16/4 FC Barcelona - PSG

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Alias-A »

Dytrax skrev:
tirs apr 16, 2024 11:46 pm
Xavi: "The ref was really bad, a disaster, does not understand football. I don't really like to talk about refs, but we have to say, that decision was wrong and marked completely the tie."
Utroligt så meget han snakker om dommere, når han ikke kan lide at snakke om dommere.
93' Iniesta

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1779
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
tirs apr 16, 2024 11:46 pm
Xavi: "The ref was really bad, a disaster, does not understand football. I don't really like to talk about refs, but we have to say, that decision was wrong and marked completely the tie."
Nej, bare nej. Dommeren var ikke elendig. Det var Xavi's taktiske plan derimod.

Jeg håber vi får en træner til sommer, som kan holde hovedet koldt, selv når det ikke går ens vej.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Dytrax »

Barca80 skrev:
tirs apr 16, 2024 11:53 pm
Dytrax skrev:
tirs apr 16, 2024 11:46 pm
Xavi: "The ref was really bad, a disaster, does not understand football. I don't really like to talk about refs, but we have to say, that decision was wrong and marked completely the tie."
Nej, bare nej. Dommeren var ikke elendig. Det var Xavi's taktiske plan derimod.

Jeg håber vi får en træner til sommer, som kan holde hovedet koldt, selv når det ikke går ens vej.
Ifølge rygtebørsen er ledelsen lune på Rafa.

Håber ikke det bliver ham. Han er ikke erfaren og vi kommer ikke til at lave en "Pep" foreløbigt
Vil gerne have en erfaren, autoritær træner, der kan holde hovedet koldt og lede holdet.

nosslo15
Indlæg: 1043
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af nosslo15 »

Som jeg ser kampen, var det røde kort afgørende og jeg synes, det var et hårdt rødt kort, for i slow kan man se at Araujo ikke rører ham specielt voldsomt og det er uden for feltet.

En hård dom vil jeg sige

Men det er hele BETINGELSEN for at situationen kan opstå, som er gal - og betingelsen er, at efter den første scoring, begynder vores forsvarslinje at rykke fremad, sådan at Araujo skal ud i den løbetur. Hvis ikke på det tidspunkt så et andet.

De spiller efter 1-0 føringen slet ikke disciplineret nok, de bliver overmodige og stiller sig længere frem, det er altså skidt mod så hurtig en modstander.

Om den er på Xavi, eller om det er holdet, der bliver grebet af stemningen og tror at den er hjemme aner jeg ikke, men at spille 10 mand mod det PSG mandskab er bare svært.

For mig at se, tabte vi kampen på egne fejl.

Mésqueunclub
Indlæg: 379
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Mésqueunclub »

Alias-A skrev:
tirs apr 16, 2024 11:38 pm
Mésqueunclub skrev:
tirs apr 16, 2024 11:29 pm
kampen blev afgjort i 29 minut. Inden førte vi, efter det gik det ned af bakke. PSG skulle bruge 11vs10 i 70 min for at vinde over os. Drengene kæmpede på banen, men de mange fejl godt grundet mand i undertal gjorde det umuligt. Kampen havde set helt anerledes ud uden det røde kort.

Hvis vi skal se på det positivt har vi et ungt hold med kæmpe potientiale. Vi mangler bare en træner med Barca-DNA, og sult. Vi nåede til kvartfinalen og tæt på semifinalen, hvor langt mon ikke vi kan nå i næste sæson uden alle de langvarige skader, og et kampafgørende kort.
Jeg er glad den dag vi ikke skal se på flere Roma/Liverpool/Bayern og nu også PSG-lignende fiaskoer. Barca er blevet verdensmestre i at ryge ud på de mest smertefulde og ydmygende måder.
Jeg er skuffet, men jeg sidder ikke med samme håbløse følelse som jeg gjorde efter de kampe du nævner.

Jeg synes ikke rigtigt at den her kamp kan sammenlignes. De andre kampe blev vi udspillet totalt og ydmyget. Den her kamp for mig viser bare at PSG skal bruge en mand i overtal for at vinde over os. Før/efter 29 minut, er to helt forskellige kampe.

Filten
Indlæg: 1961
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 209 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Filten »

Mésqueunclub skrev:
ons apr 17, 2024 12:06 am
Alias-A skrev:
tirs apr 16, 2024 11:38 pm
Mésqueunclub skrev:
tirs apr 16, 2024 11:29 pm
kampen blev afgjort i 29 minut. Inden førte vi, efter det gik det ned af bakke. PSG skulle bruge 11vs10 i 70 min for at vinde over os. Drengene kæmpede på banen, men de mange fejl godt grundet mand i undertal gjorde det umuligt. Kampen havde set helt anerledes ud uden det røde kort.

