Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Har takket: 184 gange
Blevet takket: 371 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Vi får sku Nico! :clap:

Brugeravatar
Puyols_garn
Har takket: 103 gange
Blevet takket: 74 gange

Indlæg af Puyols_garn »

Barca80 skrev:
ons jul 17, 2024 9:44 pm
Puyols_garn skrev:
ons jul 17, 2024 12:45 pm
Hvor har du prisen fra?
Fra transfermarkt. Ikke sagt at han så også koster 50 mio. euro, men det er i hvert fald hans nuværende markedsværdi.

Hvad jeg ikke fatter er, hvorfor i alverden man ikke bare går efter Guido Rodríguez, som er helt GRATIS. Han er en bundsolid DM, som har masser La Liga erfaring fra Betis, samt international erfaring fra det argentinske landshold.
Fair nok, tænker han burde kunne erhverves for mindre hvis han ikke vil forlænge og har kontraktudløb om lidt.

Synes Guido er en fin spiller, jeg tror bare ikke han passer på den profil man leder efter. Efter Flick blev annonceret har der været rygter om, at man udover Merino også holdte øje med Amadou Onana og Bruno Guimarães. Tre forskellige typer, men tre spillere der alle arbejder hårdt, er meget bevægelige, og deltager i alle faser af spillet.

Guido er en 6'er og det er Merino ikke. I Bayern spillede Flick heller ikke med en rigtig 6'er. Så jeg tror ikke vi skal forvente han henter en mere statisk 6'er eller en Busquets erstatning. Jeg tror han er ude efter en aggressiv boks-til-boks til pladsen ved siden af Frenkie.

nosslo15
Har takket: 136 gange
Blevet takket: 200 gange

Indlæg af nosslo15 »

Jeg forstår ikke helt, at man vil hente Olmo, når man har Fermin. Der er andre positioner, hvor behovet er større, givet at vi ikke har økonomi til bare at hente dem, der kunne være "lækre" at have.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Odense
Har takket: 408 gange
Blevet takket: 1466 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

nosslo15 skrev:
tors jul 18, 2024 5:44 pm
Jeg forstår ikke helt, at man vil hente Olmo, når man har Fermin. Der er andre positioner, hvor behovet er større, givet at vi ikke har økonomi til bare at hente dem, der kunne være "lækre" at have.
Helt enig der.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Odense
Har takket: 408 gange
Blevet takket: 1466 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

whidgee skrev:
ons jul 17, 2024 11:00 pm
Vi får sku Nico! :clap:
Sådan gratis? Fedt mand, spa! :clap:

Ialocin
Har takket: 126 gange
Blevet takket: 143 gange

Indlæg af Ialocin »

Hva skal vi med en DM, når vi har AC og Romeu... lad os få flere offensive midtbanespillere. Pedri, Fermin og Gündogan er ikke nok. :roll:

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1927 gange
Blevet takket: 1235 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Ja tak til Olmo :thumbup:
MDCCCXCIX

Dumle
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Dumle »

Jeg må også tilslutte mig jatak til Olmo. Pedri er konstant skadet og står set mellem Gundo og Olmo tænker jeg stadig Olmo selvom Gundo er fantastisk.

Faktum er bare Gundo ikke har alderen på sin side i forhold til dette genopbygningsprojekt og Pedri er konstant skadet.

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 940 gange
Blevet takket: 687 gange

Indlæg af Kvoller »

Brugeravatar
Puyols_garn

Indlæg af Puyols_garn »

Så er der drama og tease for alle pengene fra Gerard Romero igen. Så kan man mærke EM er ovre og silly season er tilbage i fuld sving. Han nævnte også at det ikke var Gündoğan han snakkede om. Hvem fanden kan det så være. Pedri? Raphinha? Det må vel næsten enten være en spiller i startopstillingen eller en stærk kandidat til den.

Kan selvfølgelig være det bare er drama-kongen der forsøger at få nogle flere seere til hans Twitch stream, men omvendt ville det bestemt være mærkeligt at købe Olmo uden at sælge en offensivspiller.

ladislau
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 163 gange

Indlæg af ladislau »

Synes jo, at det er mærkeligt at overveje Olmo uagtet, når msn tænker på hvor vi har kvalitet kontra mangler.
Descideret bizart med vores økonomi in mente

Madameskrald
Blevet takket: 224 gange

Indlæg af Madameskrald »

Olmo passer måske bedre som type end eks. Pedri hos Flick

ladislau
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 163 gange

Indlæg af ladislau »

Skal jeg ikke kunne sige, men med Fermin, Pedri og Gundugan er der frit slag på alle hylder.

Brugeravatar
Puyols_garn

Indlæg af Puyols_garn »

Både Ferran Martínez fra MD og Santi Ovalle fra Cadena SER stemmer i, og siger at Olmo har et tilbud på bordet fra Barça. Ovalle rapporterer også, at klubben ønsker at hente både Nico og Olmo.

Synes heller ikke det giver mening, medmindre det er fordi man overvejer et salg af Pedri. Vi har tre 10'ere i klubben, to hvis Gündoğan er tiltænkt en af de to bagerste pladser på midtbanen. Så hvis man henter endnu en 10'er må det næsten være fordi man har tænkt sig at sælge en 10'er, og Fermín kan næppe bringe nok i kassen til at dække €60m euro + en markant højere løn for Olmo.

Ialocin
Har takket: 126 gange
Blevet takket: 143 gange

Indlæg af Ialocin »

Jeg kan rigtig godt lide Nico Williams og Olmo, men er vi ikke ved at begå den samme fejl, som vi har begået i de forrige år ved at nedprioritere defensiven? Jeg synes førsteprioriten burde være en DM, og jeg føler ikke vi har brug for Olmo. Det kræver i hvert fald et salg af Pedri, hvilket jeg ville være ked af.

I min optik burde vi først gå efter en dm og derefter en venstre angriber (Nico Williams). Herefter kan vi se om der er muligheder for en Olmo eller evt. en cb.

Besvar