21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Barca80 skrev:
søn apr 21, 2024 11:03 pm
Hele 11 point efter rivalerne, det bare for dårligt. Xavi bør pakke sin kuffert og smutte i morgen :thumbdown:
Bare rolig, han smutter. Men du tror, at en anden træner vil gøre underværker med det her hold, men det kommer ikke til at ske. Holdet er ikke godt, slet ikke.

Mésqueunclub
Indlæg: 379
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

Jeg vil ikke høre et eneste pip fra en Madrista om at vi får dommerhjælp.

- Bold over mållinje ved Yamals skud.
- Vasquez der tydeligt flytter sin fod over i Cubarsis ben.
- Rudiger der svinger front af skulder ind i Fermín’s bryst inden for straffefeltet.
- Vini der provokere og skubber Kounde. Kounde får gult
- Rudiger skubber Yamal ned ved imens der er boldstop.

Mikkel
Indlæg: 92
Tilmeldt: tors feb 07, 2019 5:28 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mikkel »

Svært at vinde på Bernabeu, når flere spillere ikke rammer dagen. Raphinha (gode hjørnespark), Robert, Pedri der synes langt fra kamp form. Og så Cancelo der var helt væk. Det er utilgiveligt.

Og så er Barca alligevel kun marginaler fra at få minimum 1 point og kunne have taget alle 3 uden at det ville have været ufortjent.

Hvordan Barca skal komme i nærheden af Reals dræberinstinkt? For det er reelt det vi mangler.

Filten
Indlæg: 1970
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 211 gange
Blevet takket: 191 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Mésqueunclub skrev:
søn apr 21, 2024 11:15 pm
Jeg vil ikke høre et eneste pip fra en Madrista om at vi får dommerhjælp.

- Bold over mållinje ved Yamals skud.
- Vasquez der tydeligt flytter sin fod over i Cubarsis ben.
- Rudiger der svinger front af skulder ind i Fermín’s bryst inden for straffefeltet.
- Vini der provokere og skubber Kounde. Kounde får gult
- Rudiger skubber Yamal ned ved imens der er boldstop.
Bolden er tydelig over linjen i slow
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Alt falder ud til deres fordel for tiden desværre. Men at kalde det en ydmygelse? Det giver nul mening. Vi bliver ingenlunde skilt ad som vi gjorde med dem op gennem Pep-æraen. Jeg tror de fleste herinde, kan se potentialet i vores hold og fremgangen. Men derfor skal man selvfølgelig have lov til at ærger sig over sådan et sent nederlag for 2. gang denne sæson mod den ækle klub.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Filten skrev:
søn apr 21, 2024 11:21 pm
Mésqueunclub skrev:
søn apr 21, 2024 11:15 pm
Jeg vil ikke høre et eneste pip fra en Madrista om at vi får dommerhjælp.

- Bold over mållinje ved Yamals skud.
- Vasquez der tydeligt flytter sin fod over i Cubarsis ben.
- Rudiger der svinger front af skulder ind i Fermín’s bryst inden for straffefeltet.
- Vini der provokere og skubber Kounde. Kounde får gult
- Rudiger skubber Yamal ned ved imens der er boldstop.
Bolden er tydelig over linjen i slow
Om den var 1 meter over stregen VAR vil stadigvæk ikke godkende målet.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vores evige problem er forsvaret. Helt ærligt hvor svært er det at forsvare når man er en professional fodboldspiller? Hvordan træner vi overhoved når vi indkasserer mange nemme og latterlige mål?
Tit er vi 6-7 mand + målmand i forsvaret og vi stadigvæk sejler som flok amatører.
Det er helt vildt.

Hvis RM gad at spille som de plejer vi ville have tabt stort.
MDCCCXCIX

Mésqueunclub
Indlæg: 379
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

Filten skrev:
søn apr 21, 2024 11:21 pm
Mésqueunclub skrev:
søn apr 21, 2024 11:15 pm
Jeg vil ikke høre et eneste pip fra en Madrista om at vi får dommerhjælp.

- Bold over mållinje ved Yamals skud.
- Vasquez der tydeligt flytter sin fod over i Cubarsis ben.
- Rudiger der svinger front af skulder ind i Fermín’s bryst inden for straffefeltet.
- Vini der provokere og skubber Kounde. Kounde får gult
- Rudiger skubber Yamal ned ved imens der er boldstop.
Bolden er tydelig over linjen i slow
Du kan tilføje en dommer til den liste du har i din bruger beskrivelse
Senest rettet af Mésqueunclub søn apr 21, 2024 11:41 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7244
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

ter Stegen: "No goal line technology? I'm lost for words... This is a disgrace for football. There is a lot of money, but not for what is important."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7244
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

🔵🔴 Xavi: “We were the best team tonight and we deserved to win”.

“The future with those young talents will be bright for Barça”.

