Landsholdsfodbold
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Isageren
- Har takket: 251 gange
- Blevet takket: 274 gange
Re: Landsholdsfodbold
Synes han var virkelig underholdende, og han sagde sku tingene meget ligeud omkring Hjulmand og holdet. Det er sku bedre end Jens Stryger Larsen, som stadig ville være positiv og tale om næste kamp, den dag de taber til Serbien også. Ja, han er virkelig en jyde, men det kan da også noget med lidt ærlighed.
Hjulmand, pædagogen der vikarierer som fodboldtræner skulle som altid have spillerne ind i rundkreds, så kan han vinde årets helmenneske og rende rundt til foredrag som Danmarks store mentor. Pinligt at se på det skuespil.
Det er imponerende, hvordan at 1 slutrunde, hvor man ikke engang vandt, har udødeliggjort et tåkrummende middelmådigt landshold. Ret beset vandt de 3 kampe ved den slutrunde. Det var mod Rusland, Wales og en heldig sejr over Tjekkiet. Udover det blev de spillet ud af banen mod Finland(forståeligt), Belgien og England. Fandme flot at nå en semifinale, hvor man taber. Lad os endelig bare hylde en fiasko
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.
-
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 371 gange
- Blevet takket: 817 gange
Enig. Eneste gode i går, Graver der taler lige ud af posen. Det danske hold og især træneren er pakket for meget i bobelplast, når det kommer til studiet. De har ikke leveret siden 2021.
Allez...
-
- Har takket: 1136 gange
- Blevet takket: 1023 gange
Nu skrev jeg min bemærkning før graver åbnede kæften. Bryder mig blot generelt ikke om fyren.Isageren skrev: ↑man jun 17, 2024 8:05 amSynes han var virkelig underholdende, og han sagde sku tingene meget ligeud omkring Hjulmand og holdet. Det er sku bedre end Jens Stryger Larsen, som stadig ville være positiv og tale om næste kamp, den dag de taber til Serbien også. Ja, han er virkelig en jyde, men det kan da også noget med lidt ærlighed.
Hjulmand, pædagogen der vikarierer som fodboldtræner skulle som altid have spillerne ind i rundkreds, så kan han vinde årets helmenneske og rende rundt til foredrag som Danmarks store mentor. Pinligt at se på det skuespil.
Det er imponerende, hvordan at 1 slutrunde, hvor man ikke engang vandt, har udødeliggjort et tåkrummende middelmådigt landshold. Ret beset vandt de 3 kampe ved den slutrunde. Det var mod Rusland, Wales og en heldig sejr over Tjekkiet. Udover det blev de spillet ud af banen mod Finland(forståeligt), Belgien og England. Fandme flot at nå en semifinale, hvor man taber. Lad os endelig bare hylde en fiasko
Flemming Povlsen er lige så direkte og ærlig, bare ikke så stort et røvhul som graversen.
Stryger vil selvfølgelig ikke som stadig aktiv og potentiel stadig inde over landsholdet, sidde og rakke hverken landsholdet eller træneren ned..det gir sig selv
De blev da ikke spillet ud af banen mod nogen af de hold du nævner!! Overhovedet
-
Vil nu mene de præsterede frem mod Qatar, hvis du lige tjekker op på resultaterne…
Men enig i at noget ikke længere fungerer og han burde sige farvel og tak efter slutrunden.
-
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 371 gange
- Blevet takket: 817 gange
Korrekt i kvalen, fik vi de point vi skulle have, tænker slutrunde mæssigt især. Kvalen til VM skulle også køres hjem bortest fra Østrig som en marginal modstander så var de andre miniputter der skulle give 3 point. Men spillemæsigt har vi ikke været der, det er ikke god fodbold.Antimadridista skrev: ↑man jun 17, 2024 9:19 amVil nu mene de præsterede frem mod Qatar, hvis du lige tjekker op på resultaterne…
Men enig i at noget ikke længere fungerer og han burde sige farvel og tak efter slutrunden.
Allez...
-
Der var også nogle fine resultater mod Frankrig i nations leagueemo skrev: ↑man jun 17, 2024 12:16 pmKorrekt i kvalen, fik vi de point vi skulle have, tænker slutrunde mæssigt især. Kvalen til VM skulle også køres hjem bortest fra Østrig som en marginal modstander så var de andre miniputter der skulle give 3 point. Men spillemæsigt har vi ikke været der, det er ikke god fodbold.Antimadridista skrev: ↑man jun 17, 2024 9:19 amVil nu mene de præsterede frem mod Qatar, hvis du lige tjekker op på resultaterne…
Men jeg forstår hvad du mener.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1891 gange
- Blevet takket: 1227 gange
- Kontakt:
- Isageren
- Har takket: 251 gange
- Blevet takket: 274 gange
Jens Stryger bringer intet til studiet. Og jo, vi blev i den grad spillet ud af banen mod England. Vi havde ingen klare chancer, Schmeichel stod sin bedste landskamp nogensinde, og Damsgaards mål går ind 1/1000 gangeAntimadridista skrev: ↑man jun 17, 2024 9:17 amNu skrev jeg min bemærkning før graver åbnede kæften. Bryder mig blot generelt ikke om fyren.Isageren skrev: ↑man jun 17, 2024 8:05 amSynes han var virkelig underholdende, og han sagde sku tingene meget ligeud omkring Hjulmand og holdet. Det er sku bedre end Jens Stryger Larsen, som stadig ville være positiv og tale om næste kamp, den dag de taber til Serbien også. Ja, han er virkelig en jyde, men det kan da også noget med lidt ærlighed.
Flemming Povlsen er lige så direkte og ærlig, bare ikke så stort et røvhul som graversen.
Stryger vil selvfølgelig ikke som stadig aktiv og potentiel stadig inde over landsholdet, sidde og rakke hverken landsholdet eller træneren ned..det gir sig selv
De blev da ikke spillet ud af banen mod nogen af de hold du nævner!! Overhovedet
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.
-
Nu er Finland, Belgien og England, blevet til EnglandIsageren skrev: ↑tirs jun 18, 2024 7:00 amJens Stryger bringer intet til studiet. Og jo, vi blev i den grad spillet ud af banen mod England. Vi havde ingen klare chancer, Schmeichel stod sin bedste landskamp nogensinde, og Damsgaards mål går ind 1/1000 gangeAntimadridista skrev: ↑man jun 17, 2024 9:17 amNu skrev jeg min bemærkning før graver åbnede kæften. Bryder mig blot generelt ikke om fyren.Isageren skrev: ↑man jun 17, 2024 8:05 amSynes han var virkelig underholdende, og han sagde sku tingene meget ligeud omkring Hjulmand og holdet. Det er sku bedre end Jens Stryger Larsen, som stadig ville være positiv og tale om næste kamp, den dag de taber til Serbien også. Ja, han er virkelig en jyde, men det kan da også noget med lidt ærlighed.
Nej stryger bringer intet.
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 670 gange
Indtil videre er det vel kun Tyskland (På et småt grundlag) har imponeret af de store hold?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- Lopezzz
- Kontakt:
Så er det tid til at slukke for fjernsyn og går i seng og snakker ikke om fodbold i et par dage.
Putagal penaldo show interesere mig ikke.
Godnat.
Putagal penaldo show interesere mig ikke.
Godnat.
MDCCCXCIX
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 619 gange
- Blevet takket: 648 gange
- Barcaholic
- Geografisk sted: Århus
- Har takket: 262 gange
- Blevet takket: 257 gange
Rigtig god tur.PuyolErGud skrev: ↑lør jun 15, 2024 10:23 amJeg rejser først ned til sidste kamp, så tager lige 3 dage i München og forhåbentlig en god kamp mod Serbien der sender os videreBarcaholic skrev: ↑tors jun 13, 2024 5:19 amEr der nogen der skal til Tyskland og se EM ?
Jeg tager selv afsted i morgen nat og snupper 3 dage i Camp Danmark i Bad Durkheim.
Skal ind og se Slovenien - Danmark på søndag.
Det bliver min første slutrunde kamp, på stadion.
Var i Berlin i 06 og se semi+finale (den famøse Zidane kamp) på storskærm på Brandenburger Tor.
Der var noget af en oplevelse.
Jeg håber du får en bedre oplevelse/kamp end jeg gjorde.
Fantastisk opbakning fra de danske fans, virkelig ringe indsats af holdet.
Den danske fanzone i Stuttgart var også under al kritik.
Folk stod i kø over 1 time for at få øl/mad billet.
Den kunne man så bruge efter en ny times kø, ved øl/mad boden.
Vi valgte dog at gå andetstedshen og fandt en restaurant hvor vi fik en burger og øl, inden vi gik tilbage mod fanzonen for at mærke stemningen.
Suspekt var gået på scenen og den fik ikke for lidt.
- Lopezzz
- Kontakt:
Klart straffe til Ungarn men VAR er ligeglad fordi UEFA tjener lidt hvis Ungarn kommer videre.
Denne turnering er korrupt ligesom alt andet. Kun de store lande/klubber får lov til at bestemme
Men dejligt at Gundogan kom på tavlen plus han lavede en assist
Denne turnering er korrupt ligesom alt andet. Kun de store lande/klubber får lov til at bestemme
Men dejligt at Gundogan kom på tavlen plus han lavede en assist
MDCCCXCIX