Og madridistas sammenligner nu Arda Güler med Penaldo og de siger at han er bedre end Yamal.
Bare fordi han vandt CL med puta og han scorede et flot mål i aftes
Det jeg er nervøs for ved Yamal. Det er faktisk hans spille tid i hans alder..
16 år.. Fast for Barca. Fast for Spanien..
Det er meget for en knægt.
Jeg har det på måde.
Det ender med at han også for en lang skade, og bliver plaget at skader resten af sin karriere, ligesom Fati, Pedri og Gavi
Der bliver simpelthen nød til at være en rotation med Yamal, så han måske får 50% af kampene. Det sammen med Cubasi.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!!
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen
Der findes ikke en eneste spiller i de sidste 20 år som kan sammenlignes med Messi (ikke engang Ronaldinho) og Lamine Yamal er joke når man snakker om Messi niveau.
Leo er urørlig og jeg tror at der kommer aldrig en spiller som ham.
Det jeg er nervøs for ved Yamal. Det er faktisk hans spille tid i hans alder..
16 år.. Fast for Barca. Fast for Spanien..
Det er meget for en knægt.
Jeg har det på måde.
Det ender med at han også for en lang skade, og bliver plaget at skader resten af sin karriere, ligesom Fati, Pedri og Gavi
Der bliver simpelthen nød til at være en rotation med Yamal, så han måske får 50% af kampene. Det sammen med Cubasi.
Og den er bare lidt svær nu for han har fået smag for det og ser sig nok selv som en vital del af spiller truppen, som han har være ti seneste sæson.
Så jeg tror ikke det bliver nemt at bænke ham 50 procent af tiden, men han skal klart skiftes ud oftere og der skal vi have en reserve der kan træde til på højt niveau også.