❗️ “I don't need to say anything about the referee, everyone has seen it already - if I speak they may sanction me, the images are there”.

nosslo15
Indlæg: 1044
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Noget af det, som bekymrer mig mest ved udsigten til næste sæson, er at Lewa har endnu et år, hvis der kommer en ny træner, håber jeg han har mod nok til at sætte ham på bænken. Vores forsvar er godt og skulle Araujo blive solgt, så tror jeg stadig at det kan blive godt. Kounde er fremragende som højre back og Cubarsi er mageløs, Balde kommer tilbage og Faye bliver rykket op. Måske kan Fort være supplement til Balde, Cancelo skal man kun beholde, hvis man kan forlænge lejeaftalen - og så skal han bruges som vingback, ellers koster han for meget bagude. Jeg kunne godt tænke mig at komme af med de Jong og Pedri er jeg meget i tvivl om, hvis vi får et godt tilbud på ham, så synes jeg vi skal slå til, ellers skal han have en sæson, hvor han ikke spiller mere end end trediedel af alle kampe. Gundo har vel et par år endnu og Gavi kommer tilbage, men hans skades karakter gør nok, at vi ikke rigtigt skal håbe på ham fra før 25-26 sæsonen. Fermin bliver forhåbentlig bare bedre. Offensivt er det eneste der virker lige nu Yamal og Raphinha, men som jeg ser det er vi pisket til at have en kantspiller, som kan holde fast i bolden på samme måde som Yamal, hvis vi vil begynde at ligne, det vi gerne vil.

Så altså en billig men god defensiv, venstreback, de 2 portugisere ud, Jong bliver vel i minimum en sæson til, men stadig en DM og en boldfast venstre kant. Hvis man får det trimmet og investerer de få midler man har rigtigt, så kan vi godt blive bedre til næste sæson og om 2- 3 sæsonner, kan man have et nyt storhold.

Jeg synes vi får vist til aften, at holdet har udviklet sig, det er marginaler, som gør at Madrid vinder kampen og vores høje pres, virkede faktisk ok. gennem det meste af kampen. Vi står i perioder højt og får alligevel lukket ned for det meste og i de perioder, hvor vi er højt presset spiller vi os som regel pænt og nydeligt ud af det. Kampen bliver meget hektisk og burde måske mest fortjent være endt uafgjort, jeg var i hvert fald godt underholdt og synes at det var en værdig Classico, hvis man altså lige ser bort fra dommeren. Straffespark et var skandaløst og linjen blev ikke fulgt op i den anden ende.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

nosslo15 skrev:
man apr 22, 2024 12:55 am
Jeg synes vi får vist til aften, at holdet har udviklet sig, det er marginaler, som gør at Madrid vinder kampen og vores høje pres, virkede faktisk ok. gennem det meste af kampen. Vi står i perioder højt og får alligevel lukket ned for det meste og i de perioder, hvor vi er højt presset spiller vi os som regel pænt og nydeligt ud af det. Kampen bliver meget hektisk og burde måske mest fortjent være endt uafgjort, jeg var i hvert fald godt underholdt og synes at det var en værdig Classico, hvis man altså lige ser bort fra dommeren. Straffespark et var skandaløst og linjen blev ikke fulgt op i den anden ende.
Jeg tror at RM var trætte og satsede ikke meget. Uafgjort var også et godt resultat for dem.
Så vi tabte til et træt og dårlig kørende RM hold som gad ikke at lege for meget.
Dommeren var katastrofe som sædvanlig.

Men jo jeg er enig i at vi udvikler os langsomt men vi er hårdt ramt psykisk på grund af alle de unødvendige nedture.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7244
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

🎙️ Marco Van Basten: “It’s insane how João Cancelo still makes the same mistakes at his age.”

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Sæsonen er ikke gået som håbet. Ingen tvivl om det. Men frem for mismod, som man let kan forfalde til, når tingene ikke arter sig, ser jeg positivt på fremtiden.

For det første har vi nogle supertalenter som Cubarsi, Gavi, Pedri, Fermin og Yamal og flere andre på vej. De er unge og bliver kun bedre med tiden.

For det andet får vi (formodentligt) en ny træner, som forhåbentligt kan forløse det uomtvistelige potentiale i Barcas trup. En træner som jeg også forventer har mere i værktøjskassen en Xavi, og som kan holde hovedet koldt, når det spidser til.

For det tredje har Barca været ramt af en haglbyge af skader. Det er naturligvis en del af forklaringen på, at det gik som det gik.

For det fjerde havde vi hverken marginalerne eller dommeren med os i indeværende sæson. Forskellen mellem succes og fiasko er ofte hårfin. Uden det røde kort til Araujo, de tvivlsomme og afgørende kendelser (blandt andet i går) samt Real Madrids overtidsmål i begge kampe, havde meget set anderledes ud (anerkender dog, at det var fuldt fortjent at Real Madrid vandt La Liga).

Fo det femte vender vi tilbage til Camp Nou. Der kommer flere tilskuere, så trykket bliver større på vores modstandere. Og hvem ved, måske bliver det nye Camp Nou et fort, som vores modstandere frygter.

Xavi har ikke levet op til mine forventninger, men han skal dog have ros for at have givet unge talenter chancen. Og trods alt vandt han ligaen i sidste sæson.

Jeg er faktisk også kommet dertil, at jeg glæder mig til at komme på stadion til sæsonens to sidste kampe mod R. Sociedad og Rayo. Barca kan spille uden pres, prøve noget nyt af og give godt med spilletid til vores unge talenter. Forventer nogle sjove, underholdende kampe.

Alt i alt tror jeg på en stor fremtid for Barca, det kan et enkelt tilbageslag ikke lave om på.

FORCA BARCA, VISCA EL BARCA!

thomas
Indlæg: 198
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

Bolden var ikke engang tæt på linjen, den var langt over:
https://www.google.com/search?q=barcelo ... IHR4k,st:0

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster