Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Puyols_garn
Har takket: 94 gange
Blevet takket: 70 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Puyols_garn »

They're going hooooome :mrgreen:

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1227 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Rb88 skrev:
ons jul 10, 2024 7:49 pm
Lopezzz skrev:
tirs jul 09, 2024 11:02 pm
Lol hende Amila der er TV vært, jeg kender hendes far og han er 100% Barca fan og har været det i mange år. Han er fra Viborg.
Jeg har også mødt hende et par gange før og hun holder også med Barcelona :glad:

Ej hvor dejligt at Mbappe og Penaldo er væk :clap:
Altså er det Arnela fra DR du mener?
Hun er stor Bayern fan. Det ved man også hvis man hører Mediano hvor hun nogle gange er med og primært dækker det tyske
Har ikke helt styr på hendes navn men er ret sikker på at hun var Barca fan ligesom hendes far.
Hun har vist også studeret journalistik i Barcelona.
Men det er omkring 7-8 år siden sidst jeg snakkede med hende så det kan godt passe at hun nu holder med Bayern.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Har takket: 1136 gange
Blevet takket: 1023 gange

Indlæg af Antimadridista »

Vildt at England ikke kan mose de her hollændere! De er jo ik 2 gram bedre end DK, altså Holland….når man tænker på de hold de har haft gennem tiderne!!

Nå..så ku de alligevel..

Brugeravatar
Puyols_garn

Indlæg af Puyols_garn »

Antimadridista skrev:
ons jul 10, 2024 10:45 pm
Vildt at England ikke kan mose de her hollændere! De er jo ik 2 gram bedre end DK, altså Holland….når man tænker på de hold de har haft gennem tiderne!!

Nå..så ku de alligevel..
Håber fandme Spanien giver dem en fodboldlektion i finalen. Magter ikke 6 år til med Southgate-ball :sick: :sick: :sick:

emo
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 371 gange
Blevet takket: 817 gange

Indlæg af emo »

Puyols_garn skrev:
ons jul 10, 2024 11:22 pm
Antimadridista skrev:

Nå..så ku de alligevel..
Håber fandme Spanien giver dem en fodboldlektion i finalen. Magter ikke 6 år til med Southgate-ball :sick: :sick: :sick:
Håber han bliver, hader England og de må gerne trækkes med ringe foldbold så længe som muligt :d.
Allez...

Brugeravatar
Puyols_garn

Indlæg af Puyols_garn »

emo skrev:
tors jul 11, 2024 8:37 am
Puyols_garn skrev:
ons jul 10, 2024 11:22 pm
Antimadridista skrev:

Nå..så ku de alligevel..
Håber han bliver, hader England og de må gerne trækkes med ringe foldbold så længe som muligt :d.
Men tænk på hvor ulideligt det bliver at skulle høre på alverdens kommentatorer hvis de vinder. Tænk på alle klicheerne vi bliver tvangsfodret med af fodboldstudiet indtil den næste slutrunde. Lur mig ikke om de vender på en tallerken og roser Southgate til skyerne, blot fordi han formåede at vinde fire spil plat-eller-krone i træk i den heldigste lodtrækning siden '16 :lol:

Madameskrald
Blevet takket: 224 gange

Indlæg af Madameskrald »

ladislau skrev:
ons jul 10, 2024 3:30 pm
Hvis vi vil køre mere intensitet, så har vi jo en ung Olmo i Fermin, som kan komme ind stedet for Pedro. Godt for både Barca og Spanien man kan variere.
Olmo er en fed spiller, men på en position vi er godt besat.
Præcis, det er meget interessant fra et Barca perspektiv, at Olmo faktisk har givet Spanien et helt andet dynamisk udtryk end med Pedri.
Man får jo ikke spidskompetencer i verdensklasse med Olmo, men en klog meget dynamisk spiller, der skaber ravage i modstanderens organisation med hans enorme bevægelighed og intelligente positionering, ikke ulig Barcas Fermin. Der sker også altid noget omkring Fermin, hvor det bare er taktisk nemmere at dæmme op for en mere statisk Pedri.
Det bliver ikke udpræget nemt at udtage midtbanen i den kommende sæson. Vi mangler bare lige en Rodri like type som sommerens måske vigtigste transfer.

ladislau
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 163 gange

Indlæg af ladislau »

Har altid ment, at De Jongs rigtige position er en 6’er.
Hvorom alting er, så bliver vores nye træners vigtigste opgave at give vores overflødighedshorn af en midtbane nogle roller..
Fermin vil så tæt på modstanderens felt, men resten Gundugan, Pedri, Gavi og De Jong. Dekan ikke allesammen spille dyb 8’er med fripas til at gå frem

nosslo15
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 193 gange

Indlæg af nosslo15 »

Nå, men jeg får ikke set kampen i aften, dog kan jeg heldigvis se den i morgen, når jeg kommer hjem på Tv2 Play.

Jeg håber selvfølgelig på Spanien.

Iniesta007
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 111 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Jeg håber bestemt også Spanien tager den, men bare Tyskerne er ude så kan jeg nyde kampen mere :angel: .

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Yamal vs Bellingham, den der scorer bliver turneringens spiller. Men jeg håber at Nico scorer og skriver under for Barca :cool:
Shit man vi vil få en kanon god angreb med Nico, Yamal, Fati, Roque og Torres.
Men desværre for dem, den skide polakker er ALTID først i køen. Han knepper vores angreb og ødelægger sæsonen, IGEN.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Jeg kom lige i tanke om at jeg har 3 uges ferie og vil se Copa America finalen i nat :glad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Endnu en kedelig kamp som sandsynligvis ender i en engelsk sejr i tillægstiden hvor Spanien laver selvmål.
MDCCCXCIX

DrGink
Har takket: 852 gange
Blevet takket: 187 gange

Indlæg af DrGink »

Lopezzz skrev:
søn jul 14, 2024 8:27 pm
Yamal vs Bellingham, den der scorer bliver turneringens spiller. Men jeg håber at Nico scorer og skriver under for Barca :cool:
Shit man vi vil få en kanon god angreb med Nico, Yamal, Fati, Roque og Torres.
Men desværre for dem, den skide polakker er ALTID først i køen. Han knepper vores angreb og ødelægger sæsonen, IGEN.
Det var del 1 af ønsket.

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 248 gange

Indlæg af Filten »

jAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Besvar