ENIG! VAMOS!Mésqueunclub skrev: ↑tors sep 19, 2024 11:01 pmOp på hesten igen, vi skal holde momentummet fra ligaen når vi møder Villarreal, få selvtilliden tilbage, så vi er klar til næste CL kamp.
19/9 Monaco - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 366 gange
- Blevet takket: 1353 gange
Re: 19/9 Monaco - FC Barcelona
- FCBarcelonaChr
Sov godt gutter. Et godt trick, hvis humøret er nede … spis lidt rester. Jeg spiste en lille portion pasta med svampe i noget flødeostecreme. Det var mums og en kæmpe spurgt.
Godnat og sov godt.
Godnat og sov godt.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1805 gange
- Blevet takket: 1188 gange
- Kontakt:
Ja der er ikke andet at gøre. Monaco var bedre og det skal vi acceptere. Vi skal hurtig videre til endnu en svær kamp og her håber jeg på flere minutter til Fati.Mésqueunclub skrev: ↑tors sep 19, 2024 11:01 pmOp på hesten igen, vi skal holde momentummet fra ligaen når vi møder Villarreal, få selvtilliden tilbage, så vi er klar til næste CL kamp.
Håber også på at Ter Stegen genser kampen og lærer noget af hans dume afleveringer.
Mange gange er han meget værre end hele forsvaret tilsammen.
MDCCCXCIX
- Puyols_garn
- Har takket: 72 gange
- Blevet takket: 59 gange
Hvis nogen har brug for et lille grin her efter kampen kan jeg informere om, at Sofascore giver en delt førsteplads for bedste præstation i aften til Vanderson og, you guessed it, Ter Stegen
-
- Har takket: 44 gange
- Blevet takket: 96 gange
Tak for lidt opbakning
Ja det var jo som at stikke hånden ind i en hvepserede at skrive Carcia ikke er god nok til holdet
Men jeg bliver ALDRIG fan af ham...sorry. De sidste mange sæsoner har han været skyld i både straffe og røde kort, det er fakta.
Ved godt Stegen ikke skal spille ham nu han er så dårlig
Nå som flere herinde skriver " op på hesten igen ".
Jeg er snart på vej til München, ned til store øl og store P..... .
Dejligt at få renset hjernen oven på kampen...smiler.
Take care Culers.
-
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 893 gange
- Blevet takket: 651 gange
Nja, det er mere at du kalder ham dårlig, efter han får den aflevering fra Ter Stegen, når man ikke kan klandre ham for det. Jeg har nu heller ikke den store fidus til ham, ikke efter hans første tid ved os, inden udlejningen.Iniesta007 skrev: ↑fre sep 20, 2024 2:26 amTak for lidt opbakning
Ja det var jo som at stikke hånden ind i en hvepserede at skrive Carcia ikke er god nok til holdet
-
- Har takket: 125 gange
- Blevet takket: 132 gange
Ret skal være ret. Der er ingen der tvinger Garcia til at tage det røde kort. Det er den slags dumheder, der ødelægger en kamp.
Når det er sagt, er det klart Ter Stegen, der bærer den største skyld i situationen. Han har det desværre med at træffe nogle dumme beslutninger i opstillet, og i mine øjne er hans spil med fødder overvurderet. Jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg har hørt en kommentator fortælle, at Ter Stegen normalvis ikke laver sådanne opspilsfejl, selvom vi ser det alt for ofte.
Det er nok mere hans beslutninger end tekniske færdigheder, der er skyld i de mange opspilsfejl..
Hvis man skal finde noget positivt efter gårsdagens kamp, så må det være vores midtbane. Pedri og Casado gjorde det rigtig fint, og jeg er meget imponeret over Casados evner på bolden. Jeg vidste godt, at han kan løbe solen sort. Pedri ligner også en mand, der er i meget bedre form end længe. Det er meget positivt.
Jeg håber dog snart vi ser nogle rotationer i front, så Yamal og Raphinha ikke løber ind i skader. De må være rigtig trætte efter i går.
Når det er sagt, er det klart Ter Stegen, der bærer den største skyld i situationen. Han har det desværre med at træffe nogle dumme beslutninger i opstillet, og i mine øjne er hans spil med fødder overvurderet. Jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg har hørt en kommentator fortælle, at Ter Stegen normalvis ikke laver sådanne opspilsfejl, selvom vi ser det alt for ofte.
