Landsholdsfodbold
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Har takket: 94 gange
- Blevet takket: 245 gange
Re: Landsholdsfodbold
Jeg synes også, at Olmo klæder holdet bedre. Det havde muligvis været en anden snak, hvis de havde haft en mere målfarlig angriber end Morata, men som de stiller op pt., synes jeg, at Olmo er et mere passende bekendtskab.
Fabelagtig kamp af Yamal i øvrigt. Jeg begriber ikke, hvor dygtig han er, og hvor moden han er i sine beslutninger. Det er fuldstændig uhørt.
Fabelagtig kamp af Yamal i øvrigt. Jeg begriber ikke, hvor dygtig han er, og hvor moden han er i sine beslutninger. Det er fuldstændig uhørt.
Robert Zimmerman
-
- Blevet takket: 221 gange
Lidt interessant hvordan Fuente har fået Spanien til at præstere med et meget nutidigt udtryk (omstillingsparat, men med et offensivt udgangspunkt) - hvis I spørger mig, så er de spiller for spiller ikke stærkere end Barcelonas trup, men det hjælper selvfølgelig med en Rodri som defensivt/offensivt anker på DM.
- Puyols_garn
- Har takket: 81 gange
- Blevet takket: 66 gange
Og selv Rodri er meget involveret offensivt for en 6'er. Når Spanien jagter en føring spiller de med meget høj risiko over hele linjen. Prøv at se hans heatmap fra dette EM (Hænger selvfølgelig også sammen med Spaniens generelle dominans og forholdsvis direkte spil)Madameskrald skrev: ↑ons jul 10, 2024 6:09 amLidt interessant hvordan Fuente har fået Spanien til at præstere med et meget nutidigt udtryk (omstillingsparat, men med et offensivt udgangspunkt) - hvis I spørger mig, så er de spiller for spiller ikke stærkere end Barcelonas trup, men det hjælper selvfølgelig med en Rodri som defensivt/offensivt anker på DM.
-
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 369 gange
- Blevet takket: 814 gange
Ja, og spillet flyder hurtigere og er en tand mere offensivt med Olmo pt., for Spanien i hvertfald. Ville aldrig bytte Pedri for Olmo, men det har gavnet Spanien.Antimadridista skrev: ↑ons jul 10, 2024 12:53 amSyntes de er vidt forskellige typer med vidt forskellige kompetencer…emo skrev: ↑tirs jul 09, 2024 11:44 pmÆrligt. Så har Olmo gjort det bedre end Pedri synes jeg. Det har gået alt for langsomt med Pedri på holdet.Iniesta007 skrev: ↑tirs jul 09, 2024 10:28 pmMed Pedri på holdet ville Spanien være storfavorit til det hele, men er ikke helt rolig.
Allez...
-
- Har takket: 1094 gange
- Blevet takket: 1002 gange
Man ku plædere for at Olmo skulle spille 9’er, samtidig med at Pedri lå på sin plads. Altså hvis han var klar. Morata er virkelig ikke 5 potter pis værd på det hold. Oyarzabal ik meget bedre.DeanCassady skrev: ↑ons jul 10, 2024 1:12 amJeg synes også, at Olmo klæder holdet bedre. Det havde muligvis været en anden snak, hvis de havde haft en mere målfarlig angriber end Morata, men som de stiller op pt., synes jeg, at Olmo er et mere passende bekendtskab.
-
Rodri må være i spil til Ballon hvis de vinder det her…Madameskrald skrev: ↑ons jul 10, 2024 6:09 amLidt interessant hvordan Fuente har fået Spanien til at præstere med et meget nutidigt udtryk (omstillingsparat, men med et offensivt udgangspunkt) - hvis I spørger mig, så er de spiller for spiller ikke stærkere end Barcelonas trup, men det hjælper selvfølgelig med en Rodri som defensivt/offensivt anker på DM.
Og ja, på flere pladser tænker man hmmm lidt svagt, men de hænger utrolig godt sammen!
-
Ja, måske. Men jeg synes, at Olmo er klart bedste bag en angriber, så hvis man vil have det bedste ud af ham, bliver man nødt til at have en ni’er.Antimadridista skrev: ↑ons jul 10, 2024 10:21 amMan ku plædere for at Olmo skulle spille 9’er, samtidig med at Pedri lå på sin plads. Altså hvis han var klar. Morata er virkelig ikke 5 potter pis værd på det hold. Oyarzabal ik meget bedre.DeanCassady skrev: ↑ons jul 10, 2024 1:12 amJeg synes også, at Olmo klæder holdet bedre. Det havde muligvis været en anden snak, hvis de havde haft en mere målfarlig angriber end Morata, men som de stiller op pt., synes jeg, at Olmo er et mere passende bekendtskab.
Forstå mig ret, jeg synes ikke, at Olmo er en bedre spiller end Pedri, men Spanien har set farligere ud med ham på banen.
Og apropos Rodri, er jeg rørende enig. Vi ville se noget anderledes ud, hvis vi havde ham på holdkortet.
Robert Zimmerman
-
Nu fik jeg skrevet 9’er, men mente egentlig “falsk 9’er”, men kan sagtens være at den opmærksomhed morata trods alt giver forsvaret, skaber de rum Olmo bruger så godt..DeanCassady skrev: ↑ons jul 10, 2024 11:32 amJa, måske. Men jeg synes, at Olmo er klart bedste bag en angriber, så hvis man vil have det bedste ud af ham, bliver man nødt til at have en ni’er.Antimadridista skrev: ↑ons jul 10, 2024 10:21 amMan ku plædere for at Olmo skulle spille 9’er, samtidig med at Pedri lå på sin plads. Altså hvis han var klar. Morata er virkelig ikke 5 potter pis værd på det hold. Oyarzabal ik meget bedre.DeanCassady skrev: ↑ons jul 10, 2024 1:12 amJeg synes også, at Olmo klæder holdet bedre. Det havde muligvis været en anden snak, hvis de havde haft en mere målfarlig angriber end Morata, men som de stiller op pt., synes jeg, at Olmo er et mere passende bekendtskab.
Forstå mig ret, jeg synes ikke, at Olmo er en bedre spiller end Pedri, men Spanien har set farligere ud med ham på banen.
Og apropos Rodri, er jeg rørende enig. Vi ville se noget anderledes ud, hvis vi havde ham på holdkortet.
-
Det tror jeg også. Han tager nogle af slagsmålene, og laver det beskidte arbejde for de andre. Men målfarlig er han næppe, og det ville være spændende at se Spanien med en mere kompetent spids.
Robert Zimmerman
- Michman
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 666 gange
Olmo er fucking god..
Williams er nummer 1 til sommer.. Havde vi penge.. Olmo mand..
Williams er nummer 1 til sommer.. Havde vi penge.. Olmo mand..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
-
- Har takket: 32 gange
- Blevet takket: 163 gange
Hvis vi vil køre mere intensitet, så har vi jo en ung Olmo i Fermin, som kan komme ind stedet for Pedro. Godt for både Barca og Spanien man kan variere.
Olmo er en fed spiller, men på en position vi er godt besat.
Olmo er en fed spiller, men på en position vi er godt besat.
-
- Rb88
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 163 gange
- Blevet takket: 138 gange
Altså er det Arnela fra DR du mener?
Hun er stor Bayern fan. Det ved man også hvis man hører Mediano hvor hun nogle gange er med og primært dækker det tyske
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 392 gange
- Blevet takket: 1412 gange