Camp Nou

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1805 gange
Blevet takket: 1188 gange
Kontakt:

Re: Camp Nou

Indlæg af Lopezzz »

Det kommer ikke til at ligner sig selv mere efter renoveringen :sad:
MDCCCXCIX

Iniesta007
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 96 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Lopezzz skrev:
tirs sep 24, 2024 10:04 pm
Det har du sku ret i. Men hvis du nogensinde har været så uheldig at se en kamp i regnvejr, så vil du nyde at der snart er tag hele vejen rundt :thumbup:
Og ikke kun hos de fine i VIPEN.
Jeg glæder mig til det er helt færdig og Barca spiller er opvisningskamp med Messi og Iniesta på holdet, det bliver STORT :clap: Drømme kender ingen grænser. :crazy:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 1353 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Iniesta007 skrev:
ons okt 02, 2024 5:20 pm
Lopezzz skrev:
Det har du sku ret i. Men hvis du nogensinde har været så uheldig at se en kamp i regnvejr, så vil du nyde at der snart er tag hele vejen rundt :thumbup:
Jeg glæder mig til det er helt færdig og Barca spiller er opvisningskamp med Messi og Iniesta på holdet, det bliver STORT :clap: Drømme kender ingen grænser. :crazy:
Jeg har kun set kampe på Camp Nou i solskin, men kunne forestille mig det er maks træls. Har trods alt været en del gange på Odense Stadion... :clap: Når man så hvordan det gamle Camp Nou så ud indvendigt, så levede det slet ikke op til nutidens standarder. Det var jo i forfald og der måtte ske noget. Godt at det sker nu. Jeg glæder mig som et lille barn til at det nye Camp Nou åbner op og vi igen kan se fodbold på et ''rigtigt'' stadion! Det har jeg savnet...

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1805 gange
Blevet takket: 1188 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Iniesta007 skrev:
ons okt 02, 2024 5:20 pm
Lopezzz skrev:
Det kommer til at tage lang tid at vænne mig til det nye stadion men jeg glæder mig.
Og hvis Messi kommer tilbage bliver det endnu mere specielt oplevelse men jeg tvivler på at han kommer tilbage mens Laporta er der.
MDCCCXCIX

Besvar