Hansi Flick
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 593 gange
- Blevet takket: 583 gange
Re: Hansi Flick
Ja det virker som om at mottoet “vi er jo Barca, en af verdens største klubber” virker på ledelsen i klubben til at man ikke tro at der kunne være ledelses grunde til at det går som det går.
Vi kan det hele fordi vi er Barca.. ja det hjælper desværre ikke i en kamp på græsset når det gælder.
Er det ikke også det Man U har bildt sig selv ind i 10+ år efterhånden nu, og se på dem..
We need a revolution!
Vi kan det hele fordi vi er Barca.. ja det hjælper desværre ikke i en kamp på græsset når det gælder.
Er det ikke også det Man U har bildt sig selv ind i 10+ år efterhånden nu, og se på dem..
We need a revolution!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 593 gange
- Blevet takket: 583 gange
Hvis det er sandt, så er næste episode af Seinfeld “ the twist” klar.. som jeg tidligere har skrevet om kunne laves ud af Xavis sige op, komme tilbage, blive fyret, sitcom agtige ageren fra klubben.Barca80 skrev: ↑fre maj 31, 2024 8:29 pmNu forlyder det i spanske medier, at Hansi Flick og hans stab ikke kan registreres, som tingene ser ud nu.
HVORFOR I ALVERDEN DET ?? Xavi og hans stab fik jo langt flere penge end Hansi Flick og hans team vil få fremadrettet. Og da Xavi og co. er skredet, så må det sgu da give noget større luft i lønbudgettet ???
Jeg er så dødtræt af den her registrering-blokade som vi konstant må ligge øre til ved hver evig eneste transfervindue
Jeg har aldrig forstået de her latterlige regler i spansk fodbold og fatter heller ikke Barcas synkende økonomi - måske en som kan hjælpe i det her issue med registering af Hansi Flick
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 366 gange
- Blevet takket: 1353 gange
- FCBarcelonaChr
-
- Har takket: 2672 gange
- Blevet takket: 193 gange
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!!
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen
Det er tidligt i forløbet, men hvor har det været en fornøjelse at se spillerne i de første 2 kampe under hans ledelse. De er i form, spiller 90+ minutter med intensitet. Jeg tror vi kommer til at se os score mange mål i de sidste minutter af halvlegene hvor andre modstandere måske begynder at være slidte. Hvad jeg har set de første 2 runder er at vi kreere masser chancer hele kampen, så modstanderne har ikke kunne slappe af på noget tidspunkt.
Jeg glæder mig allerede til tirsdag
Vamos!
Jeg glæder mig allerede til tirsdag
Vamos!
- Barca80
- Har takket: 75 gange
- Blevet takket: 231 gange
Kan vi ikke blive enige om en ting - hvor afgørende en manager er for en klub?
Der har været flere igennem tiden som mente at truppen ikke er stærk nok, og Xavi skulle have en kæmpe snor (tid) osv., hvor jeg i to sæsoner påpegede at problemet var Xavi som manager.
Lad os lige tænke på hvad Flick har formået på rekord tid , med nogenlunde den samme trup som Xavi.
Ja Flick har ikke fået decideret succes endnu, men hold da fest der er fremgang ift. Xavi. Bare det at han har genopvækket Lewandowski og fået Raphinha til nærmest ligne Ronaldinho siger en del.
Spillermateriale er sekundært - måske 25 pct betydning - og en manager er alfa og omega - måske 75 pct betydning for en klubs sundhed og succes.
-
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 368 gange
- Blevet takket: 808 gange
Du glemmer hurtigt Xavis første sæson. Vi fik snævre sejre, ligesom i de tre første kampe med Flick. Vi har lige vundet en kamp stort. Lad os afvente inden vi vurderer alt baseret på den ene kamp.
Men enig, en manager betyder utrolig meget, ny gejst, nyt energi. Xavi var kørt død i de samme rutiner.
Jeg vil gerne se Flick levere flere kampe med mere end 1-2 måls sejre, og hvordan disse landsholdspauser påvirker hans hold.
Men enig, en manager betyder utrolig meget, ny gejst, nyt energi. Xavi var kørt død i de samme rutiner.
Jeg vil gerne se Flick levere flere kampe med mere end 1-2 måls sejre, og hvordan disse landsholdspauser påvirker hans hold.
Allez...
- Barca80
- Har takket: 75 gange
- Blevet takket: 231 gange
Njaa, jeg er delvis enig. Det er naturligvis ikke særlig smart at sammenligne efter blot 4 kampe. Men der er dog nogle realiteter vi ikke kan komme udenom.
Xavi spillede ofte defensivt, især når han kom foran med et mål. Flick gør det modsatte og bare giver den endnu mere gas. Det er måske den største forskel - den offensive tilgang til spillet, uden undtagelse.
Xavi klandrede ofte spillerne og alle andre end sig selv for fejl. Tror næppe Flick vil gøre det samme. Flick har bedre mandskabspleje og pressehåndtering.
Xavi mente at truppen ikke er stærk nok og fik aldrig det bedste ud af spillerne. Flick har allerede forvandlet flere spillere herunder Lewandowski, Raphinha osv.
Men ellers er jeg enig. Der kommer også nogle "bump" på vejen i løbet af sæsonen og det bliver spændende at se hvordan Flick tackler dem.
- Norbit
- Har takket: 191 gange
- Blevet takket: 453 gange
Selvfølgelig er træneren den altafgørende i sidste ende. Det er også derfor at pilen peger den retning hvis resultaterne går elendigt.emo skrev: ↑man sep 02, 2024 12:10 pmDu glemmer hurtigt Xavis første sæson. Vi fik snævre sejre, ligesom i de tre første kampe med Flick. Vi har lige vundet en kamp stort. Lad os afvente inden vi vurderer alt baseret på den ene kamp.
Forskellen mellem Xavi og Flick i de 2-1 sejre har været, at Xavi ofte lige knap kunne hive en 2-1 sejr hjem. Flick har godt nok fået et par 2-1 sejre, men spillet og chancerne har været til at vi sagtens kunne vinde de kampe med meget mere. Xavi var en god træner at få ind på det tidspunkt, Flick havde sikkert været det forkerte valg. Xavi overtog en klub og et hold i ruiner, han tilføjede noget glæde i truppen og efter for lang en periode blev det alt for monotont. I mine øjne var han spil præget af, at han ikke havde den fornødne erfaring som træner, det kom ofte til udtryk ved at han selv var nødsaget til at skabe sig på sidelinjen og kaste med mudder mod alle. Flick virker mere "professionel" i sin tilgang, han bevarer roen, han ved hvad han vil. Xavis system var præget af, at individuelle spillere gjorde en forskel, Flicks system handler om det kollektive. Jeg er mere fan af Flick-bold end Xavi.
Men som der også bliver nævnt, det er meget tidligt at dømme Flick. Lad os se ham i rigtig modgang og når det for alvor spidser til.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 893 gange
- Blevet takket: 651 gange
Det er selvfølgelig alt for tidligt at spå om hvor stor en succes Flick bliver.
Min personlige konklusion er at jeg aldrig har set så få barcakampe som under Xavi. Xavibold er noget af det mest dødssyge fodbold jeg har set tangerende til Mourinhos Chelsea.
Nu har jeg set de 3 2-1 sejre og jeg var underholdt i store perioder i dem alle, bevares med konstant frygt for forsvaret ville give det hele væk. Jeg tror ikke jeg har været underholde af 3 kampe pr sæson under Xavi.
Før sæsonen skrev jeg i et post at Lewa laver over 30 mål på tværs af turneringerne, og Raphinha, Olmo, Fermin og Lamine alle score tocifret antal kasser, og jeg synes vi er godt på vej.
Min personlige konklusion er at jeg aldrig har set så få barcakampe som under Xavi. Xavibold er noget af det mest dødssyge fodbold jeg har set tangerende til Mourinhos Chelsea.
Nu har jeg set de 3 2-1 sejre og jeg var underholdt i store perioder i dem alle, bevares med konstant frygt for forsvaret ville give det hele væk. Jeg tror ikke jeg har været underholde af 3 kampe pr sæson under Xavi.
Før sæsonen skrev jeg i et post at Lewa laver over 30 mål på tværs af turneringerne, og Raphinha, Olmo, Fermin og Lamine alle score tocifret antal kasser, og jeg synes vi er godt på vej.
- FCBarcelonaChr
-
- Har takket: 785 gange
- Blevet takket: 177 gange
Hansi-Hype!FCBarcelonaChr skrev: ↑man sep 09, 2024 7:56 pmVelfortjent. En meget bedre start kunne man ikke have håbet på.