4-0!!
24/2 FC Barcelona - Getafe
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 345 gange
- Blevet takket: 1308 gange
- Siempre Barca
- Geografisk sted: København
- Har takket: 21 gange
- Blevet takket: 28 gange
Re: 24/2 FC Barcelona - Getafe
Jeg har helt glemt følelsen af en sikker og sprudlende sej. Glæden flyder stadig i kroppen.
Frenkie havde et par farlige boldtab tæt på målfeltet. Han var ikke særlig god til at spille sig ud af presset, når Getafe blev aggressive tæt på vores mål. Men ellers en dejlig kamp.
Jeg glemmer alt mit had gennem de mange år til Sergio Ramos, hvis Sevilla tager point i dag. Uden Bellingham, Carvajal, Camavinga, Joselu og de allerede skadet TC, Militao og Alaba, så må det her være CHANCEN for Sevilla på Bernabeu. Det har set fint ud de seneste kampe med QSF.
Lad denne weekend fuldendes med glæde!
Frenkie havde et par farlige boldtab tæt på målfeltet. Han var ikke særlig god til at spille sig ud af presset, når Getafe blev aggressive tæt på vores mål. Men ellers en dejlig kamp.
Jeg glemmer alt mit had gennem de mange år til Sergio Ramos, hvis Sevilla tager point i dag. Uden Bellingham, Carvajal, Camavinga, Joselu og de allerede skadet TC, Militao og Alaba, så må det her være CHANCEN for Sevilla på Bernabeu. Det har set fint ud de seneste kampe med QSF.
Lad denne weekend fuldendes med glæde!
-
- Har takket: 327 gange
- Blevet takket: 221 gange
Sjovt målet med AC ligner målet mac allister assiterede til Di Maria i VM finalen
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 345 gange
- Blevet takket: 1308 gange
Ny kamptråd, Wenner! Bliver svært mod Bilbao der lige har tævet Atletico med 3-0.