Det er nok mere hans beslutninger end tekniske færdigheder, der er skyld i de mange opspilsfejl..
Hvis man skal finde noget positivt efter gårsdagens kamp, så må det være vores midtbane. Pedri og Casado gjorde det rigtig fint, og jeg er meget imponeret over Casados evner på bolden. Jeg vidste godt, at han kan løbe solen sort. Pedri ligner også en mand, der er i meget bedre form end længe. Det er meget positivt.
Jeg håber dog snart vi ser nogle rotationer i front, så Yamal og Raphinha ikke løber ind i skader. De må være rigtig trætte efter i går.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2051 gange
- Blevet takket: 1222 gange
Hansi Flick: "We tried at all times, but we have to accept that they deserved to win. Now we have to recover and come back stronger. We have seven more chances."
"After 10 minutes, the sending off completely changed our game plan. These things happen and we have to accept them, but we are strong enough to bounce back in the Champions League. That's for sure."
"We have to accept this defeat. I'm sure that with the injured players back on track we will be a stronger team."
"Lamine tried everything he could today, it was a complicated match for him. I replaced him thinking about Sunday."
"I've told the team that we have to keep our heads up. We have another game on Sunday."
- Barca80
- Har takket: 75 gange
- Blevet takket: 231 gange
Hvorfor kan man ikke klandre ham for det? Alt er jo ikke modsætninger eller enten sort og hvidt.Kvoller skrev: ↑fre sep 20, 2024 6:26 amNja, det er mere at du kalder ham dårlig, efter han får den aflevering fra Ter Stegen, når man ikke kan klandre ham for det. Jeg har nu heller ikke den store fidus til ham, ikke efter hans første tid ved os, inden udlejningen.Iniesta007 skrev: ↑fre sep 20, 2024 2:26 amTak for lidt opbakning
Ja Ter Stegen laver en hovedløs aflevering, men Garcia følger op på dumheden og fælder spilleren som sidste mand. Så både Ter Stegen og Garcia er skyldige i situationen.
-
- Blevet takket: 221 gange
Fælder spilleren?
Ter Stegen spiller Garcia, der lige er vendt op i banen.
Han gør sit for at redde situationen for holdet. Og man kan vel endog stille spørgsmålstegn ved, om der overhovedet er frispark. Det er i duel om bolden, og Garcia laver for mig og se ikke noget specielt ureglementeret i den aktion - angriberen smider sig blot på grund af kontakten. Det er i hvert fald ikke noget stort frispark!
Han kan i hvert fald ikke lave mindre, uden at lade ham tage et frit løb mod målet.
Han gør sit for at redde situationen for holdet. Og man kan vel endog stille spørgsmålstegn ved, om der overhovedet er frispark. Det er i duel om bolden, og Garcia laver for mig og se ikke noget specielt ureglementeret i den aktion - angriberen smider sig blot på grund af kontakten. Det er i hvert fald ikke noget stort frispark!
Han kan i hvert fald ikke lave mindre, uden at lade ham tage et frit løb mod målet.
-
- Har takket: 1040 gange
- Blevet takket: 974 gange
Hvad skal vi ca ha af point for at gå i top 8…17-18 point..?
Hjemme skal vi helst ha 10+ point. Men med Bayern og Atalanta kan vi måske ende på 7-8 point
Ude: røde stjerne, Dortmund og Benfica….her kan vi godt ende på 5-6 point.
Realistisk ender vi vel på 13-15 point. Optimistisk 17…
Hjemme skal vi helst ha 10+ point. Men med Bayern og Atalanta kan vi måske ende på 7-8 point
Ude: røde stjerne, Dortmund og Benfica….her kan vi godt ende på 5-6 point.
Realistisk ender vi vel på 13-15 point. Optimistisk 17…
-
- Har takket: 639 gange
- Blevet takket: 1289 gange
- FCBarcelonaChr
Helt enig, Madameskrald. Jeg fatter slet ikke at han IKKE spiller helt frie Cubarsí eller Martínez...Madameskrald skrev: ↑fre sep 20, 2024 2:16 pmFælder spilleren?
- FCBarcelonaChr
Som den gode kaptajn han er, påtager han sig det fulde ansvar. Not.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre sep 20, 2024 4:05 pmHelt enig, Madameskrald. Jeg fatter slet ikke at han IKKE spiller helt frie Cubarsí eller Martínez...Madameskrald skrev: ↑fre sep 20, 2024 2:16 pmFælder spilleren?