Hvis vi skal se på det positivt har vi et ungt hold med kæmpe potientiale. Vi mangler bare en træner med Barca-DNA, og sult. Vi nåede til kvartfinalen og tæt på semifinalen, hvor langt mon ikke vi kan nå i næste sæson uden alle de langvarige skader, og et kampafgørende kort.
Jeg er glad den dag vi ikke skal se på flere Roma/Liverpool/Bayern og nu også PSG-lignende fiaskoer. Barca er blevet verdensmestre i at ryge ud på de mest smertefulde og ydmygende måder.
Jeg er skuffet, men jeg sidder ikke med samme håbløse følelse som jeg gjorde efter de kampe du nævner.

Jeg synes ikke rigtigt at den her kamp kan sammenlignes. De andre kampe blev vi udspillet totalt og ydmyget. Den her kamp for mig viser bare at PSG skal bruge en mand i overtal for at vinde over os. Før/efter 29 minut, er to helt forskellige kampe.
Enig
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Dytrax »

Luis Enrique: "Even without Araujo's red card, we would have won."

"It was difficult to play against Barça. I tried to control my emotions as much as possible. I hope I don't play against them too much anymore."

Filten
Indlæg: 1961
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 209 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
ons apr 17, 2024 12:41 am
Luis Enrique: "Even without Araujo's red card, we would have won."

"It was difficult to play against Barça. I tried to control my emotions as much as possible. I hope I don't play against them too much anymore."
Ah tvivler nu på de havde vundet uden det røde kort.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Alias-A »

Mésqueunclub skrev:
ons apr 17, 2024 12:06 am
Alias-A skrev:
tirs apr 16, 2024 11:38 pm
Mésqueunclub skrev:
tirs apr 16, 2024 11:29 pm
kampen blev afgjort i 29 minut. Inden førte vi, efter det gik det ned af bakke. PSG skulle bruge 11vs10 i 70 min for at vinde over os. Drengene kæmpede på banen, men de mange fejl godt grundet mand i undertal gjorde det umuligt. Kampen havde set helt anerledes ud uden det røde kort.

Hvis vi skal se på det positivt har vi et ungt hold med kæmpe potientiale. Vi mangler bare en træner med Barca-DNA, og sult. Vi nåede til kvartfinalen og tæt på semifinalen, hvor langt mon ikke vi kan nå i næste sæson uden alle de langvarige skader, og et kampafgørende kort.
Jeg er glad den dag vi ikke skal se på flere Roma/Liverpool/Bayern og nu også PSG-lignende fiaskoer. Barca er blevet verdensmestre i at ryge ud på de mest smertefulde og ydmygende måder.
Jeg er skuffet, men jeg sidder ikke med samme håbløse følelse som jeg gjorde efter de kampe du nævner.

Jeg synes ikke rigtigt at den her kamp kan sammenlignes. De andre kampe blev vi udspillet totalt og ydmyget. Den her kamp for mig viser bare at PSG skal bruge en mand i overtal for at vinde over os. Før/efter 29 minut, er to helt forskellige kampe.
Kan godt følge dig, men kampen i dag minder mig altså lidt om Roma og Liverpool. Vi kom ud af første kamp med et super godt udgangspunkt, hvorefter vi går totalt i opløsning i returkampen.
At spille en mand i undertal er svært, ja, men vi går jo totalt i panik efter udvisningen. På trods af at vi var 2 mål foran på det tidspunkt og spiller på hjemmebane.

Bayern kampen er en anden snak. Der var vi chanceløse fra første til sidste minut.
93' Iniesta

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1697
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Barcaholic »

Hold kæft en øvdag at stå op til.
Utroligt hvad sådan et nederlag gør ved ens humør.
Nå, Barca trøjen er på.
Den bliver altid vist frem, om vi vinder eller taber.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15029
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15029
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Lopezzz »

Alias-A skrev:
ons apr 17, 2024 2:20 am
Mésqueunclub skrev:
ons apr 17, 2024 12:06 am
Alias-A skrev:
tirs apr 16, 2024 11:38 pm
Mésqueunclub skrev:
tirs apr 16, 2024 11:29 pm
kampen blev afgjort i 29 minut. Inden førte vi, efter det gik det ned af bakke. PSG skulle bruge 11vs10 i 70 min for at vinde over os. Drengene kæmpede på banen, men de mange fejl godt grundet mand i undertal gjorde det umuligt. Kampen havde set helt anerledes ud uden det røde kort.

