Så mangler vi bare at få solgt Fermin, nu han alligevel ikke kommer til at få særlig meget spilletid, og ikke for opfyldt til fulde talent, og det sammen med Torre.
Hvis Almo skal spille venstrekant, så skulle det da helst ikke tage ret meget spilletid fra Fermin.
Jeg vil være mindst ligeså, omend ikke mere bekymret for Pedri, Gavi og Gundogan i relation til at stjæle spilletid fra Fernin.
Fermin sidder desværre på et yderligt mandat, uanset Olmos indtræden i truppen medmindre Flick opfinder spilletid til nogle af de øvrige på den lidt dybere midtbane.
Formentlig stærkeste holdopstilling, som sagtens kan spille med om alle titlerne. Altså IMO, er det en slagkraftigt start 11'er, som jeg tror Flick kan få meget ud af
Og her har du så reserveholdet, som også er rimelig stærkt. Der er dog nogle usikkerhedder om hvem der bliver i klubben. Fx ud af følgende CB'er; Eric Garcia, Lenglet, Inigo og Faye er der to reservepladser til rådighed. Det er heller ikke sikkert at FdJ bliver i klubben. Og så har vi Ansu Fati, som måske får Raphina's plads som reserve
Enig… jeg ser dog gerne Balde og de Jong i første kæden, og Raphinha solgt fra + Cancelo i City.
Så må man rigtigt gerne supplere med Nico W, omend Olmo købet i så fald om noget bliver mere spøjst. Typemæssigt minder han dog om Muller, så ikke helt usandsynligt, at han har været af høj prioritet hos Flick - endda større end nogle af vores darlings i Pedri, Fermin og Gavi.
Men også et godt bud som tidligere nævnt, at det kunne være backs, der overvejende skal skabe bredde.
Lige når man troede at det var slut, kører Nico Williams pladen igen på fuld skrue.
Hvad der mig en gåde er, hvorfor i alverden man ikke først kommer af med nogle spillere før man køber Olmo og Nico osv ??
Du har tonsvis af midtbanespillere i truppen lige nu, men alligevel signer man Olmo.
Du har utallige angribere, men alligevel springer banken for Nico.
Kom nu først af med Ansu Fati, Victor Roque, Frankie eller hvad de nu alle hedder ! Det giver jo slet ikke mening det her.
Økonomien skal kunne bære det der sker lad os starte med at være helt enige der. Hvis Olmo og Nico hat været Flicks største ønsker (her snakker jeg rent teoretisk) og økonomien kan bære det uden salg. Så er det vel i orden at klubben sørger for at give Flick de værktøjer han har brug for. Barca har notorisk svært ved at sælge spillere og har i al den tid jeg har været fan været det.
Udover Neymar som ikke var en forhandling kan jeg nærmest ikke komme på nogen store fornuftige salg i den tid jeg har været fan, men det giver bare heller ikke mening blot at sidde på hænderne hvis man har lidt fri økonomi til at skaffe nogle af de værktøjer Flick har brug for.
Hvis Nico ikke kommer denne sommer, så synes jeg at man skal leje Coman i Bayern. Vi har brug for en decideret kant på den anden side af Yamal. Kan vi låne ham 1 års tid, så kan Nico fortsætte sit show i Bilbao frem til næste sommer.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
Jeg kender ikke meget til ham, men hvis han med et år tilbage af kontrakten bliver sat virkelig billigt er det så fordi han ikke er god nok det er tåbelige, eller fordi folk mener vi har bedre alternativer?
Lige nu er mulighederne i vores trup vel Balde og Fort?
Hvis Flick vil spille med indvendige kanter så tænker jeg at vi helst skal spille med venstre benet backs og er For ikke højrebenet?