Jeg lytter lige med - nogle bud?Siempre Barca skrev: ↑fre mar 08, 2024 12:40 amHej venner,
Jeg flyttede til Manchester for nogle måneder siden og er meget begrænset mht danske streamingtjenester pga geografisk placering.
Nogen her der derfor kender til en billig (og gerne gratis) og pålidelig VPN?
Hurtig hjælp/spørgsmåltråden
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Blevet takket: 228 gange
Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden
-
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 456 gange
- Blevet takket: 270 gange
Er der nogen, der kender en god hjemmeside ift. at købe Barca trøjer til fornuftige priser?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 633 gange
- Blevet takket: 701 gange
De nye som kommer eller bare generelt fra alle sæsoner?
Hvis det er nye, er det nok begrænset.
Hvis det fra alle sæsoner, bruger jeg generelt mest facebooksider hvor folk sælger. Derudover holder jeg øje med DBA osv. Classicfootballshirts har ind i mellem trøjer til okay priser. Også nogle til ublu priser til gengæld.
-
- Har takket: 114 gange
- Blevet takket: 403 gange
Er der nogen, der ved, hvordan jeg gør sådan så, at mine unge spillere ikke er til rådighed for U19 hold i FM 24. Kan ikke finde svar på det på nettet, da de svar ikke hjælper. Har spillet kørende på dansk.
-
- Har takket: 906 gange
- Blevet takket: 199 gange
Jeg tænker at du har rykket dem op på førsteholdet? Ellers er det første skridt. Når du har gjort det højreklikker du og vælger "truppen", "til rådighed for u/19-hold" og så ser i undermenuerne derfra om noget er slået til. Hvis det er det slår du det fra.
-
Det er to stortalenter, jeg har købt til førsteholdet(og er registreret for førsteholdet), men pludseligt spiller de også kampe for U19-holdet, hvorved de er trætte til førsteholdets kampe. Jeg ved så ikke, hvordan jeg sætter en stopper for det. For jeg har uddelegeret hele U19-holdets ansvar til U19-holdets træner, og jeg kan nu ikke tage ansvaret tilbage. Jeg kan heller ikke under spilleren og spillersudvikling sætte en stopper for det.
I øvrigt havde jeg slet ikke det problem med den ene i sidste sæson, men nu er han også pludseligt spillende for dem. Den anden har jeg købt her til min anden sæson.
-
Virkede det jeg foreslog?Kubala skrev: ↑tirs jul 16, 2024 6:57 pmDet er to stortalenter, jeg har købt til førsteholdet(og er registreret for førsteholdet), men pludseligt spiller de også kampe for U19-holdet, hvorved de er trætte til førsteholdets kampe. Jeg ved så ikke, hvordan jeg sætter en stopper for det. For jeg har uddelegeret hele U19-holdets ansvar til U19-holdets træner, og jeg kan nu ikke tage ansvaret tilbage. Jeg kan heller ikke under spilleren og spillersudvikling sætte en stopper for det.
I øvrigt havde jeg slet ikke det problem med den ene i sidste sæson, men nu er han også pludseligt spillende for dem. Den anden har jeg købt her til min anden sæson.
Jeg har aldrig selv oplevet det.
Ellers ville jeg prøve at gøre som jeg skrev og så gøre sætte dem "til rådighed indtil kampklar" i 30 minutter og så et par dage senere slå den fra igen.
Derudover er der en feature hvor førsteholdsspillere ude af form kan spille for u19. Den har jeg altid slået til da jeg ikke kan se det negative ved det.
-
Det, du foreslog, har jeg selv prøvet, inden jeg skrev her. Jeg burde kunne slå det fra ved at gå ind på spilleren, trykke på udvikling og så U19 utilgængelig, men den valgmulighed får jeg ikke. Jeg får X-antal minutter tilgængelig for U19.DrGink skrev: ↑tirs jul 16, 2024 7:25 pmVirkede det jeg foreslog?Kubala skrev: ↑tirs jul 16, 2024 6:57 pmDet er to stortalenter, jeg har købt til førsteholdet(og er registreret for førsteholdet), men pludseligt spiller de også kampe for U19-holdet, hvorved de er trætte til førsteholdets kampe. Jeg ved så ikke, hvordan jeg sætter en stopper for det. For jeg har uddelegeret hele U19-holdets ansvar til U19-holdets træner, og jeg kan nu ikke tage ansvaret tilbage. Jeg kan heller ikke under spilleren og spillersudvikling sætte en stopper for det.
Ellers ville jeg prøve at gøre som jeg skrev og så gøre sætte dem "til rådighed indtil kampklar" i 30 minutter og så et par dage senere slå den fra igen.
Derudover er der en feature hvor førsteholdsspillere ude af form kan spille for u19. Den har jeg altid slået til da jeg ikke kan se det negative ved det.
-
Så prøv at slå det til og slå det fra igen. Det problem har jeg nemlig haft.Kubala skrev: ↑tirs jul 16, 2024 7:31 pmDet, du foreslog, har jeg selv prøvet, inden jeg skrev her. Jeg burde kunne slå det fra ved at gå ind på spilleren, trykke på udvikling og så U19 utilgængelig, men den valgmulighed får jeg ikke. Jeg får X-antal minutter tilgængelig for U19.DrGink skrev: ↑tirs jul 16, 2024 7:25 pmVirkede det jeg foreslog?Kubala skrev: ↑tirs jul 16, 2024 6:57 pmDet er to stortalenter, jeg har købt til førsteholdet(og er registreret for førsteholdet), men pludseligt spiller de også kampe for U19-holdet, hvorved de er trætte til førsteholdets kampe. Jeg ved så ikke, hvordan jeg sætter en stopper for det. For jeg har uddelegeret hele U19-holdets ansvar til U19-holdets træner, og jeg kan nu ikke tage ansvaret tilbage. Jeg kan heller ikke under spilleren og spillersudvikling sætte en stopper for det.
-
Jeg har fået løst det på en anden måde, men tak for det.DrGink skrev: ↑tirs jul 16, 2024 7:36 pmSå prøv at slå det til og slå det fra igen. Det problem har jeg nemlig haft.Kubala skrev: ↑tirs jul 16, 2024 7:31 pmDet, du foreslog, har jeg selv prøvet, inden jeg skrev her. Jeg burde kunne slå det fra ved at gå ind på spilleren, trykke på udvikling og så U19 utilgængelig, men den valgmulighed får jeg ikke. Jeg får X-antal minutter tilgængelig for U19.DrGink skrev: ↑tirs jul 16, 2024 7:25 pmVirkede det jeg foreslog?Kubala skrev: ↑tirs jul 16, 2024 6:57 pmDet er to stortalenter, jeg har købt til førsteholdet(og er registreret for førsteholdet), men pludseligt spiller de også kampe for U19-holdet, hvorved de er trætte til førsteholdets kampe. Jeg ved så ikke, hvordan jeg sætter en stopper for det. For jeg har uddelegeret hele U19-holdets ansvar til U19-holdets træner, og jeg kan nu ikke tage ansvaret tilbage. Jeg kan heller ikke under spilleren og spillersudvikling sætte en stopper for det.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 418 gange
- Blevet takket: 1553 gange
Hej gutter.
Udover Twitter/X, hvor får I så jeres fodboldrelaterede nyheder fra? Søger specifikt efter steder der også har apps der kan bruges på iPad. På forhånd tak.
Udover Twitter/X, hvor får I så jeres fodboldrelaterede nyheder fra? Søger specifikt efter steder der også har apps der kan bruges på iPad. På forhånd tak.
-
Jeg bruger fotmob en del. Både til nyheder og især til kampstatistikFCBarcelonaChr skrev: ↑ons sep 25, 2024 5:59 pmHej gutter.
- FCBarcelonaChr
Fedt, tak!DrGink skrev: ↑ons sep 25, 2024 6:19 pmJeg bruger fotmob en del. Både til nyheder og især til kampstatistikFCBarcelonaChr skrev: ↑ons sep 25, 2024 5:59 pmHej gutter.
- !Option
- Har takket: 188 gange
- Blevet takket: 173 gange
Fra dig herindeFCBarcelonaChr skrev: ↑ons sep 25, 2024 5:59 pmHej gutter.

Rey Abi!
- FCBarcelonaChr
!Option skrev: ↑ons sep 25, 2024 6:35 pmFra dig herindeFCBarcelonaChr skrev: ↑ons sep 25, 2024 5:59 pmHej gutter.
Udover Twitter/X, hvor får I så jeres fodboldrelaterede nyheder fra? Søger specifikt efter steder der også har apps der kan bruges på iPad. På forhånd tak.![]()
![]()