Det er jo ikke fordi der er så meget nyt i det, ikke så meget der kan undre. Desværre.
Off topic-tråden
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- PeterPedal
- Har takket: 24 gange
- Blevet takket: 156 gange
Re: Off topic-tråden
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 405 gange
- Blevet takket: 248 gange
Mange tak :)
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto
-
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 405 gange
- Blevet takket: 248 gange
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 398 gange
- Blevet takket: 1449 gange
-
- Har takket: 135 gange
- Blevet takket: 193 gange
Jeg tager satme en stor farvestrålende idiothat på, det skal sgu nok hjælpe.PeterPedal skrev: ↑tirs maj 28, 2024 1:19 pmDa folk står af og på hver gang metroen stopper, giver det vel sådan set meget god mening at kontrollere om dem der er med, har betalt for turen.
At de så kontrollerer dig mange gang kan måske løses ved at du tager en stor farvestrålende hat på, så du skiller dig lidt ud fra mængden. Så kan kontrollørerne genkende dig, og vil næppe blive ved med at genere dig :-)
Til gengæld tror jeg ikke, at det duer at tage en t-shirt på, hvor der står "Jeg snyder ikke, jeg er bare glemsom". Vi har jo på en eller anden måde et super rigidt system, hvor der kun skelnes mellem, om man har betalt eller ikke betalt.
-
Nej, der er nemlig heller ikke noget som undrer fra min side.PeterPedal skrev: ↑ons maj 29, 2024 10:04 pmDet er jo ikke fordi der er så meget nyt i det, ikke så meget der kan undre. Desværre.
De eneste som "virkelig" undrer sig og bliver"chokerede" og "forargede", er vore kære politikere.
![Rolleyes :roll:](./images/smilies/sm/icon_rolleyes.gif)
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 670 gange
Tillykke med dagen Diabolito
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 609 gange
- Blevet takket: 618 gange
Alien Romulus, anyone?
Skal se den for anden gang i aften. Jeg er Alien fan…og den nye har plusser og minusser.. men klart flere plusser end minusser.
Btw. Jeg elsker både Prometheus og Covenant, så hvis der sidder en sterotyp Alien fan derude så vil jeg bare lige have den kvalifikation med i min bedømmelse af Romulus.
Anyone?
Skal se den for anden gang i aften. Jeg er Alien fan…og den nye har plusser og minusser.. men klart flere plusser end minusser.
Btw. Jeg elsker både Prometheus og Covenant, så hvis der sidder en sterotyp Alien fan derude så vil jeg bare lige have den kvalifikation med i min bedømmelse af Romulus.
Anyone?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1891 gange
- Blevet takket: 1227 gange
- Kontakt:
Jeg skulle se Alien Romulus forleden dag med vennerne men vi endte med at se gyseren Longlegs med Nicolas Cage som seriemorder i stedet for. Den kan også anbefales.SpillerSomMESSI skrev: ↑søn aug 18, 2024 8:29 amAlien Romulus, anyone?
Anyone?
Alien skal jeg se snart og jeg har hørt fra et par stykker at den er rigtig god.
Men fuck jeg savner de gamle film med Ripley og Bishop i rollen. Hvis bare de kunne vende tilbage.
MDCCCXCIX
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 609 gange
- Blevet takket: 618 gange
Yeah, agree, Alien 1979 er den bedste, ikke blot i serien, men hele genren! Bladerunner 1, 2001 A Space.. er rigtig rigtig gode, men Alien 1979 og Matrix 1999, det er det ultimative!Lopezzz skrev: ↑søn aug 18, 2024 10:39 amJeg skulle se Alien Romulus forleden dag med vennerne men vi endte med at se gyseren Longlegs med Nicolas Cage som seriemorder i stedet for. Den kan også anbefales.SpillerSomMESSI skrev: ↑søn aug 18, 2024 8:29 amAlien Romulus, anyone?
Anyone?
Alien skal jeg se snart og jeg har hørt fra et par stykker at den er rigtig god.
Men fuck jeg savner de gamle film med Ripley og Bishop i rollen. Hvis bare de kunne vende tilbage.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
-
I går ramte nyheden om Dronning Magrethes fald Danmark; det gav et sug i maven, for jeg har nemlig altid holdt utroligt meget af vores tidligere dronning - hun blev dronning, det år jeg blev født - og jeg har altid set op til hende.
I dag hører man så, hvad der er sket - og det gør mig virkeligt, virkeligt ondt. Jeg synes slet ikke, hun har fortjent sådan en medfart, med alt hvad dertil hører af vemod, besværligheder og smerter. Og da slet ikke oven på alle hendes andre skavanker, som hun har måttet kæmpe med. Jeg synes virkelig, at skæbnen har været hård ved hende.
Jeg ved godt, at folk herinde vil synes, at jeg er tosset, sådan at lufte min sympati for vores tidligere dronning på en hjemmeside for et spansk klubhold, men jeg ønsker hende virkeligt alt det bedste og håber i den grad på, at hun bevarer sit mod og sin humor.
Jeg beder til, at hun kommer sig og får den bedst mulige hjælp og støtte.
I dag hører man så, hvad der er sket - og det gør mig virkeligt, virkeligt ondt. Jeg synes slet ikke, hun har fortjent sådan en medfart, med alt hvad dertil hører af vemod, besværligheder og smerter. Og da slet ikke oven på alle hendes andre skavanker, som hun har måttet kæmpe med. Jeg synes virkelig, at skæbnen har været hård ved hende.
Jeg ved godt, at folk herinde vil synes, at jeg er tosset, sådan at lufte min sympati for vores tidligere dronning på en hjemmeside for et spansk klubhold, men jeg ønsker hende virkeligt alt det bedste og håber i den grad på, at hun bevarer sit mod og sin humor.
Jeg beder til, at hun kommer sig og får den bedst mulige hjælp og støtte.