Nico Williams

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 462 gange

Re: Nico Williams

Indlæg af whidgee »

Lopezzz skrev:
søn aug 11, 2024 6:26 pm
Han kommer, han kommer ikke, han kommer, han kommer ikke osv osv osv.... sådan bliver det helt frem til den 31.august.
Han kommer ;-)

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 523 gange
Blevet takket: 323 gange

Indlæg af Filten »

Lopezzz skrev:
Han kommer, han kommer ikke, han kommer, han kommer ikke osv osv osv.... sådan bliver det helt frem til den 31.august.
Ja og hvis han kommer, så giver Dani Olmo ingen mening.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

ladislau
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 173 gange

Indlæg af ladislau »

Prestige køb er vores helt primære mål

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 445 gange

Indlæg af Barca80 »

Dani Olmo forstærker ikke start 11'eren.

På den offensive centrale midtbane har vi i forvejen Pedri og Fermin (Gündogan kan også spille pladsen), hvorfor Olmo er lidt overflødig, som offensiv midtbane.

Som wing, er han mere eller mindre på niveau med Raphinha eller Ferran. I hvert fald ikke klasser over - altså som wing.

Og hvis vi også får Nico, så er det jo nærmest meningsløst med Olmo.

Det eneste positive med Olmo er, at han er fleksibel; kan spille fire forskellige pladser. Det også en fordel at han er fra La Masia, hvorfor det ikke kræver en tilvænning. Også er han kun 26 år.

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Indlæg af Paulinho15 »

whidgee skrev:
søn aug 11, 2024 6:29 pm
Lopezzz skrev:
Han kommer ;-)
Tror også den er hjemme nu. Har en god fornemmelse omkring Nico ;-)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 629 gange

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
søn aug 11, 2024 8:12 pm

På den offensive centrale midtbane har vi i forvejen Pedri og Fermin (Gündogan kan også spille pladsen), hvorfor Olmo er lidt overflødig, som offensiv midtbane.

Som wing, er han mere eller mindre på niveau med Raphinha eller Ferran. I hvert fald ikke klasser over - altså som wing.

Det eneste positive med Olmo er, at han er fleksibel; kan spille fire forskellige pladser. Det også en fordel at han er fra La Masia, hvorfor det ikke kræver en tilvænning. Også er han kun 26 år.
Personligt har jeg aldrig været helt vild med Olmo, men under EM og under de rette forhold så tror jeg han kan blive vanvittig. Hvis vi får Nico, så er der ingen diskussion om at han er fast mand som VW, Yamal som HW, Lewandowski på toppen og Olmo bag dem. Fermin som backup til Olmo, Pedri/FdJ/Gavi/Gundo om de to pladser på den centrale midt. Så har vi både kvalitet på bænken og start 11'eren. Olmo har ikke én decideret spidskompetencer, men han kæmper røven ud af bukserne og har en virkelig god placeringsevne.

Hvad vi dog skal mes Raphina, Torres, Fati ved jrg ikke.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Drake
Har takket: 3130 gange
Blevet takket: 248 gange

Indlæg af Drake »

Norbit skrev:
søn aug 11, 2024 8:55 pm
Barca80 skrev:
søn aug 11, 2024 8:12 pm

Personligt har jeg aldrig været helt vild med Olmo, men under EM og under de rette forhold så tror jeg han kan blive vanvittig. Hvis vi får Nico, så er der ingen diskussion om at han er fast mand som VW, Yamal som HW, Lewandowski på toppen og Olmo bag dem. Fermin som backup til Olmo, Pedri/FdJ/Gavi/Gundo om de to pladser på den centrale midt. Så har vi både kvalitet på bænken og start 11'eren. Olmo har ikke én decideret spidskompetencer, men han kæmper røven ud af bukserne og har en virkelig god placeringsevne.

Hvad vi dog skal mes Raphina, Torres, Fati ved jrg ikke.
De ville være lidt federe, hvis vi tog det der omhandler Olmo over i hans tråd :thumbup:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2395 gange
Blevet takket: 1398 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Måske er vi på vej til at lave to stærke hold af vores spillere hvis vi også får Nico så vi ikke bekymrer os om udskiftninger.
Jeg håber virkelig at alle spillere kæmper 100% for hinanden og at det ikke har nogen betydning for hvem der starter. Alle skal acceptere en bænkplads og ingen skal være utilfreds med noget.
Vi har brug for en rigtig broderskab og kærlighed i truppen i kommende sæson.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Lopezzz skrev:
søn aug 11, 2024 10:24 pm
Måske er vi på vej til at lave to stærke hold af vores spillere hvis vi også får Nico så vi ikke bekymrer os om udskiftninger.
Jeg håber virkelig at alle spillere kæmper 100% for hinanden og at det ikke har nogen betydning for hvem der starter. Alle skal acceptere en bænkplads og ingen skal være utilfreds med noget.
Vi har brug for en rigtig broderskab og kærlighed i truppen i kommende sæson.
Sådan, Lopezzz! Det er den rette indstilling. Nico og Olmo har jo allerede spillet med mange af Barca-spillerne på landsholdet og der virker der ikke til at være nogle problemer, så det tror jeg heller ikke der bliver i Barca og slet ikke når Hansi Flick er træner. Han virker til at have en god kontakt til spillerne. Plus, at de nuværende Barca-spillere virker til at have hovedet skruet rigtig på. Synes ikke det virker til, at der er nogle Neymar-typer på holdet i øjeblikket.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Barca80

Indlæg af Barca80 »

Jeg stemmer på at han IKKE kommer. Især efter at have set det her for et øjeblik siden:

Billede

Altså han er lige nu igang med at underskrive sin nye trøje med sit nye rygnummer, mens Laporta stadig lover han kommer denne sommer. Intet hvad Barca kilder oplyser giver mening efterhånden :?

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2395 gange
Blevet takket: 1398 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
man aug 12, 2024 11:30 am
Jeg stemmer på at han IKKE kommer. Især efter at have set det her for et øjeblik siden:

Billede

Altså han er lige nu igang med at underskrive sin nye trøje med sit nye rygnummer, mens Laporta stadig lover han kommer denne sommer. Intet hvad Barca kilder oplyser giver mening efterhånden :?
Der findes ikke nogen troværdige medier i denne verden. Næsten alt er baseret på rygter og løgne. Hvis de fortæller os sandheden kommer de ikke til at tjene nogen penge overhoved.
Jo mere de lyver jo mere tjener de.

På Athletic Bilbao's hjemmeside står der intet om Nico Williams, ingen nyheder eller noget.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
!Option
Geografisk sted: Odense
Har takket: 211 gange
Blevet takket: 205 gange

Indlæg af !Option »

Jeg har ikke set Laporta love nogen steder af fx Nico W. kommer til klubben. Der er adskillige medier som skriver det som sandsynligt og derefter usandsynligt, men derfra og så til at Laporta lover det ene eller det andet er der alligevel langt.

Hver sommer farer div. fans op i en spids hver gang der kommer så meget som et tweet eller en nyhed, i stedet for at afvente reel fakta fra klubben eller spilleren selv. Bevares, jeg syntes også det er spændende at følge med i, men hvis alt tages for gode varer på det store internet kan jeg godt forså man bliver en smule overrumplet på daglig basis ;-)

Når det så er sagt så håber jeg godt nok stadig at det lykkes os at signe ham, det ville være en genial spiller at få ind OGSÅ sammen med Olmo :cool:

Jeg tror og håber på en trup lignende nedenstående ca., måske med enkelte ændringer af lidt afgange af fx én CB og en udlejning af en DM/OM. Jeg tror på at det sammenholdt med Flicks måde at spille på kunne blive ekstremt interessant! Jeg tror at vi vil se vores midtbane med en relativ stor rotation afhængig af modstander og form, hvor valget af særligt de to "defensive" midtbanespillere kan diktere hvordan vi griber kampene an.

At vi har fået tilført en spiller som Olmo kan jeg slet ikke forstå kritikken af. Han er en kvalitetsspiller som samtidig knokler ekstremt hårdt og kan både træde direkte ind på holdet samt være med til at aflaste fx Pedri og Gavi over en lang og opslidende sæson. Hvis vi ovenikøbet kan lande en spiller som Nico vil jeg kalde vinduet tæt på ideelt!

Målmand: Stegen, Pena

HB: Kounde (Fort, Valle)
CB: Araujo, Cubarsi, AC, Eric, Inigo (talent?)
VB: Balde (Fort, Valle)

"DM": de Jong, Pedri, Gundogan, Gavi (Bernal, Casado)
OM: Olmo, Pedri, Gundogan, Gavi, Fermin
VW: Nico, Raphinia, Olmo, Ferran
HW: Yamal, Raphinia, Ferran
CF: Lewandowski, Pau Victor (Fati/Roque)

Jeg håber at Fati får lov at bevise sig, men må nok erkende at det ikke ser synderligt sandsynligt ud. Med ovenstående hold er vi måske lidt tynde på vores backs, men kan vi holde os skadesfri og give spilletid til de unge på backerne ser det enormt spændende ud!

Nu må sæsonen godt snart starte! :grin:
Rey Abi!

Brugeravatar
Barca80

Indlæg af Barca80 »

Lopezzz skrev:
man aug 12, 2024 11:52 am
På Athletic Bilbao's hjemmeside står der intet om Nico Williams, ingen nyheder eller noget.
Jov, det er officielt. Se bl.a. deres twitter. Der er flere billeder og videoer med ham, hvor han er sindssyg glad for sin nye trøje med nr 10 - men Barca fans kan da blive med at tro på Laporta og klubbens kilder :thumbup:

https://x.com/AthleticClub/status/18229 ... 9KVRA&s=19

Brugeravatar
Barca80

Indlæg af Barca80 »

Det næste vi får fortalt frem til den 31. august er, at hans nye trøje nummer og store smil på læben ikke betyder noget - han kommer stadig !! :razz:

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Barca80 skrev:
man aug 12, 2024 12:33 pm
Det næste vi får fortalt frem til den 31. august er, at hans nye trøje nummer og store smil på læben ikke betyder noget - han kommer stadig !! :razz:
Snedigt valg af Bilbao at give ham nummer 10. Kan godt forstå, hvis han vælger at blive i barndomsklubben på grund af det.

Men vil du venligst smide et link eller bevis med, hvor Laporta udtaler at Nico kommer?

Hvor er der en officiel udtalelse på det? Men ja, intet nyt i at rygtemøllen siger han kommer den ene dag og rygterne siger noget andet den anden dag.

Besvar