21 - Frenkie De Jong
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 354 gange
- Blevet takket: 229 gange
Re: 21 - Frenkie De Jong
ja han går gratis
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto
-
- Har takket: 117 gange
- Blevet takket: 172 gange
https://fcbarcelona.dk/Nyheder/undren-o ... aenge.html
Han er formentlig frisk som en ørn, når vinduet er lukket.
Han er formentlig frisk som en ørn, når vinduet er lukket.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2051 gange
- Blevet takket: 1222 gange
𝗙𝗥e𝗡𝗞𝗜𝗘 𝗗𝗘 𝗝𝗢𝗡𝗚 has been given 15 days to make a decision about his injury. Barça want him to decide if he wants to either play after the international break even if he still feels discomfort in his right ankle or have surgery.
[mundodeportivo ]
Så vidt jeg har forstået, vil Frenkie ikke, uden operation, kunne forventes at komme tilbage til sit bedste niveau, alt mens operation vil holde ham ude i længere tid.
Ved I noget?
Jeg kan godt lide Araujo og jeg tror egentlig Frenkie er som skræddersyet til Flicks system, men vi har rigtig mange midtbanespillere, så især de Jong tror jeg hurtigt vi kommer over at miste, og kunne man få Arnold på fri næste år og se om Kounde kan få samme selvtillid som centerback så kunne jeg godt se en fremtid i det.
Jeg tror begge de 2 bliver svære at forhandle med, jeg føler ikke de helt har Barca hjertet med og måske går mere efter pengene, og det er også ok
Jeg tror begge de 2 bliver svære at forhandle med, jeg føler ikke de helt har Barca hjertet med og måske går mere efter pengene, og det er også ok
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 366 gange
- Blevet takket: 1353 gange
- Barca80
- Har takket: 75 gange
- Blevet takket: 231 gange
Åh sikke et syndebuk han er blevet i klubben.Frenkie de Jong: "They said a lot of things about me, that I don't want surgery and that I get paid a lot of money. There were numbers like €37M or so but the reality is very, very far from that. I'm nowhere close to earning that amount. So I understand people who are frustrated because they think I make a lot of money, I refuse surgery, I don't train and I'm on 'vacations', but none of that is true."
#AD
- PeterPedal
- Har takket: 21 gange
- Blevet takket: 149 gange
Problemet er vel også lidt, at hvis han forlader klubben, er der ingen der vil savne ham. Det er vel snart kun de ældste af os her inde, der kan huske at have set ham spille.
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2051 gange
- Blevet takket: 1222 gange
Frenkie de Jong will receive the medical green light tomorrow. [Catalunya Ràdio]