Mikayil Faye

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af Hristo »

Isageren skrev:
søn okt 15, 2023 9:14 pm
FCBarcelonaChr skrev:
søn okt 15, 2023 7:40 pm
Hold da muletjavs hvor ville jeg være gal, hvis jeg var Faye, og jeg kunne se at Cubarsí var foretrukket før mig. Det er virkelig en skam at Faye aldrig vil få chancen i Barca. Han ville sku endda klare sig bedre som LB end Alonso. Jeg fatter ikke at Xavi ikke har gjort det, og så haft Cancelo på den anden back agerende som offensiv spiller
Jeg tænker de kører ham langsomt og roligt ind. Trods aldersforskel er Cubarsi vel ca lige så rutineret og mere integreret i spillestilen. Hvis Faye er så stort et talent, som det ser ud til, så skal de give ham chancen for at bevise sig, men jeg tænker det trods alt ikke haster. Kan dog være lidt svært at se hvordan der både skal blive plads til Cubarsi og Faye de kommende sæsoner, hvis vi holder på de fire oplagte seniorer, hvor det vel kun giver mening at slippe nytilkomne Martinez indenfor en overskuelig fremtid. Kan være det delvis “løser” sig næste sommer, når vi ikke har råd til Cancelo og Kounde ryger tilbage på højreback endnu en sæson😂

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af DrGink »

Hristo skrev:
søn okt 15, 2023 9:46 pm
Isageren skrev:
søn okt 15, 2023 9:14 pm
FCBarcelonaChr skrev:
søn okt 15, 2023 7:40 pm
Hold da muletjavs hvor ville jeg være gal, hvis jeg var Faye, og jeg kunne se at Cubarsí var foretrukket før mig. Det er virkelig en skam at Faye aldrig vil få chancen i Barca. Han ville sku endda klare sig bedre som LB end Alonso. Jeg fatter ikke at Xavi ikke har gjort det, og så haft Cancelo på den anden back agerende som offensiv spiller
Jeg tænker de kører ham langsomt og roligt ind. Trods aldersforskel er Cubarsi vel ca lige så rutineret og mere integreret i spillestilen. Hvis Faye er så stort et talent, som det ser ud til, så skal de give ham chancen for at bevise sig, men jeg tænker det trods alt ikke haster. Kan dog være lidt svært at se hvordan der både skal blive plads til Cubarsi og Faye de kommende sæsoner, hvis vi holder på de fire oplagte seniorer, hvor det vel kun giver mening at slippe nytilkomne Martinez indenfor en overskuelig fremtid. Kan være det delvis “løser” sig næste sommer, når vi ikke har råd til Cancelo og Kounde ryger tilbage på højreback endnu en sæson😂
Hmm er det ikke fair nok med at de er lidt tilbage i køen. De har spillet ganske ganske kortvarigt på niveau af tredjebedste spanske liga.
Ligegyldigt hvad bliver det svært at se dem som noget der bare minder om startere i minimum 2 sæsoner. Så den her sæson på b holdet. Næste sæson lejet ud. Og så kan alt muligt jo være sket i mellemtiden.

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af Hristo »

DrGink skrev:
man okt 16, 2023 12:13 am
Hristo skrev:
søn okt 15, 2023 9:46 pm
Isageren skrev:
søn okt 15, 2023 9:14 pm
FCBarcelonaChr skrev:
søn okt 15, 2023 7:40 pm
Hold da muletjavs hvor ville jeg være gal, hvis jeg var Faye, og jeg kunne se at Cubarsí var foretrukket før mig. Det er virkelig en skam at Faye aldrig vil få chancen i Barca. Han ville sku endda klare sig bedre som LB end Alonso. Jeg fatter ikke at Xavi ikke har gjort det, og så haft Cancelo på den anden back agerende som offensiv spiller
Jeg tænker de kører ham langsomt og roligt ind. Trods aldersforskel er Cubarsi vel ca lige så rutineret og mere integreret i spillestilen. Hvis Faye er så stort et talent, som det ser ud til, så skal de give ham chancen for at bevise sig, men jeg tænker det trods alt ikke haster. Kan dog være lidt svært at se hvordan der både skal blive plads til Cubarsi og Faye de kommende sæsoner, hvis vi holder på de fire oplagte seniorer, hvor det vel kun giver mening at slippe nytilkomne Martinez indenfor en overskuelig fremtid. Kan være det delvis “løser” sig næste sommer, når vi ikke har råd til Cancelo og Kounde ryger tilbage på højreback endnu en sæson😂
Hmm er det ikke fair nok med at de er lidt tilbage i køen. De har spillet ganske ganske kortvarigt på niveau af tredjebedste spanske liga.
Ligegyldigt hvad bliver det svært at se dem som noget der bare minder om startere i minimum 2 sæsoner. Så den her sæson på b holdet. Næste sæson lejet ud. Og så kan alt muligt jo være sket i mellemtiden.
Du har helt ret ift deres alder. Cubarsi ”bør” først være rigtig førsteholdsspiller i en stor liga om 3-4 år, hvor han stadig vil være ung. Faye kommer fra den kroatiske 2. division, hvor han desuden kun nåede et halvt år.
Lige ift de to så tror jeg dog forventningerne er så store allerede nu, fordi vi har med to kæmpetalenter at gøre, som allerede i deres første tid for andetholdet har set lige så lovende ud som mange håbede. Cubarsi ifa sin komplette pakke, Faye ifa sin vanvittige fysik/dynamik og spændende profil ift fx pasningsspillet. Hvis man sammenligner dem med mange af de tidligere DC vi har haft op gennem rækkerne (Marmol, Garcia m.fl.) så virker de bare fra en anden og mere fodboldfestlig planet. Bliver spændende at se om de lever op til hypen og om klubben formår at integrere dem godt de kommende år.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af Kvoller »

Scorede noget af et mål i sin debut :eek:


Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af Norbit »

Næste sæson:
Stegen
Araujo - Cubarsi - Faye
Pedri - Gundo - FdJ - Gavi - Balde
Yamal - Roque

:grin: :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: Mikayil Faye

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
lør mar 23, 2024 11:08 am
Næste sæson:
Stegen
Araujo - Cubarsi - Faye
Pedri - Gundo - FdJ - Gavi - Balde
Yamal - Roque

:grin: :grin:
Mit drømmehold :thumbup:
Men vores angrebstrio vil bestå af Lewa - Lewa - Lewa
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kvoller skrev:
lør mar 23, 2024 8:48 am
Scorede noget af et mål i sin debut :eek:

Solidt venstreben! :thumbup:

Dumle
Indlæg: 47
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 3 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af Dumle »

Det er sku meget solidt sparket ind.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: Mikayil Faye

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:
lør mar 23, 2024 12:35 pm
Kvoller skrev:
lør mar 23, 2024 8:48 am
Scorede noget af et mål i sin debut :eek:

Solidt venstreben! :thumbup:
Ja tak, siger A holdet :cool:
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af Kvoller »

FCBarcelonaChr skrev:
lør mar 23, 2024 2:38 pm
:lol: :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af FCBarcelonaChr »

En anden vinkel på målet. Hold nu kæft et hug!


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bliv væk, tak.


Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Mikayil Faye

Indlæg af Barca80 »

Hvad er ledelsens planer med ham ?? Skal han ikke snart have nogle kampe for A-holdet og evt. rykkes op fra næste sæson? Hvis Cubarsi kan, så kan Faye vel også.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster