FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 345 gange
- Blevet takket: 1308 gange
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 345 gange
- Blevet takket: 1308 gange
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1781 gange
- Blevet takket: 1175 gange
- Kontakt:
Re: FC Barcelona
Jeg er bange for at Hansi ødelægger Barca fordi han laver samme fejl som Xavi. Han stoler blind på Lewandowski og gøre ham urørlig i startopstillingen. Det er en kæmpe fejl.
Vi kommer ikke til at score mange mål, skabe chancer og slet ikke vinde titler med Lewandowski i spidsen.
Jeg er fucking rasende og trist på samme tid
Vi kommer ikke til at score mange mål, skabe chancer og slet ikke vinde titler med Lewandowski i spidsen.
MDCCCXCIX
- Paulinho15
- Geografisk sted: Vejle
- Har takket: 278 gange
- Blevet takket: 118 gange
Jeg tror, at du bliver overrasket. Jeg tror modsat, at Lewandowski kommer til at shine under Hansi. Han virker kompetent og som om han har en klar planLopezzz skrev: ↑tors jul 25, 2024 9:25 pmJeg er bange for at Hansi ødelægger Barca fordi han laver samme fejl som Xavi. Han stoler blind på Lewandowski og gøre ham urørlig i startopstillingen. Det er en kæmpe fejl.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words
- Paulinho15
- Geografisk sted: Vejle
- Har takket: 278 gange
- Blevet takket: 118 gange
Netop. Lewandowski skal sættes op af holdkammeraterne, men for, at han kan sparke dem ind, så må han arbejde på sin skarphed og selvtillid.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words
-
- Blevet takket: 216 gange
Enig, Lewan har både fysik og rutine til at sparke rigtigt mange mål ind for os i næste sæson, men det kræver han bliver spillet og sat rigtigt op..
Flick udmeldinger her viser fra mit perspektiv, at hab har læst det rigtigt… derfra afhænger meget af Lewan og holdet omkring ham
Flick udmeldinger her viser fra mit perspektiv, at hab har læst det rigtigt… derfra afhænger meget af Lewan og holdet omkring ham
- Puyols_garn
- Har takket: 52 gange
- Blevet takket: 34 gange
Enig, lad os se om det ikke kommer til at gøre noget godt for ham at spille for hans gamle manager. Det var også under Flick at Lewandowski scorede 34 mål i 31 kampe i Bundesligaen 19/20.Paulinho15 skrev: ↑fre jul 26, 2024 12:35 pmJeg tror, at du bliver overrasket. Jeg tror modsat, at Lewandowski kommer til at shine under Hansi. Han virker kompetent og som om han har en klar planLopezzz skrev: ↑tors jul 25, 2024 9:25 pmJeg er bange for at Hansi ødelægger Barca fordi han laver samme fejl som Xavi. Han stoler blind på Lewandowski og gøre ham urørlig i startopstillingen. Det er en kæmpe fejl.
I forhold til debatten om hvorvidt Lewandowski skal holde sig i boksen eller ej, så synes jeg det er interessant at se på hans stats og heatmaps. I 19/20 var han allerede begyndt at gå ned i banen for at hjælpe holdet i det opbyggende spil. Når man sammenligner hans stats fra 19/20 og 23/24 sæsonerne er der heller ikke en stor forskel på fordelingen af hans berøringer på tværs af de sidste 2/3 af banen. Hvor der er en kæmpe forskel er i ren og skær volumen af hans berøringer. Han havde omkring 50% flere berøringer på banens sidste tredjedel og i boksen i 19/20 sæsonen. Bayern havde også omkring 15% flere berøringer per kamp end Barça den sæson, men selv med det aber dabei in mente er det en stor forskel. Hans xG per 90 var også omkring 50% højere i 19/20. Måske er det ikke rollen der er skyld i diskrepansen. Måske har han delvist ret i, at han ikke er blevet sat nok i scene?
Heatmaps forneden illustrerer meget godt, at der ikke umiddelbart er den store variation i hvor han rør bolden mellem 19/20 og 23/24 sæsonen, men der er en kæmpe forskel på volumen af hans berøringer mellem de to sæsoner:
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1781 gange
- Blevet takket: 1175 gange
- Kontakt:
Jeg håber at du har retPaulinho15 skrev: ↑fre jul 26, 2024 12:35 pmJeg tror, at du bliver overrasket. Jeg tror modsat, at Lewandowski kommer til at shine under Hansi. Han virker kompetent og som om han har en klar planLopezzz skrev: ↑tors jul 25, 2024 9:25 pmJeg er bange for at Hansi ødelægger Barca fordi han laver samme fejl som Xavi. Han stoler blind på Lewandowski og gøre ham urørlig i startopstillingen. Det er en kæmpe fejl.
MDCCCXCIX
-
- Har takket: 80 gange
- Blevet takket: 98 gange
Det lygter lidt af endnu en Laporta vennetjeneste. Lige nu og her er det godt for vores FFP, men hvis mod ydelsen er at tildele dem catering i EspaI Barça uden en udbudsrunde så kan det bliver dyrtBarça makes official the agreement with Aramark, key to being able to sign players with the 1:1 rule
The club's current hospitality and catering services provider becomes part of the shareholding of Barça Vision and a new partner of Espai Barça
The American multinational assumes Libero's 40 million debt and the Barça club will be able to close the accounts for the 2023-24 financial year without losses
mundodeportivo.com
- whidgee
- Har takket: 157 gange
- Blevet takket: 307 gange
Endnu en pessimistisk og sortseende forum-bruger med nej-hatten på... Trættendehackmann skrev: ↑tors aug 08, 2024 4:29 pmDet lygter lidt af endnu en Laporta vennetjeneste. Lige nu og her er det godt for vores FFP, men hvis mod ydelsen er at tildele dem catering i EspaI Barça uden en udbudsrunde så kan det bliver dyrtBarça makes official the agreement with Aramark, key to being able to sign players with the 1:1 rule
The club's current hospitality and catering services provider becomes part of the shareholding of Barça Vision and a new partner of Espai Barça
The American multinational assumes Libero's 40 million debt and the Barça club will be able to close the accounts for the 2023-24 financial year without losses
mundodeportivo.com