Jeg er lidt ligeglad med hvordan andre brugere agerer ift dit skriv.Lopezzz skrev: ↑tirs maj 14, 2024 8:43 pmTak for svaret men du behøver ikke at komme efter mig på den måde men svare på mit spørgsmål i stedet for eller komme med din forklaring uden at bruge mig som en målskive.Antimadridista skrev: ↑tirs maj 14, 2024 5:53 pm
Det kan være svært til tider at debattere med dig om ting som disse, for du kommer med så crazy udmeldinger!
Du tror lige så lidt på Vesten som på Rusland..ok!? Husker godt dine corona fortællinger, det må komme lidt derfra..
@Mésqueunclub har svaret med et lang indlæg uden at nævne mig.
Jeg vil høre jeres mening omkring krigen og hvad I tror der kommer til at ske i nærmere fremtid?
Min forklaring er åbenbart ikke god nok.
Der foregår helvedes masse negative ting mellem de store magter og deres allierede at man føler sig ikke mere sikkert nogen steder og derfor er jeg bekymret for fremtiden.
Putin er vist i gang til at opnår Hitlers status og Kineserne har det fint med det.
Deres militær magt vokser og vokser og deres soldater ligner ikke mennesker mere men robotter.
Plus deres befolkning er skide bange for regeringen. Specielt i Nordkorea, der er de som slaver allesammen.
Her i Vesten er billedet helt anderledes. Vi tager krigen ikke seriøst og tænker at det er bare en video vi ser på youtube men krigen er meget tættere på end vi tror det og meget kan gå galt i løbet af et døgn.
Og vi er slet slet ikke forberedt på at kæmpe. Vi tror ikke på at der vil ske noget overhoved.
Jeg håber at de snart finder en fredelig løsning før det er for sent.
Der var klare paralleller til tifligere indlæg, derfor nævnte jeg dig.
Men enig ift fremtiden. Er også bekymret for den verden mine børn skal vokse op i.
Også enig i at vi har sovet og stadig snøvler gevaldigt og utilgiveligt i Vesten.
Som jeg har skrevet tidligere. Det eneste Putin frygter er muskler, stålfasthed og konsekvens, hvilket jeg håber et mere samlet vesten snart etablerer. Macron og Cameron begynder at vise vejen og håber vi snart ser deres våben brugt på russisk jord til at stoppe deres ‘helle’, og ødelægge deres opstillede enheder, våben og logistik. DET vil stoppe Putin, selvom de truer med atomvåben…det vil de aldrig gøre. De håber bare at vi i vesten vedbliver at pisse i bukserne over deres trusler
I øvrigt enig i Anders Fogh’s meldinger, hvis du har læst dem..?