Klubben er simpelthen helt væk til at købe og sælge for den sags skyld!!!!!!
Hvorfor fanden køber vi Olmo som er OM, når vi har Gundo, Pedri, Gavi, Fermin, Torre, Darvich, Toni osv til den plads!
Den plads har vi jo massere der kan spille, og nu går der spilleminutter fra spillere som Fermin, som spiller den plads bedst, og er samme type som Olmo, og er i gang med at føre Spanien U23 til en OL titel. Og Torre som også spiller den OM naturligt og gør det godt i Pre-season. + vi har Darvich og Toni som større talenter på vej!
Olmo er tilmed skadesplaget, som vi har rigeligt af i forvejen! Så det jo helt væk at give 60 mil euro for en spiller der kommer til at spille 50% af kampene og tager spilletid fra andre, og når venstrekanet er meget mere nødvendig og en DM. Og når vi ikke har så mange penge!!
Jeg vil væde med at Olmo kommer til at spille venstrekant, nu vi ikke får Williams, også har vi igen et fejlkøb til venstrekanten, ligesom Coutinho, Griessmann og Felix før ham!
Ja Olmo vil blive en klassespiller for os, HVIS han bruges som OM. Men det betyder bare at Fermin ikke for opfyldt sit fulde potientiale og derfor burde vi sælge ham. + at Pedri og Gavi skal ses om DM, selvom de ikke er bedst der.
Selvom vi på usandsynligvis skulle få Williams, så vil købet at Olmo stadig være dumt!
Men man kan selvfølgelig også sige, at Pedri nok burde sælges næste sæson, da han kommer til at være skadesplaget resten af sin karriere, og det sammen sker nok desværre også for Gavi, så skal vi ikke tænke dem med ind i ligningen.
Hvor er jeg træt at min klub skal være retarderet!!!!
Ledelsens beslutninger virker som om de bliver taget et kast med en terning eller med en magic eight ball!
#DecoOut!!!!!!!