil du nyde at der snart er tag hele vejen rundt
Og hvis Messi kommer tilbage bliver det endnu mere specielt oplevelse men jeg tvivler på at han kommer tilbage mens Laporta er der.
MDCCCXCIX