Champions league
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1781 gange
- Blevet takket: 1175 gange
- Kontakt:
-
- Har takket: 42 gange
- Blevet takket: 94 gange
Re: Champions league
Nå så ruller Champions League snart igen, Barca må vente 1uge....så er jeg også kommet hjem fra vi vinterferie
Bortset fra at DK godt kan bruge nogle point, håber jeg F(u)CK bliver kørt ud på røv og albuer af City
Når Pep så har vundet Champions League igen, kan han komme og "frelse" Barca
Jeg drømmer nok, men drømme kender ingen grænser.
Take care Culers.
Bortset fra at DK godt kan bruge nogle point, håber jeg F(u)CK bliver kørt ud på røv og albuer af City
Når Pep så har vundet Champions League igen, kan han komme og "frelse" Barca
Jeg drømmer nok, men drømme kender ingen grænser.
Take care Culers.
-
- Har takket: 42 gange
- Blevet takket: 94 gange
Ja og det er jeg stolt af .
Ved godt det kan udløse mange kommentarer herinde, men det er jo også det skønne ved dette forum.
Har et anstrengt forhold til Hovedstadsklubber der spiller i hvide trøjer, så er det sagt.
Men Barca er min favorit, håber så de snart lever op til det jeg gennem mange år HAR set dem kunne spille
Nu kan det kun gå fremad...smiler.
-
- Har takket: 327 gange
- Blevet takket: 221 gange
Ja, jeg er Randers FC og Barca fan og ingen af holdene gør det godt.Iniesta007 skrev: ↑man feb 12, 2024 7:15 pmJa og det er jeg stolt af .
Ved godt det kan udløse mange kommentarer herinde, men det er jo også det skønne ved dette forum.
Har et anstrengt forhold til Hovedstadsklubber der spiller i hvide trøjer, så er det sagt.
Men Barca er min favorit, håber så de snart lever op til det jeg gennem mange år HAR set dem kunne spille
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 590 gange
- Blevet takket: 583 gange
Jeg er SIK fan..og lidt Barca fan.
SIK spiller pt i 2. Division… men der er Hancock øl og store grill pølser på stadion hver gang.. og jeg bor lige ved siden af stadion.
SIK spiller pt i 2. Division… men der er Hancock øl og store grill pølser på stadion hver gang.. og jeg bor lige ved siden af stadion.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
-
- Har takket: 116 gange
- Blevet takket: 169 gange
Kan godt se at det er en svært imodståelig kombi.SpillerSomMESSI skrev: ↑man feb 12, 2024 10:59 pmJeg er SIK fan..og lidt Barca fan.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 345 gange
- Blevet takket: 1308 gange
Ja jeg er så striwet i hjertet og Barça fan helt ind til knoglerne. Det går sgu heller ikke for godt!Filten skrev: ↑man feb 12, 2024 7:19 pmJa, jeg er Randers FC og Barca fan og ingen af holdene gør det godt.Iniesta007 skrev: ↑man feb 12, 2024 7:15 pmJa og det er jeg stolt af .
- FCBarcelonaChr
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1781 gange
- Blevet takket: 1175 gange
- Kontakt:
- FCBarcelonaChr
Kan det gøre det? Jeg satser stærkt på at Xavi Simons gør det onde ved Real Madrid.
-
- Har takket: 116 gange
- Blevet takket: 169 gange
Synes det bliver spændende, at se udfaldet af kampen mellem PSG og Sociedad i aften.
Og så er der en uge til Napoli kampen, det glæder jeg mig virkelig ikke til. Hvis vi ryger ud med et ordenligt brag, så er Laporta vel næsten nødsaget til at fyre Xavi. Ikke godt for Barcas selvforståelse.
Og så er der en uge til Napoli kampen, det glæder jeg mig virkelig ikke til. Hvis vi ryger ud med et ordenligt brag, så er Laporta vel næsten nødsaget til at fyre Xavi. Ikke godt for Barcas selvforståelse.
-
- Har takket: 1009 gange
- Blevet takket: 967 gange
Det skal du da kun være stolt af! Hvis jeg skal holde med et dansk hold, er det selvfølgelig også Brøndby, hvem ellersIniesta007 skrev: ↑man feb 12, 2024 7:15 pmJa og det er jeg stolt af .
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 590 gange
- Blevet takket: 583 gange
Men bekymrende at Tuchel nu bliver sat i forbindelse med os… han har da bevist at han ikke duer til os.. i både Chelsea og Bayern.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---