Neymar could return to Barça in 2025. The Brazilian is out of contract and could return to be fit for the 2026 World Cup.
Laporta would like to sign a big name for the new Spotify Camp Nou.
[Diario Sport]
Omg.
Slipper vi aldrig for dét specifikke rygte?
Året er 2046. Halvdelen af Europa står under vand, og det meste af den anden halvdel ligger i ruiner efter Taylor Swift og ABBA hologrammerne aflyste deres kombinerede Europa-turné. I Barcelona er Nike-aftalen eftersigende lige rundt om hjørnet, og den seneste renovation af Camp Nou Nou Nou er tæt på at være færdig.
Sport rapporterer at Neymar skriver under med Barcelona inden indvielsen.
Edit: Koeman beklager sig offentligt over at han ikke havde den kaliber spiller til rådighed da han var træner.
Barça are looking for a right-back, and Lille's Tiago Santos is the most desired candidate. [Diario Sport]
Jeg tænker det er mere nødvendigt med en VB, både Balde og Martin er elendige
Selv hvis Balde på en eller anden måde skulle finde sin topform frem igen, så er Martin stadig en for dårlige backup.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!!
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen
Barça are looking for a right-back, and Lille's Tiago Santos is the most desired candidate. [Diario Sport]
Jeg tænker det er mere nødvendigt med en VB, både Balde og Martin er elendige
Selv hvis Balde på en eller anden måde skulle finde sin topform frem igen, så er Martin stadig en for dårlige backup.
Af en 20-årig synes jeg virkelig ikke Balde er elendig. Men han skal helt klart forbedre sig yderligere og her ville færre skader helt klart hjælpe. Jeg tror at han og Valle som render rundt i Celtic ot kunne blive et godt makkerpar mange år frem hvis de ellers gider dele pladsen.
Bayern München har en snart “gratis” venstreback men ham har Real vist udset sig.