Hvis vi skal se på det positivt har vi et ungt hold med kæmpe potientiale. Vi mangler bare en træner med Barca-DNA, og sult. Vi nåede til kvartfinalen og tæt på semifinalen, hvor langt mon ikke vi kan nå i næste sæson uden alle de langvarige skader, og et kampafgørende kort.
Jeg er glad den dag vi ikke skal se på flere Roma/Liverpool/Bayern og nu også PSG-lignende fiaskoer. Barca er blevet verdensmestre i at ryge ud på de mest smertefulde og ydmygende måder.
Jeg er skuffet, men jeg sidder ikke med samme håbløse følelse som jeg gjorde efter de kampe du nævner.

Jeg synes ikke rigtigt at den her kamp kan sammenlignes. De andre kampe blev vi udspillet totalt og ydmyget. Den her kamp for mig viser bare at PSG skal bruge en mand i overtal for at vinde over os. Før/efter 29 minut, er to helt forskellige kampe.
Kan godt følge dig, men kampen i dag minder mig altså lidt om Roma og Liverpool. Vi kom ud af første kamp med et super godt udgangspunkt, hvorefter vi går totalt i opløsning i returkampen.
At spille en mand i undertal er svært, ja, men vi går jo totalt i panik efter udvisningen. På trods af at vi var 2 mål foran på det tidspunkt og spiller på hjemmebane.

Bayern kampen er en anden snak. Der var vi chanceløse fra første til sidste minut.
Enig. Araujos udvisning føltes som om vi fik udvist 5 mand. Vi spillede helt håbløst. Vi var bogstaveligt talt bange for PSG.
MDCCCXCIX

Kluivert
Indlæg: 69
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kluivert »

Jeg er bare træt af dette. Hvad skal man gøre for at blive en neutral fodboldséer?

Som en med kronisk sygdom, har jeg ikke behov for at gøre mig selv søvnløs pga fremmede mænd, der er fuldstændig ligeglade med min eksistens. Denne kamp har ligesom tidligere ødelagt min aften og søvn. Det burde ikke kunne lade sig gøre med min alder som mand i 40’erne. Jeg skal lære at være ligeglad. Jeg ser ikke meget fodbold mere, ser faktisk kun Barca, jeg kan i dag dårligt nok nævne andre holds spillere. Måske skal jeg holde pause fra fodbold? Måske bare nøjes med Premier League hvor jeg er mere eller mindre neutral, så længe City ikke vinder. Hader dem faktisk mere end PSG. Well, livet er for kort til Barcas konstante nedture. Fattede heller ikke hvorfor så mange glædede sig over at Barca trak PSG.

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Antimadridista »

Havde forberedt mig på at vi ville få et eller andet lort smidt i hovedet, bare ekstra slemt at vi voldpuler os selv med Araujos hjerneblødning… :roll: Det VAR altafgørende.

Han ER bare ikke den klassespiller nogle vil gøre ham til…

Og igen kunne Mbappe ikke rigtig noget før han fik et str…lad ham endelig lave splid i rangordenen hos Real.!

Vi slipper for Xavi nu, fra sommer, den må være sikker…

Dortmund tager dem sikkert i semi!

Iniesta007
Indlæg: 578
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 84 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Iniesta007 »

Kluivert skrev:
ons apr 17, 2024 6:32 am
Jeg er bare træt af dette. Hvad skal man gøre for at blive en neutral fodboldséer?

Som en med kronisk sygdom, har jeg ikke behov for at gøre mig selv søvnløs pga fremmede mænd, der er fuldstændig ligeglade med min eksistens. Denne kamp har ligesom tidligere ødelagt min aften og søvn. Det burde ikke kunne lade sig gøre med min alder som mand i 40’erne. Jeg skal lære at være ligeglad. Jeg ser ikke meget fodbold mere, ser faktisk kun Barca, jeg kan i dag dårligt nok nævne andre holds spillere. Måske skal jeg holde pause fra fodbold? Måske bare nøjes med Premier League hvor jeg er mere eller mindre neutral, så længe City ikke vinder. Hader dem faktisk mere end PSG. Well, livet er for kort til Barcas konstante nedture. Fattede heller ikke hvorfor så mange glædede sig over at Barca trak PSG.
Nej der er ikke meget at glæde sig over...og dog!
Vi slipper for Xavi, den diskussion er overstået :sick:
Og så glæder jeg mig til at Campen bliver (delvis) færdig og en ny træner.
For vi har altså spillere der er gode nok, bare de ikke er skadet hele tiden. Og det er måske også noget den nye træner/ /Team skal kigge på.
Så op med humøret Culers, iaften ryger Puta ud på røv og albuer...håber jeg :angel: .
God dag.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster