Det gav lidt!
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Har takket: 136 gange
- Blevet takket: 213 gange
Re: Transferrygter
Ville du virkelig sælge Yamal for 750?Antimadridista skrev: ↑tors jun 13, 2024 6:11 pmJeg er villig til at returnere til forhandlingsbordet.DrGink skrev: ↑tors jun 13, 2024 4:25 pmJeg mener det var noget med jeg foreslog psg måtte få Yamal for 1 milliard euro, og så skrev du at 500 mio nu også ville være nok.Antimadridista skrev: ↑tors jun 13, 2024 11:40 amHvorfor må jeg ikke komme medDrGink skrev: ↑ons jun 12, 2024 9:16 pmDu er hermed føjet til listen af folk, jeg ikke vil have med mig rundt på en tyrkisk bazar sammen med Anti.Madameskrald skrev: ↑ons jun 12, 2024 9:11 pmDer er ellers ikke lagt fingre mellem herinde, ifht. hvor håbløs han er, og i det perspektiv skal NUFC jo ikke give mere![]()
![]()
15 mio er for lidt. Og skæpper næppe meget i ffp-kassen, da vi købte ham for meget mere. Plus Newcastle har jo pengene. De kan bare betale ved kasse 1.![]()
![]()
750m €! Kom så, så lukker vi den![]()
Vi taler om et af de største talenter vi har set de sidste 15 år. Han har bevist sit værd og han er i en klub, som favoriserer unge talenter.
Hvis han for fornuftigt med spilletid og den rette coaching, så går der ikke mange år før han nomineres til Ballon d`or.
Er du seriøs Anti eller er det bare pis?
-
- Har takket: 906 gange
- Blevet takket: 199 gange
Jeg tænker det er et forsøg på at få lov til at komme med mig på en tyrkisk bazar.nosslo15 skrev: ↑fre jun 14, 2024 12:56 pmVille du virkelig sælge Yamal for 750?Antimadridista skrev: ↑tors jun 13, 2024 6:11 pmJeg er villig til at returnere til forhandlingsbordet.DrGink skrev: ↑tors jun 13, 2024 4:25 pmJeg mener det var noget med jeg foreslog psg måtte få Yamal for 1 milliard euro, og så skrev du at 500 mio nu også ville være nok.Antimadridista skrev: ↑tors jun 13, 2024 11:40 amHvorfor må jeg ikke komme medDrGink skrev: ↑ons jun 12, 2024 9:16 pmDu er hermed føjet til listen af folk, jeg ikke vil have med mig rundt på en tyrkisk bazar sammen med Anti.Madameskrald skrev: ↑ons jun 12, 2024 9:11 pmDer er ellers ikke lagt fingre mellem herinde, ifht. hvor håbløs han er, og i det perspektiv skal NUFC jo ikke give mere![]()
![]()
15 mio er for lidt. Og skæpper næppe meget i ffp-kassen, da vi købte ham for meget mere. Plus Newcastle har jo pengene. De kan bare betale ved kasse 1.![]()
![]()
Vi taler om et af de største talenter vi har set de sidste 15 år. Han har bevist sit værd og han er i en klub, som favoriserer unge talenter.
Hvis han for fornuftigt med spilletid og den rette coaching, så går der ikke mange år før han nomineres til Ballon d`or.

Lige bortset fra det så tror jeg ikke der er nogle spillere jeg ikke ville gå med til at sælge for den pris.
Det ville jo i sig selv redde vores økonomi og så kan vi bygge videre derfra.
Hvis omvendt spilleren siger nej til at skifte, så ville jeg heller ikke være sur på ham(medmindre det er lenglet).
-
Det er for sjov ikke? Tebas har jo ikke lavet andet end at gøre ligaen mindre konkurrencedygtig. Han indfører nogle enormt stramme økonomiske krav som rammer ekstra hårdt grundet corona. Og sjovt nok med undtagelser hvor lige Real Madrid går fri.
Hvis man skulle gøre noget godt skulle man have gjort meget mere som i Premier League og ikke for-fordele os og Madrid'erne i tv-pengene.
Det vil til syvende og sidst være i alle interresse at have en stærk liga. Også selvom det koster et mesterskab i ny og næ. 10 procent af en kage på 2 milliarder er bedre end 15 procent af en kage på 1 milliard.
-
- Har takket: 84 gange
- Blevet takket: 99 gange
Ja, det er dyrt at være fattig, både os og Betis. Det er irriterende at vi ikke kan holde på de her talenter lidt længere og score lidt flere penge hvis de ikke kan skabe sig plads på første holdet.
Der er sket de samme som med Mika Marmol, han blevet overhalet indenom at Curbarsí og nok også andre, måske Faye. Lige nu har vi 7 CB'er, der bliver kun plads til Faye, hvis vi sender 2-3 stykker videre: Eric Garcia, Lenglet, I.Martinez, og flytter AC og Kounde væk fra CB pladserne
Vi havde ikke længere kontrol over ham, Betis havde kaldt deres købsklausul, og vores genkøbsklausul er først til næste sommer. Der var ikke andet at gøre en at tage i mod pengene. Skaden skete sidste sommer, der han blev udlejet, han skulle spille en dårlig sæson for at have en chance for at komme tilbage. Eller Betis skulle havde rettet deres økonomi
-
- Har takket: 84 gange
- Blevet takket: 99 gange
Ja, det her er et kæmpe problem for LaLiga, en oprykker i Premier League får flere TV penge en halvdel af LaLiga holdene.DrGink skrev: ↑fre jun 14, 2024 1:46 pmHvis man skulle gøre noget godt skulle man have gjort meget mere som i Premier League og ikke for-fordele os og Madrid'erne i tv-pengene.
Det vil til syvende og sidst være i alle interresse at have en stærk liga. Også selvom det koster et mesterskab i ny og næ. 10 procent af en kage på 2 milliarder er bedre end 15 procent af en kage på 1 milliard.
Men der nu os og Real Madrid der skabte det ikke RFEF eller LaLiga. Vi ville have en større del af kagen og opsagde overenskomsten og solgte vores egen kampe til højest bydende. Og det var ikke engang os der selv indså problemet, men den spanske regering der skulle løse det ved lov

-
Ja vi er bestemt ikke uskyldige.hackmann skrev: ↑fre jun 14, 2024 1:55 pmJa, det her er et kæmpe problem for LaLiga, en oprykker i Premier League får flere TV penge en halvdel af LaLiga holdene.DrGink skrev: ↑fre jun 14, 2024 1:46 pmHvis man skulle gøre noget godt skulle man have gjort meget mere som i Premier League og ikke for-fordele os og Madrid'erne i tv-pengene.
Men der nu os og Real Madrid der skabte det ikke RFEF eller LaLiga. Vi ville have en større del af kagen og opsagde overenskomsten og solgte vores egen kampe til højest bydende. Og det var ikke engang os der selv indså problemet, men den spanske regering der skulle løse det ved lov![]()
Der skulle bare have været bedre regler lagt tidligere. Premier league er jo som udgangspunkt ejet af klubberne i solidaritet. Jeg ved det ikke præcis med la liga, men magtfordelingen virker i hvert fald skæv.
Det burde være muligt at dele solidarisk og så kan vi stadig tjene kassen på sponsorer.
-
- Har takket: 136 gange
- Blevet takket: 213 gange
Jeg tror at økonomien er ved at.være der, hvor dit argument ikke længere giver rigtigt mening.DrGink skrev: ↑fre jun 14, 2024 1:41 pmJeg tænker det er et forsøg på at få lov til at komme med mig på en tyrkisk bazar.nosslo15 skrev: ↑fre jun 14, 2024 12:56 pmVille du virkelig sælge Yamal for 750?Antimadridista skrev: ↑tors jun 13, 2024 6:11 pmJeg er villig til at returnere til forhandlingsbordet.DrGink skrev: ↑tors jun 13, 2024 4:25 pmJeg mener det var noget med jeg foreslog psg måtte få Yamal for 1 milliard euro, og så skrev du at 500 mio nu også ville være nok.Antimadridista skrev: ↑tors jun 13, 2024 11:40 amHvorfor må jeg ikke komme medDrGink skrev: ↑ons jun 12, 2024 9:16 pmDu er hermed føjet til listen af folk, jeg ikke vil have med mig rundt på en tyrkisk bazar sammen med Anti.Madameskrald skrev: ↑ons jun 12, 2024 9:11 pmDer er ellers ikke lagt fingre mellem herinde, ifht. hvor håbløs han er, og i det perspektiv skal NUFC jo ikke give mere![]()
![]()
![]()
Er du seriøs Anti eller er det bare pis?![]()
Lige bortset fra det så tror jeg ikke der er nogle spillere jeg ikke ville gå med til at sælge for den pris.
Hvis omvendt spilleren siger nej til at skifte, så ville jeg heller ikke være sur på ham(medmindre det er lenglet).
Den måde hvorpå vi kommer videre i forhold til økonomien er ved at præstere bedre på banen - og her er Yamal afgørende.
-
Det er jeg uenig i. Det økonomiske hul er ikke lige så dybt som det har været, men stadig dybt.nosslo15 skrev: ↑fre jun 14, 2024 2:17 pmJeg tror at økonomien er ved at.være der, hvor dit argument ikke længere giver rigtigt mening.DrGink skrev: ↑fre jun 14, 2024 1:41 pmJeg tænker det er et forsøg på at få lov til at komme med mig på en tyrkisk bazar.nosslo15 skrev: ↑fre jun 14, 2024 12:56 pmVille du virkelig sælge Yamal for 750?Antimadridista skrev: ↑tors jun 13, 2024 6:11 pmJeg er villig til at returnere til forhandlingsbordet.DrGink skrev: ↑tors jun 13, 2024 4:25 pmJeg mener det var noget med jeg foreslog psg måtte få Yamal for 1 milliard euro, og så skrev du at 500 mio nu også ville være nok.Antimadridista skrev: ↑tors jun 13, 2024 11:40 amHvorfor må jeg ikke komme medDrGink skrev: ↑ons jun 12, 2024 9:16 pmDu er hermed føjet til listen af folk, jeg ikke vil have med mig rundt på en tyrkisk bazar sammen med Anti.Madameskrald skrev: ↑ons jun 12, 2024 9:11 pmDer er ellers ikke lagt fingre mellem herinde, ifht. hvor håbløs han er, og i det perspektiv skal NUFC jo ikke give mere![]()
![]()
![]()
Er du seriøs Anti eller er det bare pis?![]()
Den måde hvorpå vi kommer videre i forhold til økonomien er ved at præstere bedre på banen - og her er Yamal afgørende.
Jeg ville aldrig glæde mig over at skulle sige farvel til en spiller med et potentiale som yamal, men jeg ville gøre det i den nuværende situation.
Yamal er 10 fugle på taget. Jeg vil hellere have en fugl i hånden, når jeg har økonomiske vanskeligheder.
Men så igen. Det er en hypotetisk situation.
-
- Har takket: 1225 gange
- Blevet takket: 1039 gange
Hvis han ender på niveau med Messi, tænker jeg det var en dårlig ide.nosslo15 skrev: ↑fre jun 14, 2024 12:56 pmVille du virkelig sælge Yamal for 750?Antimadridista skrev: ↑tors jun 13, 2024 6:11 pmJeg er villig til at returnere til forhandlingsbordet.DrGink skrev: ↑tors jun 13, 2024 4:25 pmJeg mener det var noget med jeg foreslog psg måtte få Yamal for 1 milliard euro, og så skrev du at 500 mio nu også ville være nok.Antimadridista skrev: ↑tors jun 13, 2024 11:40 amHvorfor må jeg ikke komme medDrGink skrev: ↑ons jun 12, 2024 9:16 pmDu er hermed føjet til listen af folk, jeg ikke vil have med mig rundt på en tyrkisk bazar sammen med Anti.Madameskrald skrev: ↑ons jun 12, 2024 9:11 pmDer er ellers ikke lagt fingre mellem herinde, ifht. hvor håbløs han er, og i det perspektiv skal NUFC jo ikke give mere![]()
![]()
![]()
Men altså vi taler 5.5 milliarder kr!!! Han kan blive skadet i korsbåndet i morgen, få muskelskader en’mas…alt muligt kan ske.
Der er stadig langt til en ballon og meget skal klappe for at han overstiger en værdi af 5.5 milliarder i ren gevinst for Barca!
Fati var måske lige en smule under Yamal, men han var altså også enormt lovende og hypet. Og se hvor han er i dag pga lort og lagkage.
Så ja, et 750m€ bud i morgen. Ja tak.
-
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 980 gange
- Blevet takket: 706 gange
-
- Blevet takket: 228 gange
Hvis jeg var Flick, så ville jeg dirigere Deco i retning af EZe - til venstrekanten… han kan blive voldsom med tiden.
Ham og Yamal på kanterne, vil være et mareridt for alle forsvar.
Ham og Yamal på kanterne, vil være et mareridt for alle forsvar.